Den ble kjørt rett inn i garasjen

Så ble den tatt ut av kassen

Monterte på ROX riserne

Fornøyd med utsende på Akra potta

Så satte jeg på ta av vesker å kjørte den ut for å ta bilder

Måtte alt dette hvite greiene snart bli borte

Det var en velustyrt krabat, ja! Gratulerer med å ha fått den stilige kjøyregreia i husJLafton skrev:Da har Tiger'n kommet i hus![]()
Er ikke så begeistret for stripsfesting og har unngått dette selv, både der oljebeholderen er og på svingarmen. Men på nysykkelen din så syns jeg det ser diskret og (nesten...JLafton skrev:Ikke noen skruer å feste den med, så måtte bruke den universale festeløsningen.
Har brukt den enkle, skal få tatt ett nærbilde når jeg skal ut igjen.
Jeg får nok teste meg frem litt når sesongen begynner, så finner jeg nok sikkert en løsning som passer braAJ skrev:Ser greit ut det der.
Selv har jeg lagt dysa bak den nedre kjedebeskytteren og tvinnet dysa med 2 mm metalltråd og plassert den rett over kjede ca. 1 cm. foran bakdrevet. Dvs. helt skjult montering.
Ikke det at skjult montering er noe poeng i seg selv, men både svingarmen med monteringsvillig bakside og denne nedre plastbeskyttelsen foran bakdrevet gjorde dette mulig. Så... derfor.
Gleder meg til å se resultatet :)JLafton skrev:Da skal jeg prøve meg litt med plastidip, vert å handlet sort nå.
Lyst til å dippe de alu varmeskjoldene på ekstralysene og plata for toppboksen
Hvor kjøpte du pærene? Kunne tenkt meg fine xenon lys istedenfor de vanlige dårlige lysene.JLafton skrev:Handlet meg nye lyspærer til Tiger'n i dag. Det ga stor forskjell på lysutbytte og ble mye hvitere lys. Det ble Philips extream vision. Pærer som leveres standard på kjøretøy pleier å være av den litt billigere sorten.
kalleklovn skrev:Takk :)