Han skrev riktig nok "Jeg og blommern og KANSKJE Toven" på facebook.Toven skrev:Skal jeg på Høk i morra?

Posten er nå endret

Han skrev riktig nok "Jeg og blommern og KANSKJE Toven" på facebook.Toven skrev:Skal jeg på Høk i morra?
Sykesøsteren var flink og jeg trengte forpleining... Så ser det mer dramatisk ut, for de som ikke vet hva jeg egentlig har gjortLordShaft skrev:Bandasjere hele hånden for en flis i fingeren
Note4
Den er god. Du får plinge på når du er derTomB skrev:Har planer om det, blir eventuelt 1st gang iår hehe
Planer kan endres, så er ikke sikker ennå.
Har du klart lappen i dag?kalleklovn skrev:Tenker jeg kanskje kaster meg på sammen med en kompis! Når drar dere? Oppmøtested i Fredrikstad Ove?
JA!!!! Fint det, når skal vi møtes?Bjerknez skrev:Har du klart lappen i dag?kalleklovn skrev:Tenker jeg kanskje kaster meg på sammen med en kompis! Når drar dere? Oppmøtested i Fredrikstad Ove?![]()
Tja, kan jo møtes på Statoil Østsidne og kjøre sammen derfra til Høk?
Kan vi ikke si 16:45 på Statoil da? Så rekker vi ne kaffe før vi kjørerkalleklovn skrev:JA!!!! Fint det, når skal vi møtes?Bjerknez skrev:Har du klart lappen i dag?kalleklovn skrev:Tenker jeg kanskje kaster meg på sammen med en kompis! Når drar dere? Oppmøtested i Fredrikstad Ove?![]()
Bjerknez skrev:Kan vi ikke si 16:45 på Statoil da? Så rekker vi ne kaffe før vi kjørerkalleklovn skrev:JA!!!! Fint det, når skal vi møtes?Bjerknez skrev:Har du klart lappen i dag?kalleklovn skrev:Tenker jeg kanskje kaster meg på sammen med en kompis! Når drar dere? Oppmøtested i Fredrikstad Ove?![]()
Ok, vi ankommer nok Høk i 17:30 tiden vil jeg troAmbro skrev:Legger i vei fra oslo nå.