Den turen du har tatt hjem er balsam for sjelen. Skulle bare ønske det lå litt nærmere og vi slapp ferge. Da hadde det blitt kjørt der hele tiden hehe
Note4
Har brukt disse selv i år etter at jeg fikk de av en forhandler for å sjekke ut hvordan de var.quattrokim skrev:Har testet disse øyrepluggane fra pinlock ei stund no, fungerer bra for meg hvertfall. http://m.ebay.com/itm/Pinlock-Ear-Plugs ... nav=SEARCH" onclick="window.open(this.href);return false;
Demper vindsuset ganske bra og slipper igjennom musikken fra intercomen i hjelmen. Med skumpropper sliter eg å høyre musikken, og får også smerter i øyrene etter ei stund. Dette er fraværende med pinlock pluggene. Følger med 2 forskjellige størrelser så passformen er bra.
Prisen er i grunn ikkje så gale med tanke på at dei er komfortable og bruke og fungerer så bra som dei gjer.
Haha! Ikke noe fysj fysj å kjøre Volvo.quattrokim skrev:Nei fysj og fysj, ingen volve her i gården hverken på maskinsida eller i bilparken.
Forhandler for Doosan og Bobcat maskiner på vestlandet, holder til ute i Knarvik.