Illustrasjonsbilde med hyggelig motorsykkelstemning :)

Hvor god den er å sitte på betyr vel ikke all verden.AJ skrev:Den eneste campingstolen jeg kan tenke meg får plass i en sideveske er disse trefot stolene - uten rygg.
Har et par sånne her hjemme et eller annet sted og kan ta bilde for å vise hva jeg mener.
Men de fleste vet nok hvilke campingstoler jeg mener.... Små og ikke særlig behagelig i lengden...
kjellv skrev:Hvor god den er å sitte på betyr vel ikke all verden.AJ skrev:Den eneste campingstolen jeg kan tenke meg får plass i en sideveske er disse trefot stolene - uten rygg.
Har et par sånne her hjemme et eller annet sted og kan ta bilde for å vise hva jeg mener.
Men de fleste vet nok hvilke campingstoler jeg mener.... Små og ikke særlig behagelig i lengden...
Vi er jo kjent for å kjøre til vi har tresmak i ræva, så stopper vi litt og setter oss på en trebenk eller noe annet som ikke er godt å sitte på
Jeg har brukt en slik i flere år og den funker, men har nok hvilt bakenden bedre.AJ skrev:Den eneste campingstolen jeg kan tenke meg får plass i en sideveske er disse trefot stolene - uten rygg.
Men utrolig praktisk har prøvd slike da de er populære blant kajakk folk som også må begrense hvor mye de kan putte i en liten farkost.- den står på en av mine prioriteringslister for anskaffelse
Sikkert.kvase. skrev: God garanti er det på de også
Herlig med ryggstø daAJ skrev:Sikkert.kvase. skrev: God garanti er det på de også
Men alikevel' a gitt...
Joda...-kvase. skrev:Herlig med ryggstø daAJ skrev:Sikkert.kvase. skrev: God garanti er det på de også
Men alikevel' a gitt...