Ja, har måttet titte litt der ogsåBjerknez skrev:Hehe, regner med du har sett mine Youtube videoer også?

Ja, har måttet titte litt der ogsåBjerknez skrev:Hehe, regner med du har sett mine Youtube videoer også?
Haha. Ingen planer om å ta en sving i 150 km/tBjerknez skrev:Bare pass på at det ikke går slik
Ja, jeg skal være svært forsiktig.Bjerknez skrev:Jeg kan gi deg ett råd med det samme. Vær forsiktig med å bruk avfetting når du vasker den. Den sorte "lakken" på motoren kan få stygge merker etter avfettingen og det må rubbes bort. En sinnsykt slitsom jobb. Jeg brukte Prickbort avfetting og det gikk galt.
En motorsykkel som blir jevnlig vasket trenger uansett ingen avfetting. Varmt såpevann, mikrofiber svamp og forsiktig høytrykk er det som skal til
EDIT:Bjerknez skrev:Dette ser veldig bra ut![]()
Personlig ville jeg gjort det litt "annerledes", men du har sikkert tenkt deg gjennom dette selv. Jeg bare forteller hva jeg annbefaler ut fra egne erfaringer og dte er ikke sikkert du mener eller erfarer det samme.
Nå vet ikke jeg hvor langt på tur du kommer til å dra og hvor mye du skal ha med deg etc. men å kjøre veldig lange turer med ryggsekk på ryggen er ikke behagelig synes jeg. Har prøvd. Da ville jeg heller ha kjøpt meg 1stk. US20 og to stk. US10 og festet bak på sykkelen og droppet ryggsekken. Mye mer behagelig å kjøre uten noe på ryggen og de to US10 fester du på hver side av US20 bak på sykkelen så dem ter ikke mer plass i høyden.
Bare min mening som sagt
Det er vel en smakssak dette og må vel bare erfares. Det skal sies at jeg kjørte med en vanlig liten ryggsekk (ikke Kriega) som var godt stroppet fast og jeg følte vinden tok tak på en helt annen måte. Spesielt når jeg møtte lastebiler etc.hakhap skrev:Kriega r30 går det helt fint å kjøra langt med, når den er satt fast over brystet føler du den endest om det er veldig varmt ute. Kjørt en del flere dagers turer mad bare den sekken uten noe som helst problem
mispelled with autocorrect
Svimlende sumkalleklovn skrev:Tips er mottatt. Jeg får se hvordan det hele blir.
Nå har jeg lagt inn ordren med ekstrautstyr. Det endte med en ganske svimlende sum, men nå er det vel bare å glede seg :)
Haha. Jeg var redd det ville dukke opp. Ekstrautstyr med montering endte på 32.000. Totalsum 175.800.AJ skrev: Har du først sagt A, så får du jammen si B, også![]()
![]()
![]()
Så? Hvor mye?
Ja, ja... ble jo ikke så gæernt likevelkalleklovn skrev:Haha. Jeg var redd det ville dukke opp. Ekstrautstyr med montering endte på 32.000. Totalsum 175.800.AJ skrev: Har du først sagt A, så får du jammen si B, også![]()
![]()
![]()
Så? Hvor mye?
Herlig. Det var betryggende å høreJLafton skrev:Ekstrautstyr koster, men det er jo en hobby man skal ha mange timer med![]()
Havnet selv også på noenlunde samme sum på ekstrautstyr til Tiger'n .
Det får vi absolutt gjøre :) Blir helt kanon dette!JLafton skrev:Vi får møtes til våren å sparke litt dekk å høre på de fine trippel lydene
Jeg er faktisk litt usikker. Jeg kjøpte den hos Bikeshop i Horten. Meget god sykkel til god prisAJ skrev:Gavia...
Italiensk?