Har ikke kjøpekontrakten foran meg, men mener jeg betalte litt over 250K da jeg kjøpte min i fjor vår, som en av de første her i landet.
Innhentet tilbud to steder og fikk litt avslag hos den ene på selve sykkelprisen og helt greit avslag på utstyr hos beggett
Var ingen vits i å prute på sykkelprisen siden det var knapt med leveringsklare sykler på det tidspunktet jeg ville ha min, nemlig kjappest mulig...
.
Prisforskjellen hos de to forhandlerne jeg kontaktet ble i sum såpass liten at jeg valgte den nærmeste, selv om denne lå høyest i primi
Følgende ble valgt fra tilbehørslista:
- Originale KTM sidsidevesker
- GIVI toppboksplate i aluminium
- Roadlok fastmontert skivebremslås
- HHC bakkestartassistent
- Original KTM gps brakett
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene
her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering