Abstinensene og frykten for en sykkel løs sommer tok helt overhånd

Lykke til på turen og hold oss oppdatert!
Har kun hatt med meg hjelm på fly en gang og det var med widerø og innenlands. Fekk ikkje ta den med ombord, men kabin ansatte tok den med og ga den til meg når eg gjik ut av flyet. Om du får lov til det på andre flyplasser eller selskap er selvsagt uvist og ville nok ha ringt på forhånd. Alternativ kan en kjøpe en billig hjelm i Tyskland.Elolz skrev: Spent på om de lager noe trøbbel med tanke på å ta med hjelmen inn på flyet. Jeg har hverken plass til den i innsjekket bagasje, eller lyst å la den bli kastet rundt.
Norwegian går nok sikkert då det virker som dem ikke kontrollerer handbagaje størrelsen til min store forbannelse då vi vart 20min forsinket fordi at alle skulle gnete på 100kr og hadde med seg altformye handbagasje....Satan kor eg holdt på å klikke på et par kvinnfolk arrrggggsankyo skrev:Ikke noe problem da jeg tok fly til Frankfurt en gang. SAS eller Norwegian. Passet i hylla til håndbagasje.
ååååh det er noe dritt, bokstavelig taltElolz skrev:Gikk fint med hjelmen, men ikke med pizzastykket jeg spiste på Flesland.. Dagen har vært tilbrakt på hotellrommet, nærmere bestemt mellom sengen og do.. :-(
Får håpe jeg er bedre i morgen og faktisk får sett på noe sykler.
Da er det vel som med cognac mot forkjølelse: Av alt som ikke hjelper, er cognac det beste!? :-DLordShaft skrev:Cola hjelper nok ikke en mm dessverre :sad
Det bidrar faktisk gjerne til at situasjonen holder seg slik. Det er gammel folketro at cola hjelper mot løs mage![]()
Apotek i nærheten? Hør med de i resepsjonen om de har noe?
Note4
Jeg ville stolt på han dersom han virket seriøs. Personlig kjøper jeg mye heller en modifisert sykkel av en entusiast enn en original brukt fra forhandler eller selger som nettopp ikke er entusiast. Entusiaster bruker å ha ting på stell og behandle fartøyene på en fin måteElolz skrev:Er heldigvis bedre i dag. Tar en overnatting til i Berlin siden gårsdagen bokstavelig talt gikk i dass.
Har vært hos en forhandler og sett på en Firestorm, den var både dyr og ripete, så blir nok ikke den, men jeg fikk nå prøvesittet, og det var perfekt sittestilling på! Likte spesielt at den var litt smal. Fikk høre lyden av en med originalanlegg, og det var egentlig mer enn nok lyd.
Skal å se på en SV1000S senere hos en privatperson her, spent på om det er noe forskjell i sittestilling. Sykkelen er en 2006 mod, 1 eier og 55.000km, brukt på langturer. Spurte om storservicer og om det var utført av verksted. Han sa begge er utført (24 og 48) av en kompis som jobber som mekaniker for BMW forhandler. Men han har jo dermed ingen kvittering på dette. Men han lover at alt er gjort og regelmessige oljeskift etc. Tviler på han hadde kjørt så mye med en problemsykkel? Virker som en entusiast, klutsjen var en svakhet på disse mente han, så den hadde han sendt til England for oppgradering så den skulle være kraftigere og bedre enn original. Spørsmålet er om jeg skal stole på det han sier med servicene og kjøpe hvis jeg liker den. Koster ca 50k inkl avgifter.