Haha... vi har det ganske bra sånn sett så det bekymrer meg ikke veldig LordyLordShaft skrev:Jada, alt det høres fint ut når du skriver det. Men alle som har vært i "faget" noen år vet at det er ikke alltid slik det er i virkeligheten.
Det koker ned til at kvinnfolka får som regel viljen sin, å vi gidder ikke mas eller styr så vi bøyer oss.![]()
Men for all del. Ingen ting er bedre enn at hun får sin egen, bruker den på eget initiativ og muligens finner andre jenter hun kjører med. For skal hun begynne å ha deg med på tur hele tiden. blir det fort kjedelig skal jeg si deg![]()

Jeg drar på MC tur akkurat når jeg vil. Selv midt under oppussingen av stua dro jeg på MC tur og lot ho ta grovjobben. Ikke noe problem det, selv om man blir litt plaget av dårlig samvittighet. Hun dra også bort på veninnebesøk og kanskje bort en helg sammens med venninner. Gjerne med bare en times varsel. Jaja, tenker jeg da..pytsan. Ikke har vi barn og bikkja klarer seg stort sett mye selv. Uansett så er dte ikke så veldig mye i hverdagen som hindrer oss i å gjøre ting og det er kanskje det som gjør at det går så bra som det gjør.
Å få barn er derfor helt utelukket. Det ser jeg på som et uromoment og jeg har ikke tall på hvor mange jeg kjenner som har blitt skilt/separert etter at dem fikk barn.
men... dte er en heeelt annen diskusjon