Jeg bare MÅ ha med meg dette til neste år!!!!

Slår gjerne følge fra Oslo og oppoverBusa Trond skrev:Usikker enda om jeg skal på jobb torsdag. Tar jeg fri kunne jeg tenkt meg å kjøre Skåbu - Bygdin og Valdresflye. Været ser knall ut på torsdagAmbro skrev:...Forøvrig, noen som skal kjøre fra Oslo-traktene som vil slå følge?...
Humm? Det trodde jeg det var på hele turenSnikkeren skrev:Da er de klar til å ta imot oss hos MC-deler på fredag. Der blir det grillmat, og også mulighet for å prøvekjøre KTM 1290 Super Duke for de som vil. :)
Hahaha, dagens!!Tommas skrev:Kjørt med den i et skybrudd som fikk folk til å vurdere konstruksjon av en ny Ark.
Da var den potte tett :-)
Noen tanker om møteplassojda skrev:Ja, jeg kjörer fra Oslo å har tatt meg fri på Torsdagen, men hva slags krumspring
det blir helt i begynnelsen av löypa vet jeg ikke enda![]()
Vi pleier å samles en plass, Gielas bla blir vel med på det lasset.
Uansett, det skal ikke väre nödvendig å kjöre alene oppover![]()
Vi får planlegge i siste liten
Vi kan jo bare bestemme at vi møtes der, da blir vi i allefall 2Ashland skrev:Noen tanker om møteplassojda skrev:Ja, jeg kjörer fra Oslo å har tatt meg fri på Torsdagen, men hva slags krumspring
Vi får planlegge i siste liten![]()
Er ikke så kjent i traktene rundt Oslo, tidligere i sommer ble McDonald på Furuset ett utgangspunt.
http://tinyurl.com/na6mya9" onclick="window.open(this.href);return false;
Hva tror folket om det?
Vet ikke når vi skal være fremme i Otta, men hva tror om kl 12?ojda skrev:Vi kan jo bare bestemme at vi møtes der, da blir vi i allefall 2Ashland skrev:Noen tanker om møteplassojda skrev:Ja, jeg kjörer fra Oslo å har tatt meg fri på Torsdagen, men hva slags krumspring
Vi får planlegge i siste liten![]()
Er ikke så kjent i traktene rundt Oslo, tidligere i sommer ble McDonald på Furuset ett utgangspunt.
Hva tror folket om det?![]()
(obs, det er den som ligger i Nordgående løp(Statoil))
Ønsker om tid? Hva med deg Gielas?
3,5 timers kjøring i følge G-maps. ? 1,5 t mat/stopp/pissepause
Ashland skrev:Vet ikke når vi skal være fremme i Otta, men hva tror om kl 12?ojda skrev:Vi kan jo bare bestemme at vi møtes der, da blir vi i allefall 2Ashland skrev:Noen tanker om møteplassojda skrev:--snip--![]()
Hva tror folket om det?![]()
(obs, det er den som ligger i Nordgående løp(Statoil))
Ønsker om tid? Hva med deg Gielas?
3,5 timers kjøring i følge G-maps. ? 1,5 t mat/stopp/pissepause
Det meste er bedre enn Gudbrandsdalen oppover. Tittet litt på Google Map, er det fast dekke hele veien eller grus, tenkte mellom Skåbu og ValdresflyeBusa Trond skrev:Jeg meldte pass! Blir å droppe jobben i morgen.
Kunne tenkt meg å kjøre om Dokka, Værskei, Skåbu - Bygdin og Valdresflye til Otta i fin været i morgen.
Om dere vil henge med gutter, kan vi møtes på Lunner ca kl 12