Nå er jeg bare irritert på den, og så tørr jeg ikke si noe til gubben siden jeg maste vette av han om den
](./images/smilies/grrr.gif)
Sku tru Pollti og jeg var eneggede tvillinger,om ikke siamesiske..........ellerPollti skrev:Det er jo vi jo alle til tider da AJ ? Men , bank i bordet , jeg har enda til gode å se noen være dumme her i overlagt og ondskapsfull hensikt. Men så er jeg æresmedlem i Kortidsminne Foreningen og attpå til tror jeg godt om mine medmennesker. Og muligens enfoldig og.AJ skrev: at noen "må da være stokk dumme"![]()
Jeg "var" 1,72 når dette bildet blei tatt og jeg synes det er god lengde på armene (det blei en rar settningHapzen skrev:huh, du var myyyye penere enn hu dama ja!!! hehe.... ser fresh ut på den sykkelen og:-D godt å få et annet fjes på nicket
edit: ser du har en knall sykkel, hvor høy er du? Har du noen gang problemer med at armene er for kort? Og hvordan er det med ryggen?
cheron skrev:Er vanskelig å finne sykkel når man ikke vet hva man ønsker seg.
jeg derimot har bestemt meg for neste sykkel
Jepp.. Holder på å spare peng nåSnill Vaffel skrev:cheron skrev:Er vanskelig å finne sykkel når man ikke vet hva man ønsker seg.
hva har du funnetd deg nå?? Dukati??
AJ skrev:Deaf Rider commander "Ducce-dutt" cheron på en Ducati blir som en fryktløs og fartsfylt symbiose
Mens HG sitter hjemme og gjør deg klar til den varme velkomsten...
SÅ kult, gleder meg til å se hva du finner deg når den tiden kommercheron skrev:Jepp.. Holder på å spare peng nåSnill Vaffel skrev:cheron skrev:Er vanskelig å finne sykkel når man ikke vet hva man ønsker seg.
hva har du funnetd deg nå?? Dukati??