Testsak for avisa.
Kan bli artig, dette

Ny komfortvegg gjør plassen større og justeringsmulighetene for setene mye bedre etter oppgraderingen i fjor.Bjerknez skrev:Jeg vurderte en Pajero for noen år siden (som varebil) men den ble alt for trang grunnet skilleveggen som sto for langt frem. Ellers var dette en veldig fin bil som dro seg frem over alt.
Hadde det vært en lokal Jeep nybilforhandler i nedslagsfeltet til avisen så ville jeg helt klart gjort det.Bjerknez skrev:Jeg ser på Pajero mer som er "verktøy" enn en komfortabel familiebil. Jeg syntes den føltes "ekte" og "ærlig". Litt trang var den, men du store for en fremkommelighet.
Faktisk ble jeg litt forelsket i Jepp Wrangler også. Den bør du prøve AJ. Så absolutt en artig bil :)
Jeg er ferdig med begge sesongene nå, det tok 3 dager.Leffy skrev:Gapar over ei brødskive med nøkkelost og jordbær, med Sopranos på TV'n, mens jeg prøver og skrive her... Multitasking på høyt nivå! :)
Kommet langt? Sett ferdig begge sesongene her... Gleder meg som en unge til sesong 3 kommer :) Ikke langt unna heldigvis :)Fsva skrev:Akkurat nå ser jeg på "Black Sails". Piratdrama på Netflix.
Tror det var 29 januar :) Går i HBO her om dagen. Er jo et serie eldorado uten like :)Fsva skrev:Jeg er ferdig med begge sesongene nå, det tok 3 dager.Leffy skrev:Gapar over ei brødskive med nøkkelost og jordbær, med Sopranos på TV'n, mens jeg prøver og skrive her... Multitasking på høyt nivå! :)
Kommet langt? Sett ferdig begge sesongene her... Gleder meg som en unge til sesong 3 kommer :) Ikke langt unna heldigvis :)Fsva skrev:Akkurat nå ser jeg på "Black Sails". Piratdrama på Netflix.Når kommer 3. sesong ut, gleder meg skikkelig jeg også?
"Marco Polo" var også bra, 3. sesong kommer til sommeren![]()
Netflix har mye bra serier for tiden
Det hadde eg aldri gjettet :-)gsx750_80 skrev:Akkurat nå skriver jeg hva jeg gjør akkurat nå, på mcsiden.no.
Var bare 4 grader det meste av turen, men fikk da kjørt 7 mil før regnet begynte.biker7 skrev:Akkurat kledd på meg "vinter lang under", og setter meg på Dominatorn om noen minutter for en liten luftetur. 6 grader og småsur vind, men jaggu skal det bli en liten sving for det.
Ja hvor ble våren av?Bjerknez skrev:Sitter hjemme i sofaen med varmepumpa på full kjøling og svetter etter en liten kjøretur. Alt for varmt ute!
Ja, den varmen er ikke noe for meg gitt. Deilig akkurat når man kjører, men stopper man opp så får jeg helt noja av den varmen. Men deilig å kjøre på morran da når det er rundt 15 grader. Men da skal man jo på jobb og det er liksom ikke det sammekjellv skrev:Ja hvor ble våren av?Bjerknez skrev:Sitter hjemme i sofaen med varmepumpa på full kjøling og svetter etter en liten kjøretur. Alt for varmt ute!
Fra snøkave og isskraping den ene uka til Julivarme den nesteDet kan neppe være sunt.