Er det noen her som våger seg en tur til Høk i dag?
Jeg tenkte å ta meg en liten tur dit rett etter jobb. Er der ca. 16:30-17:00.
Bare av ren nysgjerrighet. Har fått en god magefølelse for MC-torsdagene på HØK. Hva er det normalt som foregår når folk treffes her? Ser for meg det går i MC-prat, og kikking på nye sykler. Diskusjon rundt modifikasjoner som er blitt gjort siden forrige gang etc. Går også ut fra at det hovedsakelig er faste folk som kommer innom. Er det inn og ta seg en kopp kaffe, og sitte rundt et bord med samfunnshusbelysning. Eller oppholder folk seg som regel ute med en kaffekopp i hånda? Selg forretningsidéen, så kommer jeg kanskje innom iløpet av sommeren. :-)Bjerknez skrev:Nå er det vel på tide og blåse liv i denne tråden igjen!![]()
Jeg skal si det på en dønn ærlig måte:Orion skrev:Bare av ren nysgjerrighet. Har fått en god magefølelse for MC-torsdagene på HØK. Hva er det normalt som foregår når folk treffes her? Ser for meg det går i MC-prat, og kikking på nye sykler. Diskusjon rundt modifikasjoner som er blitt gjort siden forrige gang etc. Går også ut fra at det hovedsakelig er faste folk som kommer innom. Er det inn og ta seg en kopp kaffe, og sitte rundt et bord med samfunnshusbelysning. Eller oppholder folk seg som regel ute med en kaffekopp i hånda? Selg forretningsidéen, så kommer jeg kanskje innom iløpet av sommeren. :-)Bjerknez skrev:Nå er det vel på tide og blåse liv i denne tråden igjen!![]()
Hehe, det var betryggende å høre. Kommer sikkert innom iløpet av sommeren hvis jeg er på de traktene. Må sjekke den av på bucket list, og se om det gir mersmak for flere besøk.Bjerknez skrev:Jeg skal si det på en dønn ærlig måte:Orion skrev:Bare av ren nysgjerrighet. Har fått en god magefølelse for MC-torsdagene på HØK. Hva er det normalt som foregår når folk treffes her? Ser for meg det går i MC-prat, og kikking på nye sykler. Diskusjon rundt modifikasjoner som er blitt gjort siden forrige gang etc. Går også ut fra at det hovedsakelig er faste folk som kommer innom. Er det inn og ta seg en kopp kaffe, og sitte rundt et bord med samfunnshusbelysning. Eller oppholder folk seg som regel ute med en kaffekopp i hånda? Selg forretningsidéen, så kommer jeg kanskje innom iløpet av sommeren. :-)Bjerknez skrev:Nå er det vel på tide og blåse liv i denne tråden igjen!![]()
Høk er intet annet enn et litt smårølpete sted med billig god "trailersjafør"-mat og billig kaffe. Sommerstid så kryr det av MC folk der, men i dag tror jeg kanskje ikke det er så veldig mange der. Men noen vil det nok være, uten at jeg så klart kan vite det. Stort sett så oppholder vi oss utendørs. Det er noen trebenker på utsiden der under tak hvor vi kan sitte og mange velger også å stå i puljer rundt syklene etc.
Så ja, folk flest beveger seg stort sett ute med kaffekoppen i hånden.
Hovedpoenget med å dra dit er egentlig bare for å treffe likesinnede samt snakke litt om motorsykler etc. Personlig så pleier jeg ikke å være der veldig lenge. Det er begrenset hvor lenge jeg gidder og sitte på ett og samme sted hele tiden. Men en times tid pleier vel å være maks, så sant ikke det skjer noe spesielt eller jeg har klart og starte en helvetes diskusjon med noen
Er uansett ikke noe høytidelig treff dette. Mange kjører bare innom og tar seg en sigg før dem kjører videre, mens andre sitter der hele dagen.Orion skrev:Hehe, det var betryggende å høre. Kommer sikkert innom iløpet av sommeren hvis jeg er på de traktene. Må sjekke den av på bucket list, og se om det gir mersmak for flere besøk.Bjerknez skrev:Jeg skal si det på en dønn ærlig måte:Orion skrev:Bare av ren nysgjerrighet. Har fått en god magefølelse for MC-torsdagene på HØK. Hva er det normalt som foregår når folk treffes her? Ser for meg det går i MC-prat, og kikking på nye sykler. Diskusjon rundt modifikasjoner som er blitt gjort siden forrige gang etc. Går også ut fra at det hovedsakelig er faste folk som kommer innom. Er det inn og ta seg en kopp kaffe, og sitte rundt et bord med samfunnshusbelysning. Eller oppholder folk seg som regel ute med en kaffekopp i hånda? Selg forretningsidéen, så kommer jeg kanskje innom iløpet av sommeren. :-)Bjerknez skrev:Nå er det vel på tide og blåse liv i denne tråden igjen!![]()
Høk er intet annet enn et litt smårølpete sted med billig god "trailersjafør"-mat og billig kaffe. Sommerstid så kryr det av MC folk der, men i dag tror jeg kanskje ikke det er så veldig mange der. Men noen vil det nok være, uten at jeg så klart kan vite det. Stort sett så oppholder vi oss utendørs. Det er noen trebenker på utsiden der under tak hvor vi kan sitte og mange velger også å stå i puljer rundt syklene etc.
Så ja, folk flest beveger seg stort sett ute med kaffekoppen i hånden.
Hovedpoenget med å dra dit er egentlig bare for å treffe likesinnede samt snakke litt om motorsykler etc. Personlig så pleier jeg ikke å være der veldig lenge. Det er begrenset hvor lenge jeg gidder og sitte på ett og samme sted hele tiden. Men en times tid pleier vel å være maks, så sant ikke det skjer noe spesielt eller jeg har klart og starte en helvetes diskusjon med noen
Tror ikke du så forbikjøringen min av den røde bilen AshlandAshland skrev:Neida, var ikke så gæli
Jeg kom dit ca. 15:30 og da var det noen der. Flere kom jo senere det ble og når jeg dro i 17:00 tiden så kom det bare fler og fler, så jeg tror ikke det gjør noe om du kommer i 17:00-18:00 tidenKawagutten skrev:Noen som har en formening om når folk begynner å dra herfra?
Tenkte å ta en tur på førstkommende torsdag men rekker kanskje ikke å komme før etter kl 17.