Bilder
-
- Motorsykkelen din: Din MC her
- Kontakt:
Re: Bilder
Har stor respekt for de gutta der! Hadde aldri turt det, sinnsykt gøy å se på! :shock:
Ja helt enig.. Ser sinnsykt gøy utShadowMan skrev:Har stor respekt for de gutta der! Hadde aldri turt det, sinnsykt gøy å se på! :shock:

Så langbanekjøring under Oslo Open i 2003. Gutta bare STUPTE inn i grussvingen i nærmere 200 km/t. Jeg tenkte bare " - NÅ KRÆSJER HAN OG DØR PÅ FLEKKEN !!! :shock: ", men de bare ga gass og dro på.NoName skrev:Ja helt enig.. Ser sinnsykt gøy utShadowMan skrev:Har stor respekt for de gutta der! Hadde aldri turt det, sinnsykt gøy å se på! :shock:
Jeg stod igjen med bakoversveis og hakeslipp!
- fireman
- Motorsykkelen din: Kawa ER5
- Kontakt:
ShadowMan skrev:Har stor respekt for de gutta der! Hadde aldri turt det, sinnsykt gøy å se på! :shock:
Jeg ble faktisk lovet en prøvetur i regi av MCsiden av en fører i NMK for lenge siden, det ble dessverre aldri noe av dessverre. det virker temmelig rått, og hadde vært skikkelig artig å prøve vil jeg tro.ShadowMan skrev:Har stor respekt for de gutta der! Hadde aldri turt det, sinnsykt gøy å se på! :shock:
Dette måtte da være noe for reporterne i MCsiden? Å få en prøvetur i de motorsportene som finnes for MC mener jeg? Kanskje også med en bredere artikkel om sporten og mulighetene som finnes.
Måtte jo være morsomt å prøve seg, og så lage en reportasje om saken etterpå,.. om man er like hel da hehehe.
Jeg har kontakter i motocross,... noen som tør å prøve seg?
Hvis du ikke er fornøyd med det du har,
ville ikke hele verden, om du eide den,
kunne gjøre deg lykkelig.
ville ikke hele verden, om du eide den,
kunne gjøre deg lykkelig.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Tror jeg vekker til live en gammel tråd som rett og slett heter "Bilder" fordi det kan være greit i den begredelige vinterkulda å plukkke fram både egne og andres MC-bilder som man gjerne kan tenke seg å dele med andre.
Gjerne ganske vanlige bilder i denne tråden siden vi også har en Tidenes beste MC-bilder-tråd, som forbeholdes kjevedroppende sikleMC-bilder
Bildet jeg kom over i dag er kanskje nær opptil et slikt bilde, men ikke helt. Derfor legges det ut her. Et bra og fornøyelig bilde er det uansett... :-) Fin sykkel også, ser det ut til...

Gjerne ganske vanlige bilder i denne tråden siden vi også har en Tidenes beste MC-bilder-tråd, som forbeholdes kjevedroppende sikleMC-bilder

Bildet jeg kom over i dag er kanskje nær opptil et slikt bilde, men ikke helt. Derfor legges det ut her. Et bra og fornøyelig bilde er det uansett... :-) Fin sykkel også, ser det ut til...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Skulle det være litt å kikke på for damene?
De varmer kanskje selv om de er lettkledde...
:-) Snerken.

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Bubbu
- Motorsykkelen din: KTM Super Adventure R
Er det bilde fra MCsidens road-trip 2010 - Nord-norgeSnerken skrev:Skulle det være litt å kikke på for damene?De varmer kanskje selv om de er lettkledde...

(The Beast )
- Flattop
- Motorsykkelen din: BMW K1200LT 2003
Har skaffet meg nytt skinnsete på LT'en min.
Tok litt mer i samme rennet...http://photos.imageevent.com/motorbiker ... LT-Cow.jpg
Tok litt mer i samme rennet...http://photos.imageevent.com/motorbiker ... LT-Cow.jpg

-
- Motorsykkelen din: x
Flattop skrev:Har skaffet meg nytt skinnsete på LT'en min.

Skulle gjerne gjort det samme med -09 Tigern min, i TIGERMØNSTER! Det hadde vært noe, det

-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Hø-hø-hø... kanskje det, gittArcticTiger skrev:Flattop skrev:Har skaffet meg nytt skinnsete på LT'en min.
Tok litt mer i samme rennet...http://photos.imageevent.com/motorbiker ... LT-Cow.jpgVirkelig koool customisering av sykkern din flattop
, hvor fikk du ordna det?
Skulle gjerne gjort det samme med -09 Tigern min, i TIGERMØNSTER! Det hadde vært noe, detIkke sant AJ?

Men nei... Får vel holde at'n er tiger-orange, vel...

Men et lite tigerskinn til å ha over gel-setet på vsarme sommerdagert hadde kanskje vært noe

Eller... vent! Tiger'n er utrydningstrua, så vidt jeg vet?
Får vel heller skaffe meg et lite teppe i imitert tigerskinn, da...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Imitasjoner er også truet siden pelsnæringen sliter...AJ skrev:] Får vel heller skaffe meg et lite teppe i imitert tigerskinn, da...

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
-
- Motorsykkelen din: Yamaha
-
- Motorsykkelen din: x
Den tanken må være fin når man skal ut på langkjøring, går noen liter på den