Dere kan jo ta en tur over på søndag på kaffe her og da skjer det noe på Smia mc også så tror dere kan få i dere nokBjerknez skrev:Hehe, nå MÅ vi da snart få til en liten kaffetreff snart?

Dere kan jo ta en tur over på søndag på kaffe her og da skjer det noe på Smia mc også så tror dere kan få i dere nokBjerknez skrev:Hehe, nå MÅ vi da snart få til en liten kaffetreff snart?
lasse_hansen skrev:Hva med oss som ikke drikker kaffe? :S forresten, i morra blir det mest sansynnelig en tur til Høk. Sammens med en annen kompis som nettopp har fått lappen. Han kjører en hvit suzuki, litt usikker sykkeltypen akkurat her og nå. Men hvis alt går etter planen og jeg slipper å jobbe masse overtid, så går turen dit sånn ca i 18 tiden. Gir beskjed her nærmere i morra om jeg rekker en mc tur dit i morra eller ikke. :) isåfall hadde der vært koselig om noen andre herfra tok turen dit å
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg er på Høk nå :)lasse_hansen skrev:Da går turen snart te høk
Okay. Jaja, vi får ha det til godelasse_hansen skrev:Var på høk ca 18.15 men dro ca 30min etter. Og kom akkurat inn døra. Kjørte med fire andre, har farta en gooood del idagdeilig! Nå ser det ut som olja holder seg inni motor og ikke kommer ut noe sted. :)
Titta etter en street triple jeg å, fant ingensto helt oppi motsatt ende av Høk jeg da. Men vi tar det igjen vettu Bjerknez..
ojda skrev:Måtte bare si "Hei på deg Lasse" for å få "Fire på rad" (Innlegg)![]()
Helt vanlig det. Min buldrer også når jeg bremser på girene. Jeg har også tatt ut db killer og har vel kjørt uten nesten siden jeg fikk denlasse_hansen skrev:Hællæ! Fjerna idag DB killerne fra potta. Og guuud for en lyd. Men litt slitsomt kan det nok bli i lengden, f.eks på langturer. Men et spørsmål, nå etter jeg fjerna dem, så hvis jeg drar på skikkelig og så slipper gassen, og lar den bremse på motoren. Så buldrer det noe alvorlig bak ryggen min. Og det er ikke jeg som har luft i magen for å si det sånn. Er dette usunt for sykkelen tru? At det buldrer sånn ordentlig? Hadde litt sånn med demperne i, men ble ekstremt mye mer med dem ute..
Aha, da må vi ta et meeting snartBjerknez skrev:Helt vanlig det. Min buldrer også når jeg bremser på girene. Jeg har også tatt ut db killer og har vel kjørt uten nesten siden jeg fikk denlasse_hansen skrev:Hællæ! Fjerna idag DB killerne fra potta. Og guuud for en lyd. Men litt slitsomt kan det nok bli i lengden, f.eks på langturer. Men et spørsmål, nå etter jeg fjerna dem, så hvis jeg drar på skikkelig og så slipper gassen, og lar den bremse på motoren. Så buldrer det noe alvorlig bak ryggen min. Og det er ikke jeg som har luft i magen for å si det sånn. Er dette usunt for sykkelen tru? At det buldrer sånn ordentlig? Hadde litt sånn med demperne i, men ble ekstremt mye mer med dem ute..