mortenolb skrev:Tror jeg har opparbeida meg noe dårlig karma igjen.
2 grader, og hanskene mine er ubrukelige. Fingrene er hakket før blå.
Bakhjulet mitt er tydeligvis blitt skeivt igjen. Skjener mot høyre når jeg slipper styret.
Pinlock'en har bestemt seg for at den ikke skal fungere lenger, så det dugger mellom visir og pinlock.
Tja.. karma og karma fru blom...
1. 2 grader og uten varmeholker så blir det kaldt okke som. Tror ikke jeg ville bekymret meg nevneverdig over det nå som sommerne snart slår inn for fullt.
2. Jeg har vanskelig for å tro at sykkelen vil skjene til en av sidene så fort bakhjuler er en millimeter skjevt. Hvis det er slik at det har dratt seg løs eller ut av posisjon så ville jeg sporenstreks kjørt rett på et verksted for en sjekk. Jada, det koster kanskje litt, men det gjorde vel kjøredressen din også vil jeg tro. Tror ikke jeg ville gamblet eller synset så mye rundt dette.
Dog skal det nevnes at jeg har erfart at det ikke skal mye til for å få en sykkel til å dra til den ene siden. Cruiseren som jeg hadde dro til den ene siden etter at jeg byttet til effektpotte som veide litt mindre. Når jeg fikk på den orginale igjen så var den dønn stabil. Dog ikke noe som brydde meg veldig da jeg sjelden/aldri slapp styret på cruiseren. Sikker på at du ikke har montert/demontert noe på sykkelen altså?
3. Usikker på hvor lenge disse pinlockene skal holde, men jeg har tre visirer, alle med hver sin pinlock og det fungerer som bare det foreløpig...