Blir vel en liten kjøretur om ikke så alt for lenge vil jeg tro...

Å der gikk KTM'en opp i flammer ja...Akkurat nå brennes det masse garasjeskrot.
Ooops...Bjerknez skrev:Å der gikk KTM'en opp i flammer ja...Akkurat nå brennes det masse garasjeskrot.![]()
Jeg kjøpte for litt siden Samsung Galaxy S6 Edge og den er vertfall jeg veldig fornøyd med, og jeg har eid en iPhone de siste 7 årenegorbys skrev:drikker en smoothie og lurer på om eg skal kjøpe en ny dyr smarttelefon, eller en billig dritttelefon eg kan bruke mens eg venter på deler til å reparere den ødelagte....
En iphone i 7 år, den må ha Vært veldig treg de siste 5 årene :)Bjerknez skrev:Jeg kjøpte for litt siden Samsung Galaxy S6 Edge og den er vertfall jeg veldig fornøyd med, og jeg har eid en iPhone de siste 7 årenegorbys skrev:drikker en smoothie og lurer på om eg skal kjøpe en ny dyr smarttelefon, eller en billig dritttelefon eg kan bruke mens eg venter på deler til å reparere den ødelagte....
Har hatt flere enn en iPhone da.hakhap skrev:En iphone i 7 år, den må ha Vært veldig treg de siste 5 årene :)Bjerknez skrev:Jeg kjøpte for litt siden Samsung Galaxy S6 Edge og den er vertfall jeg veldig fornøyd med, og jeg har eid en iPhone de siste 7 årenegorbys skrev:drikker en smoothie og lurer på om eg skal kjøpe en ny dyr smarttelefon, eller en billig dritttelefon eg kan bruke mens eg venter på deler til å reparere den ødelagte....
mispelled with autocorrect
freddy123 skrev:Du er for tidlig ute sankthans bålet tennes vel ikke allerede nå ????
Også makan til forurensning a gitt gått sv banen hehehr
Har lenge tenkt på å kjøpe ny kapellhenger, men julebord henger høres mye morsommere ut.kjellv skrev:Julebord med BKhengeren i Fredrikstad i kveld. mett.no
Sent fra min C6603 via Tapatalk
Jeg skjønner at man skal være forsiktig med ordvalg her inne, det er alltids noen som griper sjansen når noe kan misforstås eller vrenges på. I hvert fall er Jompa rask til detteJompa skrev:Har lenge tenkt på å kjøpe ny kapellhenger, men julebord henger høres mye morsommere ut.kjellv skrev:Julebord med BKhengeren i Fredrikstad i kveld. mett.no
Sent fra min C6603 via Tapatalk
Kan du være så snill å sende noen brosjyrer?