Litt sånn som når mannfolk stirrer på hverandre i dusjen uten og vise at man faktisk gjør det, før man går tilfredstillt ut i full forvisning om at man selv var mest "mann"... eller ikke...

Takk.LordShaft skrev:Du jhn, du jhn....jhn skrev:Pysestriper ... har lagt merke til at noen gjør en skikkelig innsats for å fjerne de stripene så kjapt som mulig etter dekkbytte ... og dokumenterer det selvfølgelig med sylskarpe nærbilder.
Hvordan startet interessen for dette?
Av og til lurer jeg på om du kverulerer for å forstå, eller for å henge ut enkelte![]()
Å kjøre på norske veier, innenfor lovlige grenser er det fult mulig å kjøre på hele dekkets bredde. (bakdekket) dette sier litt om dekkprofil. Hvor godt du stoler på den egen sykkel og hvilket grep en har.
Hvis dette er så vanskelig å forstå, finnes der bedre kanaler enn dette forumet å finne svar.
Lykke til
Note4
Du understreker poenget mitt ganske så flott.Snikendeugle skrev:Det finnes definisjoner for dette
https://no.wikipedia.org/wiki/Troll_%28Internett%29" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg er litt enig, mange er vel ivrige med å bruke ordene "kverrulant" og "troll", når det det egentlig betyr er "du har en uvanlig mening".jhn skrev:Du understreker poenget mitt ganske så flott.Snikendeugle skrev:Det finnes definisjoner for dette
https://no.wikipedia.org/wiki/Troll_%28Internett%29" onclick="window.open(this.href);return false;
Dette er også påstander som dukker opp når man er uenig eller undrende til flertallet ...når man ikke har noen egne gjennomtenkte meninger linker man bare til et eller annet fjas.
Men hva slags gjenomtenkte meninger har DU egentlig rundt dette med pysestriper og hvorfor tror du de som ikke mener det samme som deg tar feil?jhn skrev:Du understreker poenget mitt ganske så flott.Snikendeugle skrev:Det finnes definisjoner for dette
Dette er også påstander som dukker opp når man er uenig eller undrende til flertallet ...når man ikke har noen egne gjennomtenkte meninger linker man bare til et eller annet fjas.
Du kverulerer, ikke "kverulerer"!! Stort sett, så setter jeg veldig pris på at du setter ting litt på spissen, samt lager litt blest rundt en del av våres (ja meg selv i høyeste grad) flåsete kommentarer.jhn skrev: Takk.
Dette kan jeg svare på, helt ærlig og uten noe forsøk på provosere.
Stort sett " kverulerer" jeg for å forstå. Jeg har ingen ønsker om henge ut noen. Men det forundrer meg hvor mye rart voksne mennesker driver med, og da spør jeg .... gjerne i en litt provoserende tone fordi et lite og lavmælt spørsmål ofte bare gir et intetsigende svar.
Jompa er inne på et annet sentralt poeng ... hvis man ikke mener det samme som de ivrigste meningsbærerne her inne blir man fort stemplet som kverulant ... helt uavhengig av hva man mener, det som betyr mest er hvem andre som mener det samme.
Det provoserer meg til å stille litt sarkastiske spm.
Det ser ut til å provosert flere enn meg ... såpass mye at flere kloke og humoristiske medlemmer har blitt kastet ut her i fra.
Helt grunnløst etter min mening.
At en del ser på meg som en kverulant plager meg ikke ... jeg ser på en del her inne som pubertale nikkedukker.
Håper det var oppklarende.
Jeg svarte som vanlig, ikke på spørsmåletJompa skrev:Lordshaft @ Du svarte som vanlig ikke på spørsmålet "hvordan startet egentl....." men valgte igjen å ta mannen istedetfor ballen.
Hva slags andre fora er det som er mere egnet til å finne svar i ?
Har ett lite inntrykk av at her er det ikke særlig populært å stille spørsmål ved andre medlemmers meninger, oppførsel og holdninger.