Ble en kort runde rundt i Modum i kveld.
Enkelte steder var det mye sand i veien. Jaja... ei uke til 1mai enda.
Bilde fra Vikersund
[img]http://i1160.photobucket.com/albums/q49 ... 654705.jpg[/img]
Du verden! Dette var skikkelig gla' lesningnorse900 skrev: Og ja, -jeg har hatt 3 SKIKKELIGE koseturer i kveldinga, og med koselig og absolutt uventet godt selskap!!!
Så fint at du får kjørt litt :-) Har du prøvd Airhawk2 eller putte sitteunderlag i buksa?Banditmannen skrev:I kveld fikk jeg endelig kroppen(om enn noe motvillig) med på en liten kosetur i kveldinga!![]()
Blei bare en liten tur på 5-6 mil, men ryggen syns visst det var langt nok!![]()
![]()
Begynner å bli litt bedre kjent med den lille Hondaen nå, og har trua på den kan bli en skikkelig god kompis!![]()
Sier mange takk for tilbudet, men problemet er korsryggen og ikke rumpa. :-)Kawagutten skrev:Så fint at du får kjørt litt :-) Har du prøvd Airhawk2 eller putte sitteunderlag i buksa?
Hvis du vil prøve Airhawk puta kan jeg ta en tur så du får prøvd den :-)
Selv om det er korsryggen som er problemet, skal du ikke kimse av Airhawk-putaBanditmannen skrev:Sier mange takk for tilbudet, men problemet er korsryggen og ikke rumpa. :-)Kawagutten skrev:Så fint at du får kjørt litt :-) Har du prøvd Airhawk2 eller putte sitteunderlag i buksa?
Sitting i seg selv, om det er på en stol eller på mc, er ofte trøblete.
Men kan jeg nå og da få meg en liten tur som den i går, skal jeg ikke klage(så mye![]()
)!
Hehe ja med dårlig rygg og muskelskader + så drar en fort på årene men ikke i hodet når det gjelder mc kjøring heldigvis for der holder mckjøring igjen aldringsprosessenojda skrev:Selv om det er korsryggen som er problemet, skal du ikke kimse av Airhawk-putaBanditmannen skrev:Sier mange takk for tilbudet, men problemet er korsryggen og ikke rumpa. :-)Kawagutten skrev:Så fint at du får kjørt litt :-) Har du prøvd Airhawk2 eller putte sitteunderlag i buksa?
Sitting i seg selv, om det er på en stol eller på mc, er ofte trøblete.
Men kan jeg nå og da få meg en liten tur som den i går, skal jeg ikke klage(så mye![]()
)!
![]()
Den er faktisk en glimrende "støtdemper" i seg selv, å sparer korsryggen for mye juling![]()
Ellers er nyrebelte også ofte til hjelpVi er nok flerer her inne som begynner å dra på årene
![]()
Ikke sant awaGutten
Drit i Harley'en! Hvem er dte som eier den blå sykkelen bakerst der??Carpa skrev:Hyggetur til Holmsbu med Guzziman og Tor2502
Måtte bare prøvesitte Norges fineste Harley før det er for sent
MC i solnedgang. Er så imponert over hvordan Harleyen skinner og glinser i lyset fra kveldssolen. Setter liksom de to andre mc'ne litt i skyggen....
Bjerknez skrev:Drit i Harley'en! Hvem er dte som eier den blå sykkelen bakerst der??Carpa skrev:Hyggetur til Holmsbu med Guzziman og Tor2502
Måtte bare prøvesitte Norges fineste Harley før det er for sent
MC i solnedgang. Er så imponert over hvordan Harleyen skinner og glinser i lyset fra kveldssolen. Setter liksom de to andre mc'ne litt i skyggen....
![]()
![]()