Du blir vel å snuble en gang eller to selv regner jeg med hehe.
Men tro meg, det blir så utrolig mye kjekkere når de bikker 6 måneder.

Note4
Sant nok, men hver alder har sin sjarm. Må være ærlig nok til å si at det er herlig når de har blitt "voksne nok" til å klare seg selv og forlater redet også.LordShaft skrev: Men tro meg, det blir så utrolig mye kjekkere når de bikker 6 måneder.bare å glede seg.
Det er så 90 talls 8-)SuperMorten skrev:Gratulerer så mye begge to :)
Den største gleden er når de blir store nok til å håndtere fjernkontrollen, slik at far kan ligge litt til, når den lille vil se barne-tv kl 0530 en søndags morgen
LordShaft skrev:Har valgt å holde sneipen rimelig offline selv. Selv om at noen bilder er etter mitt syn helt harmløse. Men liker instillingen din![]()
Stilige bilder. Like veldig godt det med fuglene... Hvordan blir resultatet om du crop'er det litt, ned til nesten bare fuglene?
Hvis været er ok neste uke så blir det mest sannsynlig turthewiz skrev:Nais! Akkurat samme fargekombo som jeg har!
Blir det noe Rudskogen på deg snart eller? Har sett etter deg flere ganger der :-)
The2wheels.comLordShaft skrev:Hvor kjøpte du hendlene fra hakhap?
Note4
Nais, jeg droppet å ta turen i dag pga været, men jeg har planlagt at jeg skal dit neste ukehakhap skrev:Hvis været er ok neste uke så blir det mest sannsynlig turthewiz skrev:Nais! Akkurat samme fargekombo som jeg har!
Blir det noe Rudskogen på deg snart eller? Har sett etter deg flere ganger der :-)
Disse føles greit, egentlig bedre en orginale, er litt dødgan vertikalt siden de viker seg opp og men det er ikke noe jeg tenker på.LordShaft skrev:Hvordan føles de når de er montert... er de tåight som de originale? Mine hadde dødgang, i mangel på bedre ord i de fleste retninger
Note4
Du må ha vært uheldige med dine..LordShaft skrev:Hvordan føles de når de er montert... er de tåight som de originale? Mine hadde dødgang, i mangel på bedre ord i de fleste retninger
Note4
Jeg tipper at om du skal ha noen sånne som vipper til alle kanter, så må du nok gå for noe dyrere for at det skal være tight. Jeg har sånna 100 kroners shorty hendler, og er fornøyd med de til min kjøring. Eneste jeg har å utsette på er at clutch-hendelen har blitt brun, isteden for svart, og jeg monterte de på slutten av sesongen i fjor.LordShaft skrev:http://www.ebay.com/itm/A1-adjueter-Fol ... 3f&vxp=mtr
Hvis du ser på bildet i den linken. Så er det unødvendig mange punkt som gir rom for bevegelse. Mulig det bare er jeg som er kresen, men når ting beveger seg unødvendig mye i forhold til hva jeg mener det skal, så blir det boss![]()
http://www.ebay.com/itm/BMW-S1000RR-201 ... 2352a94fd8" onclick="window.open(this.href);return false;
Ser du på denne linken derimot, så er det i utgangspunktet bare en plass det kan være slark, ikke 3 som på den første linken.
Men blir spennende å høre hvordan de innfrir på rudskogen. Da regner jeg med at det blir testet grundig