Han som eier den er jo også ganske lekkerBjerknez skrev:Den sykker'n til Toven er bare lekker :-)å
Flotte bilder mortenolb

Han som eier den er jo også ganske lekkerBjerknez skrev:Den sykker'n til Toven er bare lekker :-)å
Flotte bilder mortenolb
ahh... ikke du også Toven! :-)åToven skrev:Han som eier den er jo også ganske lekkerBjerknez skrev:Den sykker'n til Toven er bare lekker :-)å
Flotte bilder mortenolb![]()
Hør hva det koster og bom du kan få en time i ferien. Koster ikke noe å spørre.mortenolb skrev:Som jeg nevnte, så har jeg aldri anledning til å dra bort der på ukedager, hvertfall ikke før i ferien, og da er det uansett for seint.
Koster ingenting å spørre om pris, verksted satsene varierer mye! Overraskende var det att Alf Graarud i Sarp var like billig på 10k servicen på Fazer'n som svenskene var, da uten å ta med reisekostnader...Bjerknez skrev:Hør hva det koster og bom du kan få en time i ferien. Koster ikke noe å spørre.mortenolb skrev:Som jeg nevnte, så har jeg aldri anledning til å dra bort der på ukedager, hvertfall ikke før i ferien, og da er det uansett for seint.
Du må nok konvertere til kardang, dette med kjede ser ikke ut til å virke for degmortenolb skrev:Jævla fint at det har ryki en o-ring på kjedet etter 10000km da.
Eller satse på en fastmontert kjedesmørerhakhap skrev:Du må nok konvertere til kardang, dette med kjede ser ikke ut til å virke for degmortenolb skrev:Jævla fint at det har ryki en o-ring på kjedet etter 10000km da.![]()
Kjipt likevell
Skaff deg ei kjerring! Da får du en kjede som funker!mortenolb skrev:Jævla fint at det har ryki en o-ring på kjedet etter 10000km da.
haha :-)åBjerknez skrev:Skaff deg ei kjerring! Da får du en kjede som funker!mortenolb skrev:Jævla fint at det har ryki en o-ring på kjedet etter 10000km da.