Speed'n er i Alpene, som den er hjemme.Cutless skrev:Hvordan er Speeden i Alpene Olav?
Perfekt,
den beste sykkel.
Sporty nok, sprek nok, comfortabel nok til long hauls. Og sexy nok til at folk snur seg etter den

Speed'n er i Alpene, som den er hjemme.Cutless skrev:Hvordan er Speeden i Alpene Olav?
Med plakat over som sier "Bitte die bruschen werfen"Voodoodoo skrev:Mye fine fjell men hvordan går det med wc fetisj-en til Lorden?
Har han hatt en date med et hollandsk toalett enda, du veit de som har egen "hylle" til driten. Isåfall hva synes han om patenten?
Har kjørt det nye San Bernardino-passet et par ganger med bil. Fint pass, men har hørt at gamleveien er mer spektakulær. Nedstigningen mot Italia-siden husker jeg var ganske heftig med luftig utsikt og noen meget svevende broer.Olav K skrev:Ååå for ein dag.... pass etter pass, og no er San Bernardino neste.
vi er forresten på Locatoweb'en idag også :-)
Man blir jo virkelig kjent med sykkelen sin på slike lange turer. Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å få høre litt mer detaljert hvordan den er i hårnålssvinger og lange motorvei-etapper med full opp-pakning. Skriv det gjerne i bloggen din, så skal det leses med en god single malt i hånda!Olav K skrev:Speed'n er i Alpene, som den er hjemme.Cutless skrev:Hvordan er Speeden i Alpene Olav?
Perfekt,
den beste sykkel.
Sporty nok, sprek nok, comfortabel nok til long hauls. Og sexy nok til at folk snur seg etter den