Sykkel Vs bil -valg
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Re: Sykkel Vs bil -valg
2009 Audi A6 Avant 2.0T FSI 182 Hk...Suzuki Volusia VL 800 53 Hk..er vel egentlig ikke mange "likhetstrekk" mellom disse...annet enn at jeg liker BEGGE!! 

- Snill Vaffel
- Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
AJ skrev:Ja, det spørs...AJ skrev: Jeg har en Nissan Almera 1,5. Nesten splitter ny, faktisk! 2003 mod.
Og den skal jeg ha i hvert fall 100.000 km. til. Hvis den ikke begynner å terroriserer meg med all verdens utgifter i mellomtiden, da...![]()
Almera'en har gått bortimot 150.000 km allerede...Men den tåler nok 100K til, sku' je mene...
her om dagen var det full stopp. Bilen var ikke til å rikke. Og hvorfor det, spør du kanskje![]()
Jo nå skal du høre...
Den forbaskede girkassa i den begredelige engelskproduserte bilen skar seg!!!!![]()
Er' e mulig!?![]()
Hvor ofte skjer sånt no'?
Ser for meg en god håndfull tusenlapper flagrende helt feil vei nå rett før jul...
Minner meg ikkke så rent lite om Murphy's lov, dette: "Alt tenkelig som kan gå galt går galt til verst tenkelig tidspunkt"...
UFF Da AJ det er dritt kjedelig nå før jul, fløler med deg

Snill Vaffel
Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.
2011 Suzuki GSXR 1000
2011 Suzuki GSXR 1000
- Snill Vaffel
- Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
Snill Vaffel skrev:AJ skrev:Ja, det spørs...AJ skrev: Jeg har en Nissan Almera 1,5. Nesten splitter ny, faktisk! 2003 mod.
Og den skal jeg ha i hvert fall 100.000 km. til. Hvis den ikke begynner å terroriserer meg med all verdens utgifter i mellomtiden, da...![]()
Almera'en har gått bortimot 150.000 km allerede...Men den tåler nok 100K til, sku' je mene...
her om dagen var det full stopp. Bilen var ikke til å rikke. Og hvorfor det, spør du kanskje![]()
Jo nå skal du høre...
Den forbaskede girkassa i den begredelige engelskproduserte bilen skar seg!!!!![]()
Er' e mulig!?![]()
Hvor ofte skjer sånt no'?
Ser for meg en god håndfull tusenlapper flagrende helt feil vei nå rett før jul...
Minner meg ikkke så rent lite om Murphy's lov, dette: "Alt tenkelig som kan gå galt går galt til verst tenkelig tidspunkt"...
UFF Da AJ det er dritt kjedelig nå før jul, føler med deg
Snill Vaffel
2011 Suzuki GSXR 1000
2011 Suzuki GSXR 1000
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Kjedelig...
men livet tusler videre likevel...
Men det passer alltid dårlig å være uten bil. Hverdagen må liksom organiseres på en annen måte.
Men, men... enn så lenge går det bra heldigvis.
men livet tusler videre likevel...
Men det passer alltid dårlig å være uten bil. Hverdagen må liksom organiseres på en annen måte.
Men, men... enn så lenge går det bra heldigvis.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- cheron
- Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Og i går kveld røyk klutsjen på Transporteren min... Jada dere... Må jeg hente ut sykkelen igjen på mandag?? ](./images/smilies/grrr.gif)
](./images/smilies/grrr.gif)
You'll never walk alone
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Kanskje vi begge må gjøre detcheron skrev:Og i går kveld røyk klutsjen på Transporteren min... Jada dere... Må jeg hente ut sykkelen igjen på mandag??

Hade det vært vært til det så ikke meg i mot

Men det er faktisk frost og isete her og der hvor jeg bor så dermed blir denslags idéer uaktuelle, dessverre...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
derfor har jeg 2 biler...kjekt med reservebil....spesiellt når begge er "noen" :- år gamle..
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
Her går det i østens krydder...
Her går det i 95 modell Koreansk IndustriAvfall av typen Sephia, og MC'en er en Yamaha...
Industriavfallet (eller bil forøvrig) er ikke det som blir brukt mest penger på her i gården nei....
Fikk seg en dose service idag. Ny olje, bensinfilter, oljefilter og frostvæske.
I morgen får den nok nye plugger og vindusviskere. Blir vel det siste servicen den får, for den har begynt å fuske...
Om den holder seg gjennom vinteren, er jeg reddet 

Her går det i 95 modell Koreansk IndustriAvfall av typen Sephia, og MC'en er en Yamaha...
Industriavfallet (eller bil forøvrig) er ikke det som blir brukt mest penger på her i gården nei....
Fikk seg en dose service idag. Ny olje, bensinfilter, oljefilter og frostvæske.
I morgen får den nok nye plugger og vindusviskere. Blir vel det siste servicen den får, for den har begynt å fuske...

Mvh
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,
- HeleneFS
- Motorsykkelen din: Suzuki GSR600
Jeg har en kjærlighet for racingsykler og japanske sportsbiler, så det stemmer for min del.....
Mvh Helene