Bæægentur med KTM'en. Totalt ble det rundt 50mil - på turen hjem ble det ikke raskeste rute
Startet med et helsikkens regnvær fra Haugesund. Ble litt lysere over Fanafjellet. Kun pga svingene da, for det regnet hardt der også.

Kunne vri sokkene mine da jeg ankom jobb, så det første jeg gjorde på ettermiddagen var å kjøpe meg et par nye TCX S-Speed støvler. Da er i alle fall FØTTENE tørre
På ikke mindre enn 10 minutter utenfor hotellet hadde fire, ja fire, knarkiser rukket å kommentere og spørre om sykkelen "Feeit baik, mann! DÆN har æg siiklet på!" .. Javisst.. Ja, det er en 2015 modell.. Jada, det er en 690 .. Åja, den skal låses og gjemmes bort .. Hadde med alarmen og kjørte den til toppetasjen i parkeringshuset. Satset hardt på at de ikke orket å gå så mange etasjer
Traff på "voss-rushet" på tur hjem. Her stod det i stein. Fatter ikke at så mange motorsykler vil stå i kø sammens med bilene? Det funket særdeles fint å ligge tett over gulstripa i fartsgrensa. Tror jeg kjørte forbi 4-5 motorsykler som sakte såvidt kreket seg på siden av køen. Flere stod i køen sammen med bilene. De om det ..
Turen hjem ble 48 til Eikelandsosen, 549 rundt Sævareid, 78 rundt Tysnesøy og 49 over Uggdal (rett over Tysnesøy). Mye bra her altså. Spesielt over Uggdal imponerte meg. Masse svinger, mange med god oversikt, bakketopper og relativt bra dekke. Perfekt! Fra 80 til 150 moro
Tysnes er bra altså!
Eikelandsosen. Her ble det nesten saue-krasj, men berget på halvmetern..

Tysnes

Uggdal
Nå har sykkelen rundet 250 mil og bruker fortsatt litt olje. Måtte etterfylle en desilitere eller så i dag. Og finne ny skrue til det bakre eksosdekselet. Den var ristet vekk gitt. Fant heldigvis en som passet greit nok. Måtte bare kuttes litt. Teit av KTM å lage bolter med 7mm? hode slik at så å si intet av verktøy passer.. Oppdaget også at originalverktøyet inneholdt to 6mm kopper og ingen 8mm .. Merklisch