Sopranoo skrev:Ang forsikring. For meg blev det gjensidige. :)
Nå til noe vanvittigt irriterende!
Akkurat avklart en 6h eksamen! Mobilen va sef avslått under eksamen! Eksamen blev levert å jeg slo på tlf. Mista samtal fra yamaha vinterbro og en sms. Yeees! Endelig! I smset sto det at min sykkel var ankommet! Yesyesyes! Prøvde å ringe opp yamaha. Ringte et flertall ganger å havna i kø.. Ventet ca15 min i tlf kø uten hell. Undertiden fixet jeg forsikring. Pakket vesken å satte meg på 1h buss å t-banetur med retning vinterbro. Ankom å alt var frid å frøyd! Såg sykkelen! Den va sinnsykt pen! Over forventning!
Betalte for sykkelen å gick for å finne noe bukser, fant noen dainese bukser som satt som en smekk, takk vare en hjelpsom betjening.
Skulle betale for bukser å der kom tidenes dåligeste beskjed!
Går ikka an å registrere sykkelen! Tuller du va mitt svar.
Biltilsynet hade ikke behandla noen greier som må till for å registere, siden dette er en helt ny modell.
Jeg vet ikke men føles som dette er noe som kunne vart ordnet lenge tillbake. Da det har vart kjent at sykkelen skal selges i norge. (Bestillte i slutten av feb). Misstenker slapphet fra yamahas side.
Tar jeg feil eller hva kan være årsaken?
Alle vet jo at det er langhelg nå!
Nei dere som har sykkel må kose dere masse! Måtte bare ventilere litt!
Jeg er ikke sur, bare veldi veldi skuffet.....
Ouch og dobbel-ouch...det er en rimelig sur beskjed å få, særlig når man står der i nytt kjøreutstyr og hjelmen i hånda.
Blir liksom ikke helt det samme å ta T-banen hjem...
Men - om du ser litt positivt på det, sykkelen din er i landet, du har sett den og vi snakker vel forhåpentligvis kun om få dager..?
I tillegg, grattis med nytt kjøreutstyr! Er selv litt Dainese-fan, virker å være kvalitet og med gjennomtenkte løsninger.
Hehe, du er vel på veien i løpet av mai...?