Dainese Racing dress D-AIR RACING

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Svar
nordan
Innlegg: 65
Registrert: 03 des 2009, 11:52
Motorsykkelen din: Honda Cbr 900 RR
Sted: Våler i østfold

Dainese Racing dress D-AIR RACING

Legg inn av nordan »

Noen som har erfaring med denne? må vel være et godt valg for oss som kjører på Rudskogen og Trackdays , er det noen som har kjørt med denne dressen? usikker på prisen men den koster ca 20000.- tror jeg
http://yamahamc.com/pages/d-air-racing" onclick="window.open(this.href);return false;

JK95
Innlegg: 1081
Registrert: 29 okt 2011, 16:48
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Sted: Trondheim

Re: Dainese Racing dress D-AIR RACING

Legg inn av JK95 »

http://www.bike.no/nyheter/1000-krasjer ... nese-d-air" onclick="window.open(this.href);return false;
Vet ikke om dette hjelper deg noe, men siden de fortsetter å forske, prøve og selge som vare, må det vel ha en effekt? Spesielt siden det brukes i racing :scratch

nordan
Innlegg: 65
Registrert: 03 des 2009, 11:52
Motorsykkelen din: Honda Cbr 900 RR
Sted: Våler i østfold

Re: Dainese Racing dress D-AIR RACING

Legg inn av nordan »

Sjekka pris ligger på 23000.- da kan en tegne en service avtale på 3 år som koster 3000.- da kan dressen sendes inn ofte en vil , den må inn til sjekk uansett etter 5 år vis ikke den har vært i bakken er det annet feil må det kostes selv , ja man må betale for sikkerhet , men hvor langt skal en strekke seg???.............. Det jeg er mest opptatt av er beskyttelse av skulder og kravebein her var denne topp . men vurderer nok andre alternativer , rivern dressen i første velt på asfalten så er det jo bare å kaste , muligheten er jo overhengende så lenge en skal kjøre på bane

JK95
Innlegg: 1081
Registrert: 29 okt 2011, 16:48
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Sted: Trondheim

Re: Dainese Racing dress D-AIR RACING

Legg inn av JK95 »

Har selv vanlig 2-delt skinndress fra Dainese, funker utmerket :prf Har riktig nok ikke "testet" sikkerheten, men har noen bekjente som har sklidd av i sving på bane, og det har vært 1-2 sømmer som har røket, dette kan fikses uten å kjøpe ny ;-) Så slik jeg ser det er ordinert bra nok, selv om vi alle gjerne skulle vært kledd i 30cm bobleplast og kjørt trehjulssykkler :knegg

Svar