Den er god. Du får plinge på når du er derTomB skrev:Har planer om det, blir eventuelt 1st gang iår hehe
Planer kan endres, så er ikke sikker ennå.

Den er god. Du får plinge på når du er derTomB skrev:Har planer om det, blir eventuelt 1st gang iår hehe
Planer kan endres, så er ikke sikker ennå.
Har du klart lappen i dag?kalleklovn skrev:Tenker jeg kanskje kaster meg på sammen med en kompis! Når drar dere? Oppmøtested i Fredrikstad Ove?
JA!!!! Fint det, når skal vi møtes?Bjerknez skrev:Har du klart lappen i dag?kalleklovn skrev:Tenker jeg kanskje kaster meg på sammen med en kompis! Når drar dere? Oppmøtested i Fredrikstad Ove?![]()
Tja, kan jo møtes på Statoil Østsidne og kjøre sammen derfra til Høk?
Kan vi ikke si 16:45 på Statoil da? Så rekker vi ne kaffe før vi kjørerkalleklovn skrev:JA!!!! Fint det, når skal vi møtes?Bjerknez skrev:Har du klart lappen i dag?kalleklovn skrev:Tenker jeg kanskje kaster meg på sammen med en kompis! Når drar dere? Oppmøtested i Fredrikstad Ove?![]()
Bjerknez skrev:Kan vi ikke si 16:45 på Statoil da? Så rekker vi ne kaffe før vi kjørerkalleklovn skrev:JA!!!! Fint det, når skal vi møtes?Bjerknez skrev:Har du klart lappen i dag?kalleklovn skrev:Tenker jeg kanskje kaster meg på sammen med en kompis! Når drar dere? Oppmøtested i Fredrikstad Ove?![]()
Ok, vi ankommer nok Høk i 17:30 tiden vil jeg troAmbro skrev:Legger i vei fra oslo nå.
Slå deg evt. med Xyvind fra Speed ca. kl. 18:00 i morgen.Toven skrev:Kanskje, men bare kanskje. Hadde vært kjekt å oppleve Høk i sommer :-)
Ja visst! Det er jo på samme kanten. Jeg har lyst til å kjøre rundt, men hvis det går en ferge i riktig tid sparer man kanskje litt tid? Synes ikke det er så langt å kjøre rundt. Spesielt ikke med nyhenta sykkelBjerknez skrev:Slå deg evt. med Xyvind fra Speed ca. kl. 18:00 i morgen.Toven skrev:Kanskje, men bare kanskje. Hadde vært kjekt å oppleve Høk i sommer :-)![]()
Kan møte dere i Moss hvis dere er der innen rimelig tid.