Ta meg en runde på nettet å se hva jeg finner nå.
Disse har jeg hatt i tre år og de er fortsatt potte tette : http://www.prexport.com/index.php?optio ... 37&lang=enLordShaft skrev:Må ha meg nye støvler jeg også Snikkern. De racing skoa jeg har nå leker vann som en silEr så drit lei av å være blaut på bena
![]()
Ta meg en runde på nettet å se hva jeg finner nå.
Klim og Rukka er vel helt i toppen både kvalitetsmessig og prismessig. Selv har jeg Rukka og kommer aldri til å vurdere noe annet.BAJAZZ skrev:Har vært i kontakt med Speed i Sandefjord, og de tok gjerne hybriden i innbytte. Ny BMW R GSA 1200 uten sidebokser kommer på kr 253.000,-
Håper å få dette til i løpet av sommeren/høsten.
En annen ting, hva anbefaler du av klær? Du har jo kjørt både i Norge, og nedover i Europa, og da har du sikkert opplevd både vått, varmt og kaldt. Er det gore tex/tekstil som er tingen, eller er skinn fortsatt å anbefale? Har jo skinnjakke som jeg kjøpte til Harly,n, men den tok jeg jo aldri ut i regnevær, så jeg kjenner jo ikke helt egenskapene på den. Har fått anbefalt noe som heter KLIM eller noe sånt av noen på "kubikken", men det er sikkert mye annet bra også....
Jeg er på jobb i helga, så da blir det utvidet vask på hybriden, samt polering i morgen
Hei!BAJAZZ skrev:....
En annen ting, hva anbefaler du av klær? ....