Rådyret hadde iallefall såpass respekt att det surret seg ut i grøfta, hvor det seglet om. Før en av de lokale jegerene kom og tok det med seg...
Du bør kontakte forsikringen... Du får ikke bonustap når det er vilt som volder skade på kjøretøyet ditt. Her kan du ha fått en smell i styrekrona osv osv... Helt greit å være helt sikker. Samt få dekket av alt deler som er ødelagt.Ashland skrev:Evig optimist som jeg er, sattser jeg på ny kåpe og skjerm så er allt som førGud forby det er masse annet rart enn ikke ser som også er ødelagt, virket ikke sånn på de siste 30 milene jeg kjørte :-)å
Rådyret hadde iallefall såpass respekt att det surret seg ut i grøfta, hvor det seglet om. Før en av de lokale jegerene kom og tok det med seg...
Bra tips (til oss alle) Gud-forby :-)å Dette var jeg faktisk ikke klar overLordShaft skrev:Du bør kontakte forsikringen... Du får ikke bonustap når det er vilt som volder skade på kjøretøyet ditt. Her kan du ha fått en smell i styrekrona osv osv... Helt greit å være helt sikker. Samt få dekket av alt deler som er ødelagt.Ashland skrev:Evig optimist som jeg er, sattser jeg på ny kåpe og skjerm så er allt som førGud forby det er masse annet rart enn ikke ser som også er ødelagt, virket ikke sånn på de siste 30 milene jeg kjørte :-)å
Våknet opp til en hyggelig mail fra Storebrand. Siden jeg var flink gutt å meldte ifra til politiet og kan fremskaffe bevis på det fra dem. Slipper jeg bonustap og kun halve egenandelen :-)åojda skrev:Bra tips (til oss alle) Gud-forby :-)å Dette var jeg faktisk ikke klar overLordShaft skrev:Du bør kontakte forsikringen... Du får ikke bonustap når det er vilt som volder skade på kjøretøyet ditt. Her kan du ha fått en smell i styrekrona osv osv... Helt greit å være helt sikker. Samt få dekket av alt deler som er ødelagt.Ashland skrev:Evig optimist som jeg er, sattser jeg på ny kåpe og skjerm så er allt som førGud forby det er masse annet rart enn ikke ser som også er ødelagt, virket ikke sånn på de siste 30 milene jeg kjørte :-)å
Godt spørsmålToven skrev:Gjelder dette uten kasko også?
Virker selvfølgelig lovende så langt. Ingen tegn til ustabilitet eller ujvenheter i dekkene.LordShaft skrev:Jeg er veldig spent på å høre om du opplever dekkene på samme måte som andre som har gitt gode tilbakemeldinger på disse dekkene.
Dette er et supert produkt å påføre når du nettopp har gjort rent kjede syns jeg selv. Men faen for noe gris, og tungvint det er i forhold til spray når du er på tur. Jeg hadde med meg en slik tube på tur nedover i europa. Det gikk ikke mer enn en påføring før driten gikk i bosset! Blir bare spray for meg framover også!Elolz skrev:Har smurt kjedet med Motul paste siden jeg ikke er sikker på om den tjukke guffen som nye kjeder kommer med er ment som smøring eller kun rust/korrosjonsbeskyttelse?Jeg må ærlig si at jeg ikke liker påføringen av Motul pasten noe særlig, og kommer til å gå tilbake til spray.
![]()
Vasket kjapt over sykkelen siden jeg hadde fått litt skitne fingermerker på mens jeg skrudde.
lordChain?LordShaft skrev:Dette er et supert produkt å påføre når du nettopp har gjort rent kjede syns jeg selv. Men faen for noe gris, og tungvint det er i forhold til spray når du er på tur. Jeg hadde med meg en slik tube på tur nedover i europa. Det gikk ikke mer enn en påføring før driten gikk i bosset! Blir bare spray for meg framover også!Elolz skrev:Har smurt kjedet med Motul paste siden jeg ikke er sikker på om den tjukke guffen som nye kjeder kommer med er ment som smøring eller kun rust/korrosjonsbeskyttelse?Jeg må ærlig si at jeg ikke liker påføringen av Motul pasten noe særlig, og kommer til å gå tilbake til spray.
![]()
Vasket kjapt over sykkelen siden jeg hadde fått litt skitne fingermerker på mens jeg skrudde.
Onkel stresset nok LordenToven skrev:Tssss funket fjell for meg, spray-pyser![]()
Gratulerer med ny sykkel. God prioritet å skaffe varmeholker med en gang!Newhill skrev:Besøkte Graarud i Sarpsborg og fikk montert Oxford varmeholker på MT'n, samt festebraketter til Blaze sidevesker.
Deretter omveien hjem til Oslo. Møtte fryktelig mange som helt sikkert skulle kjøre på Rudskogen i dag...
Beklager til alle jeg ikke gadd å hilse på. Det blei rett og slett i overkant mange!