Jeg er ikke kommet igang med bildene enda, det blir bedre

Men nå er det full jobb så trenger noen dager, igår var jeg faktisk ute å lufta beistet, var 16 dager siden jeg satt på setet.
Men skal skrive hele turen ferdig, sitter på sikkert 200-300 bilder av ymse kvalitet og ikke alt er verdifullt for andre en meg
Ellers takk for superlativene alle sammen, det er bare å sende meldinger Lordshaft. Det er ikke meg men landskapet og landet, det er bare å knipse i vei. Det er mye å gjøre i området rundt Briancon, ligger rett på andre siden av Sestriere og har en haug med pass i området med alle slags standarder. Col de cayolle var et jeg likte, mye pga at det tar lang tid å komme seg inn på ganske spesiell vei, men du har Restefond, Bonette, Montgenevre og Col de Vars i samme området så området er bra, litt lengre nord har vi jo de jeg kjørte i fjor, Galibier , Iseran og Mt Ceniz osv. I tillegg kort vei over til Vercors, Dessuten ligger jo Maira Stura og LGKS for grusgutta der også. I tillegg, så har du en haug med mer eller mindre kjente rare steder man kan kjøre.
Ojda, du må overtale fruen, hun vil like seg der, selvom Croatia er bra, det er heller ikke mer en halvannen dag unna Croatia gjennom Italia og Dolomittene før du er i sydre delen av alpene. Det greier du jo
Vi hadde en diskusjon her i vinter ang GPS og kart, og kartet er i alle for meg uvurdelig..spes når du skal ned på virkelig småveier Jada..nok av Gorges, her er bilde fra Gorges du Cian, vi fulgte en smal bekk innover en 30 meter før vi ga oss, altså på beina og ikke ZZRen

...ikke så lett å se...men ganske syk følelse.
Innover.jpg
Gorges.jpg
Du vet Chromecast, Capo har kommet med rallyversjon og 19" eikefelg, selv jeg synes den ser ganske kul ut. Særlig elektronikken med ADD skal være bra, bedre en BMW sitt ESA og Skyhook til Ducati, den har en egen ECU bare til dempinga.24 liters tank og alt av utstyr du kan få med travelpack pakka, til en meget gunstig pris. Ca 160170 for en 2013\14 for en pent brukt med 5000 km på telleren. Ikke like mye punch som Lordshaft sin men hvis jeg beholder ZZR så behøver jeg jo ikke akk noe særlig mer...

?
Capo Rally.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.