Men muligens det blir sjølhogst i år.
kanskje det er koblingen mellom KINA-sykler og KINA-tre de tenker på???cheron skrev:Herregud... Her ber jeg om mening om JULETRE så babler dere om kinasykler???
Norsk Gran, Edelgran, Furu eller plastikk hos Europris eller grøn kvast i potte vurderer vi her i huset!hansraymond skrev:kanskje det er koblingen mellom KINA-sykler og KINA-tre de tenker på???cheron skrev:Herregud... Her ber jeg om mening om JULETRE så babler dere om kinasykler???![]()
![]()
![]()
cheron skrev:Skal pynte Ace jeg nede i kjelleren på pur faen... Så blir det fred i heimen!
Nå er jeg lei altså... Vi snakker 4 november, snøen laver ned og HG holder på å planlegger julekalendere og juletre, gaver og jeg veit ikke hva!Kan vi ikke vente til 23 desember med alt detta da?!
![]()
* ......... rusle bort i barskapet å hente seg litt mere whisky......... *
mekkern skrev:par dager til nå så flykter jeg fra snøen en tur...da blir det stille fra meg ei uke.
Hyyyyyysj.... Ragnhild er på tå hev med detta panelet sitt.... Hu klør etter å bruke det!!mekkern skrev:Jo mere det snør jo mere vil nok emnene skli ut, som vanlig.....![]()
Ikke noen av dem..... men det er til julekalender og det er JULcheron skrev:Og hvor mange av de duppedittene i den kalenderen oser av JUL?? HÆ? Si meg dett duh!![]()
BahPantress skrev:Ikke noen av dem..... men det er til julekalender og det er JULcheron skrev:Og hvor mange av de duppedittene i den kalenderen oser av JUL?? HÆ? Si meg dett duh!![]()
![]()