Er selv en ivrig bruker av snapchat. Kanskje burde etablere noen form for McNorge snapchat, hvor alle kan dele bilder å videor fra MCrelaterte ting på en lettvint måte? :)
Noe intresse for dette?

Kjerringa har slått seg helt på denne trenden her. Det Pinterest greiene har jeg ikke sjekket ut enda selv, men hun får visst jævlig mye tips angående interiør, moter og annet piss som jenter gleder seg overRuneMC skrev: Pinterest er en annen variant som går mer på å publisere bilder som grupperes/distribueres i forhold til (antatte) interesser til den enkelte bruker (som pin'er bilder en liker). Også ganske pop etterhvert... det blir som en slags underholdningskanal av bilder tilpasset dine preferanser.
+1Sopranoo skrev: Kan jo eventuellt lage en liste, så kan folk som har snapchat her, dele brukernavn?
Bjerknez skrev:Jeg snakker som privatperson her og ikke som grønnkledd når jeg inrømmer at jeg aldri noensinne har prøvd Snapchat. Ikke kommer jeg til å prøve det heller. Mulig det er alderen, men jeg har mer enn nok med SMS/Facebook/Facebook messenger/dette forumet/Locatoweb etc.
Alltid like festlig hver gang når jeg får både SMS OG meldinger på Facebook messenger, sånn litt om hverandre. Jeg liker SMS'er best. Folk skriver stort sett korte og informative meldinger (fordi dem må knoteskrives på en telefon, stort sett). Jevlig kjipt å sitte på en rasteplass ett eller annet sted når noen finner ut at dem vil sende deg en fullskreven bok om hvordan dem har det. Frister ikke mye å svare tilbake fra en mobiltelefon da...
Jeg har forstått "tror jeg" at snapchat fungerer slik at man kan sende bilder etc. som automatisk forsvinner etter enn stund?
Jeg hadde telefonnummeret ditt lagret og snapchat brukte kontaktlisten min for å finen snapchat brukere. Var nok ikke værre enn detthewiz skrev:Bjerknez skrev:Jeg snakker som privatperson her og ikke som grønnkledd når jeg inrømmer at jeg aldri noensinne har prøvd Snapchat. Ikke kommer jeg til å prøve det heller. Mulig det er alderen, men jeg har mer enn nok med SMS/Facebook/Facebook messenger/dette forumet/Locatoweb etc.
Alltid like festlig hver gang når jeg får både SMS OG meldinger på Facebook messenger, sånn litt om hverandre. Jeg liker SMS'er best. Folk skriver stort sett korte og informative meldinger (fordi dem må knoteskrives på en telefon, stort sett). Jevlig kjipt å sitte på en rasteplass ett eller annet sted når noen finner ut at dem vil sende deg en fullskreven bok om hvordan dem har det. Frister ikke mye å svare tilbake fra en mobiltelefon da...
Jeg har forstått "tror jeg" at snapchat fungerer slik at man kan sende bilder etc. som automatisk forsvinner etter enn stund?
Adda du meg nettopp på Snapchat?? Plutselig så jeg at Bjerknez har addet deg? Hvordan fikk du tak i brukernavn eller hva enn det er man må søke opp for å finne folk? Haha
Mtp hvordan dere flørter så forventer jeg meg at det er hva dere 2 kommer til å bruke snapchat tilLordShaft skrev:Bare vent du Bjerknes, til du får litt snap av dagens avføring, diverse pung og naken hud bilder osv. Da blir plutselig snap langt mere interessant
Note4
Bring it on babeLordShaft skrev:Bare vent du Bjerknes, til du får litt snap av dagens avføring, diverse pung og naken hud bilder osv. Da blir plutselig snap langt mere interessant
Note4