Er hjemme alene i helga, og noe må man jo finne på. Dro til frisøren en tur

...ble sittende i frisørstolen og tenke på hva jeg skulle finne på etter frisørbesøket, imens krøllene og gullokkene trillet ned i nakkepartiet. Jeg kom ikke på noe annet enn å dra til Nordbysenteret og kikke litt inne på Hanssons der. Jeg har jo lenge tenkt at jeg må ha nye regnklær, da Biltemadressen ikke er vanntett. Nå er jeg i utgangspunktet tilhenger av å støtte opp under mine lokale mc-butikker. Men når de stenger kl. 14 på en lørdag, og klokka var 13.30 da jeg kom på at jeg ville kjøpe nye regnklær, da kan de takke seg sjøl. Eller noe sånt
Bruker en time akkurat hjemmefra, selv om det regna katter og hunder på vei dit. Kjørte bil i dag ja..
Får hjelp av en meget hyggelig dame inne på Hanssons og blir anbefalt dette todelte regnsettet fra RICHA. De selger veldig mye av det og har fått svært få dårlige tilbakemeldinger, sa hun. De hadde en HELD Monsoon der også i 4XL, men den hadde jeg drukna i, ironisk nok :-)å (badabom!)
Hun henter en jakke i str. 56, tilsvarende til den jeg kjører med, så jeg får prøve regnjakken utenpå. XL ble helt kanon. Buksa er uten glidelås men er superbred nedenfra og opp til knærne. Null problem å dra den over støvlene (str. 44) og den folder seg pent inn og strammes med borrelås rundt leggen og ankelen.
Måtte ta en prøverunde hjemme for å sjekke om jeg greide det her med full påkledning.
Eplet fulgte ikke med, må kjøpes separat.
Dressen brettes enkelt inn i dette hendige nettet. Blir for stor til å ha under salen på min sykkel siden jeg har prioritert reparasjonssett til dekk og refleksvest under der.
Slik ser den ut (jeg har ikke tatt den på meg enda, til info)
Denne garantien er gull verdt
Synes jeg kjente noen dråper.. (Prøver så godt jeg kan å holde inne kebabmagen)
Tut og kjør! Veldig enkel å ta på!
Kommer det flere regnskurer ila. ettermiddagen/kvelden skal jeg ut og teste. Sikkert lurt å la "garantibeviset" ligge igjen hjemme i tilfelle det blir vått
Ja, og herligheten kostet SEK 899:-