Får da moddet den litt og satt særpreg på denne og

TakkToven skrev:Grattis da!![]()
Får da moddet den litt og satt særpreg på denne og
Takker. Ja jeg skal ut på bakhjulet på torsdag, i 170, kun iført småskoFsva skrev:Gratulerer med heftig sykkel. :-)
Jeg måtte jo sjekke ut sykkelen på youtube, og jeg likte det jeg så :)
Skikkelig sporty tourer :-)
https://www.youtube.com/watch?v=YjzH470emmo" onclick="window.open(this.href);return false;
Takk! Se her ja, en som kjører MT-09TOH skrev:Gratulerer med ny sykkel![]()
Syntes det var et meget bra valg
Thanks!norse900 skrev:Gratulerer med ny sykkel
Ja jeg hadde et lite håp om Tracer hele veien selv :-D blir utrolig spennende. Jeg er hos forhandler litt før de stenger kl. 18, tenker jeg. Kan veldig gjerne møtes et sted etter det. Avtaler nærmere!Bjerknez skrev:Igjen, gratulerer med flott sykkel![]()
Jeg håpet egentlig innerst inne på at du valgte en Tracer. Jeg tror du får ekstremt mye sykkel for pengene her og ut fra kjellv sine tall så er det rimelige servicer på den også. Motoren er ganske spenstig og i det hele tatt så tror jeg du kommer til å bli fornøyd. Jeg synes de Givi Tracker casene kledde sykkelen veldig bra også.
Det største ankepunktet med sykkelen (i mine øyne hvis JEG skulle kjøpt en slik) er vindskjermen og demperne. Men jeg anntar demperne kan strammes opp litt samt at vindskjermen kan byttes ut med en langt mindre en. Da tror jeg man skal være i mål![]()
Blir spennende å ta en nærmere kikk på sykkelen når du får den. Vi må få til en liten rundtur til torsdagen
Tar dette videre på PM vixyvind skrev:Ja jeg hadde et lite håp om Tracer hele veien selv :-D blir utrolig spennende. Jeg er hos forhandler litt før de stenger kl. 18, tenker jeg. Kan veldig gjerne møtes et sted etter det. Avtaler nærmere!Bjerknez skrev:Igjen, gratulerer med flott sykkel![]()
Jeg håpet egentlig innerst inne på at du valgte en Tracer. Jeg tror du får ekstremt mye sykkel for pengene her og ut fra kjellv sine tall så er det rimelige servicer på den også. Motoren er ganske spenstig og i det hele tatt så tror jeg du kommer til å bli fornøyd. Jeg synes de Givi Tracker casene kledde sykkelen veldig bra også.
Det største ankepunktet med sykkelen (i mine øyne hvis JEG skulle kjøpt en slik) er vindskjermen og demperne. Men jeg anntar demperne kan strammes opp litt samt at vindskjermen kan byttes ut med en langt mindre en. Da tror jeg man skal være i mål![]()
Blir spennende å ta en nærmere kikk på sykkelen når du får den. Vi må få til en liten rundtur til torsdagen
Absolutelykjellv skrev:Vi venter på bilder....
Nydeligxyvind skrev:Nå er det kaffe og burger(?) på Høk! Sammen med Bjerknez, som reddet dagen i dag, og freddy123
Tracer'n er fantastisk!
Ser veldig bra utAJ skrev:Absolutelykjellv skrev:Vi venter på bilder....!
Feirer dagen og Traceren med en bedre middag...eller noe såntxyvind skrev:Takk! Men nå det aller viktigste
Jeg skjønner ikke hvorfor noen ikke liker den vindskjermenLordShaft skrev:Sykkelen ser utrolig bra ut, her har du gjort et klokt valg!
Jeg liker personlig ikke den vindskjermen. Men det er jo en filleting. Resten av sykkelen er helt prima
Fremtidige "famous last words" fra Lordy der ser jeg.LordShaft skrev:Smaken er som baken vettu kjellemann.... Også hører det jo med til historien at du begynner å dra litt på åra, så slikt har du ikke greie på lengre![]()
![]()