Cutless sin blogg

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Cutless
Innlegg: 1218
Registrert: 17 jun 2014, 15:11
Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
Sted: Trondheim

Re: Cutless sin Hyperblogg!

Legg inn av Cutless »

Meget godt mulig. Jeg var å kjørte en liten tur med Cevillian litt vest/nord for Askim i går :twisted

Bilde

Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22928
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Cutless sin Hyperblogg!

Legg inn av Bjerknez »

2stk. Rampete sykler dette :thumleft

Brukeravatar
freddy123
Innlegg: 1054
Registrert: 02 jul 2014, 22:26
Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga
Sted: akershus

Re: Cutless sin Hyperblogg!

Legg inn av freddy123 »

så du så meg ikke du heller altså :lol 3-4 forum karen jeg møter der de ikke ser meg mens jeg ser dem :prop: men du hilsa da så du kjente meg ikke igjen bare så du er unnskyldt :lol det stemmer nok det for det var 2 av dere der du lå i tet :D

Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22928
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Cutless sin Hyperblogg!

Legg inn av Bjerknez »

freddy123 skrev:så du så meg ikke du heller altså :lol 3-4 forum karen jeg møter der de ikke ser meg mens jeg ser dem :prop: men du hilsa da så du kjente meg ikke igjen bare så du er unnskyldt :lol det stemmer nok det for det var 2 av dere der du lå i tet :D
Cevillian lot han sikkert bare kjøre først :lol

Brukeravatar
hakhap
Innlegg: 2598
Registrert: 14 sep 2012, 14:39
Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Sted: Buskerud

Re: Cutless sin Hyperblogg!

Legg inn av hakhap »

freddy123 skrev:ogja sånn prisene og markedet er nå så priser de seg utav markedet med den prisen der =;
Tingen er at folk betaler så mye for opplevelse og følelse, se bare på hvordan mange av Ducati folken taler om Ducati, ikke helt ulikt Apple folken.

Med det sagt så er det noe Ducati gjør bra så er det akkurat det å spille på følelse og opplevelsen med å ha en Ducati, andre som gjør det godt her HD.

Hvorfor er det så som taler om den opplevelse og den følelsen med eks en BMW mot feks en Ducati der alle taler om dette, till tross for att i mange fall får du mye mer for pengene hos BMW :scratch

Så skal ikke se bort fra att disse kommer selge gott med Ducati standard neste år uansett.
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Bilde

Brukeravatar
Cutless
Innlegg: 1218
Registrert: 17 jun 2014, 15:11
Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
Sted: Trondheim

Re: Cutless sin Hyperblogg!

Legg inn av Cutless »

Ducati har vært flink til å bygge merkevare, og kan derfor ta en premium. Men jeg er redd de tar i litt for mye denne gangen. Vi får se hva salgstallene sier. Også godt poeng om at denne prisen allerede kan være prisjustert for neste år ift ny valluta forhandling.

Brukeravatar
Andreas
Innlegg: 888
Registrert: 21 sep 2011, 09:23
Motorsykkelen din: Multistrada 1200S, Monster 796 ABS
Sted: Trondheim

Re: Cutless sin Hyperblogg!

Legg inn av Andreas »

Ducati hintet allerede tidlig i år at sykklene ble solgt for billig i Norge. Men de ville uansett ikke justere opp pga den sterkede Euroen. Men spørrs om det skjer nå til nyåret. Sånn er det vell bare når krona har blitt så "lite" verdt.. Så vi får vente å se hva de andre Monsterene blir å koste.

Brukeravatar
Cutless
Innlegg: 1218
Registrert: 17 jun 2014, 15:11
Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
Sted: Trondheim

Re: Cutless sin Hyperblogg!

Legg inn av Cutless »

Ja, kanskje man burde hevet seg rundt å kjøpt en 2015 modell Ducati nå før året er omme :evil

Brukeravatar
Cutless
Innlegg: 1218
Registrert: 17 jun 2014, 15:11
Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
Sted: Trondheim

Re: Cutless sin Hyperblogg!

Legg inn av Cutless »

Ser ikke ut som jeg har så dårlig tid på evt. sykkelbytte likevel. Jeg var nettopp på 15k service, og fikk høre at prisene på Ducati ikke kommer til å stige mer enn rundt 2-2,5 % neste år (+ avgiftsøkning på rundt den samme prosenten). Altså at de ikke justerer i forhold til kursen. Godt nytt for den som vurderer ny Ducati neste år :)

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: Cutless sin Hyperblogg!

Legg inn av mortenolb »

Så er spørsmålet hvor mye sannhet det er i at de ikke kommer til å justere etter kursen :P

Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22928
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Cutless sin Hyperblogg!

Legg inn av Bjerknez »

Cutless skrev:Ser ikke ut som jeg har så dårlig tid på evt. sykkelbytte likevel. Jeg var nettopp på 15k service, og fikk høre at prisene på Ducati ikke kommer til å stige mer enn rundt 2-2,5 % neste år (+ avgiftsøkning på rundt den samme prosenten). Altså at de ikke justerer i forhold til kursen. Godt nytt for den som vurderer ny Ducati neste år :)
Så det blir Ducati altså... ? :knegg

Brukeravatar
Cutless
Innlegg: 1218
Registrert: 17 jun 2014, 15:11
Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
Sted: Trondheim

Re: Cutless sin Hyperblogg!

Legg inn av Cutless »

Vel, det var ihvertfall det forhandleren har fått forespeilet seg. Om Ducati lyver til forhandler, eller forhandler lyver til meg eller at jeg lyver til dere kan godt være :twisted

Brukeravatar
Cutless
Innlegg: 1218
Registrert: 17 jun 2014, 15:11
Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
Sted: Trondheim

Re: Cutless sin Hyperblogg!

Legg inn av Cutless »

Jeg er faktisk ikke like ivrig på å bytte nå som jeg var i forrige uke. Har roet meg litt. De hadde jo en brukt 1200S inne til grei pris, og tenkte det var lurt å slå klørene i den før prisene ble oppjustert. Men nå som de sier det ikke blir tilfellet, fikk jeg jo plutselig veldig god tid på meg :)

Brukeravatar
Cutless
Innlegg: 1218
Registrert: 17 jun 2014, 15:11
Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
Sted: Trondheim

Re: Cutless sin Hyperblogg!

Legg inn av Cutless »

Da har jeg endelig fått kjøpt meg bil til vinteren. God timing med tanke på at det var minusgrader i natt.

Bilde
Sist redigert av Cutless den 16 okt 2015, 18:06, redigert 2 ganger totalt.

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6956
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: Cutless sin Hyperblogg!

Legg inn av kjellv »

Jøss :thumleft Gratulerer :prf
Den va lækker ja :roll

Svar