Suzuki GSXR600 K6 tuning

Forum for fulleffekt tung-MC
SimonK6
Innlegg: 66
Registrert: 30 des 2015, 06:04
Motorsykkelen din: Suzuki gsxr600 k6

Re: RE: Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning

Legg inn av SimonK6 »

ZZR-Erling skrev:140 på 600 er totalt urealistisk.
140whp er fullt mulig på en 600cc, hvertfall med andre kammer og trakter :)

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

ZZR-Erling

Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning

Legg inn av ZZR-Erling »

SimonK6 skrev:Som mange av dere nevner så mangler den litt krefter i bunn ja, men de blir fikset med nye drev. :) Får mye mer bunn drag med og bytte fra 16-43 til 15-47 og kan feks kjøre by kjøring i 2-3 gire i stede for 1-2 gir uten de følest stressende :)

R6 er litt mindre og lavere en gsxr600 derfor jeg valgte suzuki :) Pluss var alltid vert suzuki fan da.

Espen Klev: Holder til ved stavanger men er ikke problem og reise for programering. Du er helt sikkert flink men skal ha litt info om tidligere programeringer osv isåfall, motor går eg bare til folk jeg veit er flinke :)

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Du får ingen ending i bunndraget ved å dreve om. Det du får er mer turtall enn før i samme hastighet.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24648
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning

Legg inn av Bjerknez »

Jeg skal ikke kverulere så mye med deg SimonK6, da det virker som om du vet hva du har lyst til samt begir deg ut på. Flotte biler forresten. Spesielt den første BMW'en :thumleft

Jeg kommer uansett til å stå fast på og gå steget til liter sykkel kontra og trimme en 600cc. Man får vel GSXR'en i 1000cc også? Er vel i utgangspunktet en helt lik sykkel dette, og jeg tipper den har akkurat det draget du er ute etter, uten at jeg kan skryte av å kjørt en GSXR1000. Men jeg har jo en 1000cc selv og jeg har selv kjørt (som tidligere nevnt) R6 og forskjellen er ganske stor med tanke på drag, spesielt på lavere turtall.

Med R6 får man feks. ikke fremhjulsløft (vertfall fikk ikke jeg det) med fullt gasspådrag i noen gir, men med min så løfter hjulet seg i både 1-2-3. gir og jeg har faktisk opplevd hjulløft i 4. gir også. Nå er ikke jeg en racer på bakhjulskjøring, bare så det er sagt. Jeg snakker om små løft før jeg feiger ut :redface

Jeg har selv gått runden fra Cruiser 1300cc, Street Triple R 675cc til BMW S1000R og det er først med sistnevnte jeg føler jeg har krefter nok og vokse litt med. Jeg kommer nok strengt tatt aldri til å ønske meg mer krefter enn det jeg har i dag føler jeg. Skal jeg ha en sykkel som går vesentlig bedre enn den jeg har så må jeg nok opp i 1300-1400cc klassen av typen Hayabusa etc. Men da blir det fort stort og tungt.

Men så klart, det er jo et kostnadsspørsmål dette. Men når jeg ser på bilene du har/har hatt så ser det ikke ut til at det er manko på kronasjer å sjonglere med, hehe

Har selv hatt noen tøffe biler tidligere, men jeg mistet bilinteressen totalt etter jeg tok sykkel lappen. Kjørte en ny Golf GTI forrige uke (prøvekjørte) og selv den går som en dass i forhold til syklene jeg har hatt, spesielt BMW'en. Da mister jeg liksom litt interessen for å betale i dyre dommer for en bil og nettopp derfor så kjører jeg (les: kjærringa) i dag en VW UP! :lol Klarer meg helt fint med den de få dagene i året jeg faktisk trenger den. Jeg tar faktisk bussen på jobb i stede for å kjøre den hvis jeg har muligheten. :lol

Men det blir uansett spennende å se hva du til slutt velger å gjøre samt lese mer om prosjektene du foretar deg :thumleft

SimonK6
Innlegg: 66
Registrert: 30 des 2015, 06:04
Motorsykkelen din: Suzuki gsxr600 k6

Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning

Legg inn av SimonK6 »

Veit hva jeg har lyst på og mener de er fullt mulig med 140whp i en 600. At de kommer til og koste er jeg helt sikker på. 1000cc føler jeg ikke er like lettkjørt som 600 (suzuki gsxr begge deler) men har ikke kjørt så mye annet av 1000cc heller da :) Har kjørt 600cc siden jeg var 18 år.

Hayabusa som du nevner blir allt for tunkt i svingene for og kjøre aktift med

Takker for det, har alltid vert intr i kjøretøy, spesielt bmw og suzuki og har prøvd og eid mye kjekt :)

Skal holde dere oppdatert med hva som skjer fremover og komme med nye papirer ved benking og mapping når de kommer.


Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24648
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning

Legg inn av Bjerknez »

SimonK6 skrev:Veit hva jeg har lyst på og mener de er fullt mulig med 140whp i en 600. At de kommer til og koste er jeg helt sikker på. 1000cc føler jeg ikke er like lettkjørt som 600 (suzuki gsxr begge deler) men har ikke kjørt så mye annet av 1000cc heller da :) Har kjørt 600cc siden jeg var 18 år.

Hayabusa som du nevner blir allt for tunkt i svingene for og kjøre aktift med

Takker for det, har alltid vert intr i kjøretøy, spesielt bmw og suzuki og har prøvd og eid mye kjekt :)

Skal holde dere oppdatert med hva som skjer fremover og komme med nye papirer ved benking og mapping når de kommer.


Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Jeg er usikker på hvor mye diskusjon du ønsker rundt dette, men jeg tillater meg å starte, så får du heller stoppe meg hvis du ønsker å ha bloggen din mer "ryddig", hehe.

Jeg kan vel ikke akkurat kalle meg spesielt erfaren ennå, men jeg har kjørt en god del forskjellige sykler på den korte tiden jeg har hatt lappen og jeg har allerede rukket å eie tre sykler så langt. Dog er jeg helt overbevist om at en "streetfighter" føles langt mer svingvillig enn en ren R-sykkel. I mitt hode så er banekjøring det eneste stedet en R-sykkel kommer til sitt ess da jeg tipper den er bygget for kjøring i høyere fart (langt over lovlige fartsgrenser) for det er jo nettopp da effekten lenger opp i registeret kommer til sin rett også.

Det høres rart ut sikkert, men R6 føtes faktisk mindre svingvillig ut enn Triumph Tiger Explorer 1200cc. Ja, det er faktisk helt sant. Vertfall min oppfatning. LordShaft (tidligere medlem her inne og administrator på mc-forumet.no) gikk nettopp fra en BMW S1000RR etter en Alpetur han hadde sammens med kompiser med denne, til en KTM 1290 Super Adventure. Du kan jo høre med han og høre hans synspunkter :thumleft

Personlig synes jeg hans konklusjon traff spikeren MIDT på hodet i forhold til hvordan jeg selv tenker. Nå skal ikke jeg prøve å prakke på deg en adventure sykkel, for jeg regner med at det ikke bli aktuelt med det første, men siden du sier at du stort sett kun har kjørt 600cc R-sykler så vil jeg foreslå og prøve en StreetFighter i 600cc klassen. Spesielt en Street Triple R. Jeg tror den vil overraske deg med tanke på bunndrag og svingvillighet.

Men se dette som en invitasjon til en hyggelig diskusjon og ikek noe annet. Ønsker du ikke å diskutere mer rundt dette så gi beskjed :thumleft

SimonK6
Innlegg: 66
Registrert: 30 des 2015, 06:04
Motorsykkelen din: Suzuki gsxr600 k6

Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning

Legg inn av SimonK6 »

Har ingenting imot andre sine synspunkter og meninger, hadde alle vert like hadde vi ikke komt lankt frem i verden og de hadde vert kjedelig hehe ;)

Helt enig i at feks en Triumph tiger/speedtriple eller en KTM med litt volum har mye mer dreiemoment og bunndrag en ein 600cc R-sykkel, har kjørt en KTM 660cc eit par mnd og vil ikke si det er bedre sving på de men det er en HELT annen måte og styre/kjøre de på ifh til en ren R-sykkel. Personlig syns jeg R-sykler er kjekker og kjøre.

Og jeg bygger ikke en sykkel som skal ver behagelig og kjøre med i byen. Jeg bygger en bane sykkel som er registrert på vei og kan brukest begge plasser. :) Har kjørt både racing og KTM 660 super motard på bane, på feks rudskogen (har ikke kjørt der enda) så er de mye kjekkere med en R-sykkel! På en liten bane som feks revebanen vi har her nede på jæren/stavanger så er de mye kjekkere med en super motard, man får ikke bruk for så mye fart pga mye svinger og lite sletter. :)

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24648
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning

Legg inn av Bjerknez »

SimonK6 skrev:Har ingenting imot andre sine synspunkter og meninger, hadde alle vert like hadde vi ikke komt lankt frem i verden og de hadde vert kjedelig hehe ;)

Helt enig i at feks en Triumph tiger/speedtriple eller en KTM med litt volum har mye mer dreiemoment og bunndrag en ein 600cc R-sykkel, har kjørt en KTM 660cc eit par mnd og vil ikke si det er bedre sving på de men det er en HELT annen måte og styre/kjøre de på ifh til en ren R-sykkel. Personlig syns jeg R-sykler er kjekker og kjøre.

Og jeg bygger ikke en sykkel som skal ver behagelig og kjøre med i byen. Jeg bygger en bane sykkel som er registrert på vei og kan brukest begge plasser. :) Har kjørt både racing og KTM 660 super motard på bane, på feks rudskogen (har ikke kjørt der enda) så er de mye kjekkere med en R-sykkel! På en liten bane som feks revebanen vi har her nede på jæren/stavanger så er de mye kjekkere med en super motard, man får ikke bruk for så mye fart pga mye svinger og lite sletter. :)

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Godt og høre at du liker litt diskusjon, men ut fra hva du skriver så tror jeg faktisk vi er relativt enige i mye. :-)

Jeg kjørte en Yamaha XVS1300 som første sykkel:
Bilde

Jeg var overbevist om at det var DETTE som ga meg den ultimate MC opplevelsen og jeg skulle aldri ha noe annet. Etter at jeg fikk kjørt litt, også sammens med andre som var langt mer erfarne og med litt mer svingvillige sykler så fant jeg ut at Cruiseren gikk fra og være en hærlig tursykkel til å nærmest bli en flaksehals. Så jeg bestemte meg for å ta steget å prøve noe HELT nytt (for meg).

Da ble det en Street Triple R:
Bilde

Et helt klart steg opp på morroskalaen og faktisk den mest lekne og lettstyrte sykkelen jeg så langt har kjørt. Rett og slett en uhyre morsom sykkel på alle måter. Men så var jeg så dum at jeg prøvekjørte "Tommas" sin daværende S1000R på en vestlandstur tidligere i år og da var jeg nødt til å svelge en del kameler. For en GJENNOMFØRT sykkel dette var!

Så da ble det innkjøp av BMW S1000R:
Bilde

Faktisk så var Street Triple R hakket mer svingvillig og langt "tryggere" å kjøre fort med, da man faktisk kunne gi full rulle stort sett over alt. Men BMW'en har et stort ess i ermet og det er elektronikken. Adaptive/elektroniske dempere som justeres via knapper på styret, Cruise Control, Quickshifter, Race ABS, Traction control etc. etc. Joda, den er litt "hardere" og hakket mer "sportslig" i sittestillingen og lyden fra Street Triple R er noen hakk råere (smakssak, men dog), men når det kommer til motor så er det en ganske grei utklassing. Vel og merke når det kommer til "drag race" rett frem. Jeg er fortsatt overbevist om at jeg kan kjølrer fortere i svingene med en Street Triple R, men som sagt så hadde jeg et svakt øyeblikk og ønsket meg en sykkel i literklassen. Å det merkes definitivt :redface

SimonK6
Innlegg: 66
Registrert: 30 des 2015, 06:04
Motorsykkelen din: Suzuki gsxr600 k6

Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning

Legg inn av SimonK6 »

Ja kan tenke med det var stor forskjeld fra Yanaha xvs1300'en til triumph street triple r'en [SMILING FACE WITH SMILING EYES] For og ikke snakke om Bmw s1000rr, drømme sykkelen min er HP4'en Eller k5 1000cc :)

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24648
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning

Legg inn av Bjerknez »

SimonK6 skrev:Ja kan tenke med det var stor forskjeld fra Yanaha xvs1300'en til triumph street triple r'en [SMILING FACE WITH SMILING EYES] For og ikke snakke om Bmw s1000rr, drømme sykkelen min er HP4'en Eller k5 1000cc :)

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Hehe, Alle syklene jeg har hatt er gode på hver sin måte. Hadde jeg driti penger så hadde jeg hatt flere sykler. Noen ganger ønsker jeg meg en Cruiser igjen. Jeg føler jeg er mer "på tur" og slepper mer av på en cruiser. På den annen side så blir jo all aktiv svingkjøring et stort slit og en evig kamp om kreftene.

Street Triple R er den perfekte streetfighteren i 600cc klassen i mine øyne. Den er lettkjørt og smooth, låter sinnsykt bra og har et noe spesielt utseende som man enten elsker eller hater. Personlig elsket jeg utseendet.

BMW S1000R er vel kanskje det jeg vil betrakte som den mest brutale streetfighteren jeg har kjørt. Aprilia Tuono befinner seg vel i samme sjanger, men den har jeg ikke kjørt.....ennå... Derimot har jeg kjørt en KTM 1290 SuperDuke (Tommas sin nåværende sykkel). også er fantastisk maskineri og råkul sykkel. To sykler som er ganske så gjevnbyrdige når det kommer til accelerasjon etc. men kreftene blir servert litt annerledes.

I ettertid så ser jeg at jeg må slutte å prøve Tommas sine sykler. Eller kanskje han rett og slett bare har god smak? :redface :knegg

SimonK6
Innlegg: 66
Registrert: 30 des 2015, 06:04
Motorsykkelen din: Suzuki gsxr600 k6

Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning

Legg inn av SimonK6 »

Blir ikke noe mer fra min side her inne ikveld men vil ønske alle godt nyttår og slenger med eit bilde fra min siste kjøretur i år. :) 21 desember, 6° og tørre veier! Kaldt som fack Bilde

Bilde

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24648
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning

Legg inn av Bjerknez »

Godt Nytt År ønskes til deg også! :thumleft

Igjen, flott bilde av flott sykkel på tilsynelatende flotte veier :thumleft

ZZR-Erling

Re: RE: Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning

Legg inn av ZZR-Erling »

SimonK6 skrev:
ZZR-Erling skrev:140 på 600 er totalt urealistisk.
140whp er fullt mulig på en 600cc, hvertfall med andre kammer og trakter :)

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Nei!

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24648
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: RE: Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning

Legg inn av Bjerknez »

ZZR-Erling skrev:
SimonK6 skrev:
ZZR-Erling skrev:140 på 600 er totalt urealistisk.
140whp er fullt mulig på en 600cc, hvertfall med andre kammer og trakter :)

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Nei!
Jeg mener også at dette kan være vanskelig ja, men kan du forklare hvorfor? Siden du er så bastant mener jeg :-)

SimonK6
Innlegg: 66
Registrert: 30 des 2015, 06:04
Motorsykkelen din: Suzuki gsxr600 k6

Re: RE: Re: RE: Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning

Legg inn av SimonK6 »

ZZR-Erling skrev:
SimonK6 skrev:
ZZR-Erling skrev:140 på 600 er totalt urealistisk.
140whp er fullt mulig på en 600cc, hvertfall med andre kammer og trakter :)

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Nei!
Da tror jeg du må lese deg litt mer opp eller hørre med andre folk som har og kan bygge mc motor. Veit ikke hva du kan og har gjort før så skal ikke si noe på hva du kan og ikke, men 140whp er FULLT mulig på en 600cc motor. Med eksos med bra flow, nye race dyser, nye kammer, ventiler, trakter og eit bra sprut/mappa ecu så går det!

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24648
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning

Legg inn av Bjerknez »

Hvor mange hester er det i den orginalt da?
Hvis du har rundt 120HK'er orginalt så høres det jo ikke så umulig ut og få 20HK'er til. Jeg har hele tiden trodd at det var snakk om rundt 40HK'ers økning og det synes jeg høres mye ut. Men som sagt, de fleste andre kan dette bedre enn meg, for jeg kan regelrett ikke noen ting rundt dette :lol

SimonK6
Innlegg: 66
Registrert: 30 des 2015, 06:04
Motorsykkelen din: Suzuki gsxr600 k6

Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning

Legg inn av SimonK6 »

125hk org mener jeg.

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24648
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning

Legg inn av Bjerknez »

SimonK6 skrev:125hk org mener jeg.

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
15HK'er må det da vel fint gå ann å få ut av denne motoren ZZR-Erling?

SimonK6
Innlegg: 66
Registrert: 30 des 2015, 06:04
Motorsykkelen din: Suzuki gsxr600 k6

Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning

Legg inn av SimonK6 »

Er fullt mulig det uten noe turbo bygg. :)

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24648
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning

Legg inn av Bjerknez »

Mulig ZZR-Erling gikk ut fra at sykkelen hadde mindre hester orginalt?

15HK'er må da vel være mulig... selv uten de store inngrepene...?

SimonK6
Innlegg: 66
Registrert: 30 des 2015, 06:04
Motorsykkelen din: Suzuki gsxr600 k6

Re: RE: Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning

Legg inn av SimonK6 »

Bjerknez skrev:Mulig ZZR-Erling gikk ut fra at sykkelen hadde mindre hester orginalt?

15HK'er må da vel være mulig... selv uten de store inngrepene...?
Noe i reinestykke hans er hvertfall feil :) 15hk er fullt mulig uten store inngrep ja. Men koste kommer de til og gjør.. :)

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24648
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning

Legg inn av Bjerknez »

Jaja.. uansett så ønsker jeg deg lykke til med oppgraderingen :thumleft

Håper vi snakkes en dag på nyåret. Alltid trivelig å treffe menneskene bak nickene :twothumbs:

SimonK6
Innlegg: 66
Registrert: 30 des 2015, 06:04
Motorsykkelen din: Suzuki gsxr600 k6

Re: RE: Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning

Legg inn av SimonK6 »

Bjerknez skrev:Jaja.. uansett så ønsker jeg deg lykke til med oppgraderingen :thumleft

Håper vi snakkes en dag på nyåret. Alltid trivelig å treffe menneskene bak nickene :twothumbs:
Alltid hyggelig og treffe andre mc entusiaster ja, spesielt de som ikke skal ha ALLT helt org og mener at så lenge de holder fartsgrensa så trenger en ikke mer power hehe :)

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24648
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: RE: Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning

Legg inn av Bjerknez »

SimonK6 skrev:
Bjerknez skrev:Jaja.. uansett så ønsker jeg deg lykke til med oppgraderingen :thumleft

Håper vi snakkes en dag på nyåret. Alltid trivelig å treffe menneskene bak nickene :twothumbs:
Alltid hyggelig og treffe andre mc entusiaster ja, spesielt de som ikke skal ha ALLT helt org og mener at så lenge de holder fartsgrensa så trenger en ikke mer power hehe :)

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
For meg er fartgrensen en annbefalning, ikke noe mer :lol
Når det er sagt så mener jeg ikke at det er "tull" å trimme syklene samt "hore" dem opp. Jeg gjør det ikke selv, men det er nok fordi jeg har ti tommeltotter. Å trimme den jeg har hadde uansett vert galskap i mine øyne, hehe.

Så hvos du tror at jeg er en regelrytter som lunker rundt i fartgrensene og retter pekefinger til de som bryter den så kjenner du meg dårlig, haha.

SimonK6
Innlegg: 66
Registrert: 30 des 2015, 06:04
Motorsykkelen din: Suzuki gsxr600 k6

Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning

Legg inn av SimonK6 »

Hehe, nei trodde ikke det! :) Men er så mange som er så slaviske på fartsgrensa og allt av lov verk innen tuning osv. Ikke misforstå meg, jeg kjører pent for det meste men selfølgelig som de fleste andre så har vi våres dager og stunder der det er kjekt og rocke på litt [SMILING FACE WITH SMILING EYES] Det kjekkeste er jo svinger syns jeg, kjøre opp i fjella der det er 70/80 sone og bestemme seg for at en ikke skal under feks 100 i noen av svingene, så er de bare og knekke den ned så mye som mulig og få fine kurver inne og ut av svinger :) Alle kan kjøre fort på slettene, da er de bare hva sykkelen klarer, er i svinger man ser om folk kan kjøre. Dermed er noen bane turer eit must for slike som meg, vil ikke utsette en barnefamilie eller noen som helst og få meg i fronten i 130+ i en sving :)

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

SimonK6
Innlegg: 66
Registrert: 30 des 2015, 06:04
Motorsykkelen din: Suzuki gsxr600 k6

Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning

Legg inn av SimonK6 »

Men er fort gjort når det er flere sykler som ligger bak og presser eller noen kjører forbi :)

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Svar