Sent fra min LT25i via Tapatalk
Redman skrev:Fin sykkel:)
Traff et nygift tysk par som kjørte nordover langs RV17 i forgårs, han kjørte en Gladius.
Mens vi snakket om MC(han ønsket min) så sa jeg at jeg ønsket en meg en V-twin, i det jeg gjør det så ser jeg at Gladiusen faktisk er det.
![]()
![]()
Han hadde selv designet radiator beskyttelse, med laser cut-outs av Gladius sverdet.
Jeg må innrømme at denne sykkelen nå er på radaren min, googlet den for bare 1 time siden![]()
Lykke til med del 2!! :)
Fsva skrev:Så braDa er vel lappen så godt som i boks, del 2 er jo ganske mye letter.
![]()
Høk? Nop tror ikke detBjerknez skrev:Jeg så en helt lik Gladiusen din på Høk her om dagen. Var ikke deg vel?
Dotcom skrev:Jeg driver å ser på oppakning om dagen og sliter litt med valg av telt/pose/liggeunderlag. Jeg har kun to sidetasker (bilder kommer) Så plass er ett problem! må eventuelt ha sekk i tillegg og kanskje spenne fast noe på salen? Er det noen som har tips til noen av disse tingene?
Ja vi kjørte helt opp til fabrikken :) Veldig flott der !LordShaft skrev:Det er utrolig flott på rjukan. Har du noen gang vært oppe på tungtvannsfabrikken?Jeg har veldig lyst innom der selv om det er laget noe museum av noe slag.