Ja det varierer faktisk veldig mye....
Rain modus: 153hk og 5% delay i gassen (eller hvordan jeg skal forklare det) Det gir langt mere smooth gass pådrag. Bikker du sykkelen over mer enn 38 grader i sving, begynner DTC og ABS å hjelpe maks for å forhindre tap av grep. Dette kan lettest testes med å legge seg godt ned i rundkjøring, 1 gir og gi maks pedal....

Også forhindrer ABS'en at du får bahjulsløft når du bråbremser, den fordeler kreftene bak til bakbremsen under hard oppbremsing.
Sport Modus: 193hk og 5% delay i gassen. Her må du bikke sykkelen din 45 grader før DTC og ABS gjør samme jobben som i Rain Modus. I denne modusen vil ikke DTC være like aktiv som i rain modus, men fortsatt mye til hjelp. ABS'en hindrer også i denne modusen at du får bakhjulsløft under hard oppbremsing.
Race Modus: 193hk full respons i gassen. 48 graders nedleggsvinkel. Moderat DTC og ABS vil ikke hindre bakhjulet i å løfte seg.
Så er den ati wheelie greien påvirket av hvilken modus du er i... Jo nærmere du kommer Race jo lengre kan du holde den oppe (29 grader) før bakhjulet bremser å slepper den ned igjen.
Men 2010 til 2012 modellen har en liten greie i ECU'en som gjør at sykkelen kutter gassen med en gang den får hjul løft... litt sånn rykk og napp greie i Rain og Sport (mener jeg å huske)
Så egentlig er det helt unødvendig å kjøre i noe mer enn sport modus på landeveien. Men jeg liker kontrollen jeg har med full gass respons. Liker ikke den 5 % delay saken
Edit: Mulig noen av tallene er feil, dette er tatt litt ut av hukommelsen.