I dag var endelig dagen her: Jomfruturen med Tracern !

Ble en runde på 19mil, og dette lover bra

Virker veldig lettkjørt, og sprekere enn jeg faktisk trodde. Nå må jeg jo prøve å styre meg litt de første 100-150milene, men det blir nok ikke så lett

Meget bra respons i den lille trippelen virker det som. Har jo fått litt kritikk for å være litt "snatchy" på gassen denne motoren, men det kan jeg ikke si at jeg har merket noe særlig til enda. Nå er jo jeg vant til innsprut fra en 2003modell og har jo sikkert en følsom gasshånd derfra, men virket helt ok for min del ihverfall. Ikke noe trøbbel med turbulens etc. med setet i høyeste posisjon og Puig-skjermen i laveste posisjon. Kommer sikkert til å prøve meg litt med forskjellige innstillinger etterhvert, men også dette virker lovende. Setet er kanskje litt hardt, men når jeg stoppet først etter 9mil så kan jeg ikke si at jeg var noe unormalt sliten i ræva. Klart jeg kjente det litt, men det er helt normalt på de første turene i sessongen. Og den forholdsvis oppreiste kjørestillingen tror jeg også vil funke bra. Og overgangen motormessig fra ZX12R tror jeg ikke blir noe problem. Som sagt sprekere enn ventet, enda jeg ikke har vært noe særlig over 6-7tusen omdr. enda. Så da håper jeg på brukbart vær framover, slik at jeg får unna innkjørings-milene fortest mulig Selv om ikke de første dagene virker helt lovende værmessig.. Men detta trur jeg blir bra !