
Erfaring med Ducati 848 eller 899 Panigale?
-
- Innlegg: 62
- Registrert: 18 jul 2015, 09:53
- Motorsykkelen din: Triumph Street Triple RS 765
Erfaring med Ducati 848 eller 899 Panigale?
Har begynt å snuse litt på de italienske kjøremaskinene og har blitt interessert i Ducati 848 og 899 Panigale. Noen som har erfaring med disse? Har også et godt øye til Streetfighter 848. 

- supersic
- Innlegg: 458
- Registrert: 31 jan 2016, 14:54
- Motorsykkelen din: SpeedTriple
- Bosted: Skedsmokorset
Re: Erfaring med Ducati 848 eller 899 Panigale?
aldri så mye som sittet på en ducati men finnes det noe vakrere enn en 899?
-
- Innlegg: 62
- Registrert: 18 jul 2015, 09:53
- Motorsykkelen din: Triumph Street Triple RS 765
Re: Erfaring med Ducati 848 eller 899 Panigale?
Nei, den ser helt drøy ut. Streetfighteren er også rå. Selv om jeg er fornøyd med Triumphen så klør det litt i fingrene merker jeg!
- gsx750_80
- Innlegg: 2212
- Registrert: 24 apr 2010, 19:34
- Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
- Bosted: Trøndelag
- Kontakt:
Re: Erfaring med Ducati 848 eller 899 Panigale?
Ducati er vel kjent for å lage lite pålitelige sykler, sammen med BMW og Triumph, i følge denne undersøkelsen, i alle fall: http://www.consumerreports.org/cro/maga ... /index.htmMarcuzani skrev:Har begynt å snuse litt på de italienske kjøremaskinene og har blitt interessert i Ducati 848 og 899 Panigale. Noen som har erfaring med disse? Har også et godt øye til Streetfighter 848.
Når det er sagt er muligens eierne fornøyde likevel.
Lyd og design er muligens blant de bedre kvalitetene.
mvh
-gsx750_80
-gsx750_80
- Bjerknez
- Innlegg: 24629
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Erfaring med Ducati 848 eller 899 Panigale?
Jeg har hatt en sesong med Yamaha, en med Triumph og en med BMW. Riktig nok nye sykler, men ingen av disse har skuffet meg så langt på noe som helst måte. Ikke så mye som dugg i blinklys glass en gang. Alle syklene har blir kjørt ca. 20.000km. Bortsett fra BMW'en som enda ikke har rukket å trille mer enn 13.000km.
Japsesykler er i mine øyne kjedelige. Verfall de fleste av dem. Uten å nevne navn så har de få jeg kjenner med Ducati hatt problemer. Enten er det elektronikk, eller så er det ekstremt høyt oljeforbruk etc. Jeg har fått ett intrykk av at det i dems øyne gir Ducati "karakter". Hadde slikt skjedd min sykkel så hadde jeg solgt den sporenstreks. Vi er forskjellige.
Så uten at jeg sier at Ducati sliter med dårlig kvalitet, så må jeg vertfall si at jeg er skeptisk. Men design og lyd er noe Ducati kan! En Panigale er vakker å se på, men ikke en sykkel for meg desverre. Da måtte jeg i såfall driti penger og da kunne jeg kjøpt en slik. Men jeg måtte hengt den i taket i furtebua :)
Japsesykler er i mine øyne kjedelige. Verfall de fleste av dem. Uten å nevne navn så har de få jeg kjenner med Ducati hatt problemer. Enten er det elektronikk, eller så er det ekstremt høyt oljeforbruk etc. Jeg har fått ett intrykk av at det i dems øyne gir Ducati "karakter". Hadde slikt skjedd min sykkel så hadde jeg solgt den sporenstreks. Vi er forskjellige.
Så uten at jeg sier at Ducati sliter med dårlig kvalitet, så må jeg vertfall si at jeg er skeptisk. Men design og lyd er noe Ducati kan! En Panigale er vakker å se på, men ikke en sykkel for meg desverre. Da måtte jeg i såfall driti penger og da kunne jeg kjøpt en slik. Men jeg måtte hengt den i taket i furtebua :)
Re: Erfaring med Ducati 848 eller 899 Panigale?
Har hatt Ducati i mange år og en 1098 nå, samme som 848 men med større motor.
Det er en helt vanvittig sykkel med kompromissløse kjøreegenskaper.
Det som er viktig er å passe på alt alle servicer er fulgt opp. Kan bli kostbart hvis vedlikeholdet ikke er ivaretatt.
Sånn tull som dårlig pålitelighet og annet vas som gsx750_80 kommer med er bare å glemme.
Det finnes mere folk som ikke har peiling på hva de prater om enn de som faktisk har erfaring.
Har ikke kjørt 899, men har hatt en 1199 på lån i en uke. Det er det ultimate du kan på av racing på 2 hjul.
Ducati er helt i verdenstoppen når det gjelder teknikk og egenskaper og er lysår foran alle japser.
De "lærde" drar ofte opp korte serviceintervaller osv som negativt, men faktum er at min Ducati har dobbelt så lang intervall som min forrige Honda, som skulle ha oljebytte ved 6000 km.
Istedenfor å høre på alle som mener noe om Ducati, uten å ha noe annen erfaring enn å ha siklet etter de på gata, ta deg en tur til forhandler og prøvekjør.
Ducati har laget sykler i 90 år og er det merket som har økt salget mest i 2015.
Det er jo litt rart siden "alle" vet at de er upålitelige og har mange feil
Det at BMW troner på toppen av merker med mest feil og mangler ser ut til å være glemt av noen hvis de kan snakke ned andre merker.
PS. Vet om en strøken 1098 som mulig er til salgs
Det er en helt vanvittig sykkel med kompromissløse kjøreegenskaper.
Det som er viktig er å passe på alt alle servicer er fulgt opp. Kan bli kostbart hvis vedlikeholdet ikke er ivaretatt.
Sånn tull som dårlig pålitelighet og annet vas som gsx750_80 kommer med er bare å glemme.
Det finnes mere folk som ikke har peiling på hva de prater om enn de som faktisk har erfaring.
Har ikke kjørt 899, men har hatt en 1199 på lån i en uke. Det er det ultimate du kan på av racing på 2 hjul.
Ducati er helt i verdenstoppen når det gjelder teknikk og egenskaper og er lysår foran alle japser.
De "lærde" drar ofte opp korte serviceintervaller osv som negativt, men faktum er at min Ducati har dobbelt så lang intervall som min forrige Honda, som skulle ha oljebytte ved 6000 km.
Istedenfor å høre på alle som mener noe om Ducati, uten å ha noe annen erfaring enn å ha siklet etter de på gata, ta deg en tur til forhandler og prøvekjør.
Ducati har laget sykler i 90 år og er det merket som har økt salget mest i 2015.
Det er jo litt rart siden "alle" vet at de er upålitelige og har mange feil

Det at BMW troner på toppen av merker med mest feil og mangler ser ut til å være glemt av noen hvis de kan snakke ned andre merker.
PS. Vet om en strøken 1098 som mulig er til salgs

-
- Innlegg: 62
- Registrert: 18 jul 2015, 09:53
- Motorsykkelen din: Triumph Street Triple RS 765
Re: Erfaring med Ducati 848 eller 899 Panigale?
Supert. Jeg har hørt og lest litt forskjellig, men de jeg kjenner som kjører Ducati har holdt seg til Ducati.
Det blir nok ikke aktuelt for min del før til neste år uansett pga. leilighetskjøp. Og tror kanskje 848 eller 899 holder til mitt første møte med racingsykkel! :)
Det blir nok ikke aktuelt for min del før til neste år uansett pga. leilighetskjøp. Og tror kanskje 848 eller 899 holder til mitt første møte med racingsykkel! :)
Re: Erfaring med Ducati 848 eller 899 Panigale?
Kjøpte selv en Ducati 848 i fjor. Det er en vanvittig rå sykkel der design og lyd er helt nydelig. Det er en kompromissløs sykkel men egner seg likevel til lengre turer så lenge man tar seg noen pauser underveis. Sykkelen har sjel i motsetning til enkelte japser. Den koster nok litt mer enn sammenlignbare japser men er verdt de ekstra kronene hvis du vil ha noe spesielt som ikke "alle" andre har.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Erfaring med Ducati 848 eller 899 Panigale?
Ja, det finnes noe vakrere enn Ducati..supersic skrev:aldri så mye som sittet på en ducati men finnes det noe vakrere enn en 899?

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Mc Oslo Suger!
- supersic
- Innlegg: 458
- Registrert: 31 jan 2016, 14:54
- Motorsykkelen din: SpeedTriple
- Bosted: Skedsmokorset
Re: Erfaring med Ducati 848 eller 899 Panigale?
synes denne er penere altså


Re: Erfaring med Ducati 848 eller 899 Panigale?
Fete sykler begge to.. Men, jeg hadde tatt Augusta om jeg hadde vunnet i Lotto.. 

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Mc Oslo Suger!
-
- Innlegg: 826
- Registrert: 13 des 2015, 13:22
- Motorsykkelen din: Benelli TnT 1130 Sport Evo
- Bosted: Bartebyen
Re: Erfaring med Ducati 848 eller 899 Panigale?
Syns personlig denne er vakker

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Re: Erfaring med Ducati 848 eller 899 Panigale?
Au da.. Fet! Benelli har også en fet Cafe Racer Streetfighter som er svært så attraktiv! 

Mc Oslo Suger!
-
- Innlegg: 826
- Registrert: 13 des 2015, 13:22
- Motorsykkelen din: Benelli TnT 1130 Sport Evo
- Bosted: Bartebyen
Re: Erfaring med Ducati 848 eller 899 Panigale?
Så bra du syns det - jeg har sport-versjonenAlex-68 skrev:Au da.. Fet! Benelli har også en fet Cafe Racer Streetfighter som er svært så attraktiv!

-
- Innlegg: 826
- Registrert: 13 des 2015, 13:22
- Motorsykkelen din: Benelli TnT 1130 Sport Evo
- Bosted: Bartebyen
Re: Erfaring med Ducati 848 eller 899 Panigale?
Her er`n
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Re: Erfaring med Ducati 848 eller 899 Panigale?
Ja, den er fy så fet! Kjipt den er så dårlig markedsført. Alle skal ha Z750 til de ser denne! 

Mc Oslo Suger!
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39837
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Erfaring med Ducati 848 eller 899 Panigale?
Er en egen "Itailenske skjønnheter!" tråd her inne, men tåler absolutt en lignende 'off-spring' eller villblogging, som vi kalte det her inne før
, i dnene tråden.
Derfor bilde av MPC Alba - som slett ikke ser direkte klein ut. I hvert fall sett fra mitt ståsted med Moto Guzzi brillene på...
:


Derfor bilde av MPC Alba - som slett ikke ser direkte klein ut. I hvert fall sett fra mitt ståsted med Moto Guzzi brillene på...


_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Re: Erfaring med Ducati 848 eller 899 Panigale?
Ja, man blir fort revet med!
Jeg ble tidlig krøket med Mc ettersom to av naboene mine i min svært tidlig alder hadde Mc. Og jeg glemmer aldri når jeg hørte når han var på vei hjem, eller dro på jobb etc. Og Ducatien hans brølte igjennom gatene og jeg stod bare og måpa..
Var vel ca 8-9år og Han i blokka siden av, samlet på vintage sykler tidlig -80årene og jeg hang alltid rundt han, når han vasket den gamle Zundappen med Sidevogn. Tror han fattet interessen min tidlig og han spurte om jeg ville sitte på, og jeg trodde jeg skulle svime av og sa selvfølgelig ja!
Glemmer aldri den turen! Samt Faren til min bestekompis når jeg var sneip, kjørte Mc og engang sa vi måtte dra, og der stod jeg og Lars i Pysjen og måtte bare være med. Lars satt på med faren sin, og jeg med kompisen til faren til Lars. Og glemmer heller aldri den turen på en Supersport og bena dinglet i det fri. Pga rakk jo ikke ned til fothvilerne.
Og alt dette skjedde mens jeg var mellom 6 og 9år og ikke rart jeg ble frelst! :[-o< Siden det, har det blitt mye sykler på meg og kjørt en haug av div merker, og har enda ikke lappen!
Ps, bildene er i rekkefølge og identiske med barndomsopplevelsen og kjører opp på Fredag.
Tenkte kanskje det var påtide? 







Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Mc Oslo Suger!
Re: Erfaring med Ducati 848 eller 899 Panigale?
Hehe ikke for å strø salt altså men..simpson skrev:Har hatt Ducati i mange år og en 1098 nå, samme som 848 men med større motor.
Det er en helt vanvittig sykkel med kompromissløse kjøreegenskaper.
Det som er viktig er å passe på alt alle servicer er fulgt opp. Kan bli kostbart hvis vedlikeholdet ikke er ivaretatt.
Sånn tull som dårlig pålitelighet og annet vas som gsx750_80 kommer med er bare å glemme.
Det finnes mere folk som ikke har peiling på hva de prater om enn de som faktisk har erfaring.
Har ikke kjørt 899, men har hatt en 1199 på lån i en uke. Det er det ultimate du kan på av racing på 2 hjul.
Ducati er helt i verdenstoppen når det gjelder teknikk og egenskaper og er lysår foran alle japser.
De "lærde" drar ofte opp korte serviceintervaller osv som negativt, men faktum er at min Ducati har dobbelt så lang intervall som min forrige Honda, som skulle ha oljebytte ved 6000 km.
Istedenfor å høre på alle som mener noe om Ducati, uten å ha noe annen erfaring enn å ha siklet etter de på gata, ta deg en tur til forhandler og prøvekjør.
Ducati har laget sykler i 90 år og er det merket som har økt salget mest i 2015.
Det er jo litt rart siden "alle" vet at de er upålitelige og har mange feil![]()
Det at BMW troner på toppen av merker med mest feil og mangler ser ut til å være glemt av noen hvis de kan snakke ned andre merker.
PS. Vet om en strøken 1098 som mulig er til salgs
Jeg jobber nå og da for et MC verksted som skrur en del Ducati.
I fjor var jeg ute å leverte en Ducati hvor eieren hadde en nær relasjon til Ducati klubben i Norge.
Når den personen lurte på om vi kunne forklare hvorfor "det hadde vært så mye trøbbel med ducati syklene i år" eller om det bare var at det var litt mer "fuktig" været som var årsaken. Måte jeg smile.
Påstanden om at Ducati er lysår foran japsene vet jeg ikke om holder vann, vet du hvor laaaaangt et lys år er?

Men jeg vet en ting. Skal du ha Ducati så bør du ha lommebok for service kostnadene.
Skal du følge serviceboka til punkt og prikke, så koster det deg mye penger.
Når det gjelder holdbarhet, så er vel snittet på alle merker som selges i dag bra.
En kan være uheldig, men det kan en med bil også. Følger en service så vil selv en Ducati gi deg mange flotte mil i salen

Stallen:
---------------------------
Kawasaki ZZR 1400 Black
--------------------------
---------------------------
Kawasaki ZZR 1400 Black
--------------------------
- supersic
- Innlegg: 458
- Registrert: 31 jan 2016, 14:54
- Motorsykkelen din: SpeedTriple
- Bosted: Skedsmokorset
Re: Erfaring med Ducati 848 eller 899 Panigale?
Oljeskift er nå en ting, men hva er intervallene på ventiljustering på ducatien for ikke å snakke om pris på den jobbensimpson skrev:Har hatt Ducati i mange år og en 1098 nå, samme som 848 men med større motor.
Det er en helt vanvittig sykkel med kompromissløse kjøreegenskaper.
Det som er viktig er å passe på alt alle servicer er fulgt opp. Kan bli kostbart hvis vedlikeholdet ikke er ivaretatt.
Sånn tull som dårlig pålitelighet og annet vas som gsx750_80 kommer med er bare å glemme.
Det finnes mere folk som ikke har peiling på hva de prater om enn de som faktisk har erfaring.
Har ikke kjørt 899, men har hatt en 1199 på lån i en uke. Det er det ultimate du kan på av racing på 2 hjul.
Ducati er helt i verdenstoppen når det gjelder teknikk og egenskaper og er lysår foran alle japser.
De "lærde" drar ofte opp korte serviceintervaller osv som negativt, men faktum er at min Ducati har dobbelt så lang intervall som min forrige Honda, som skulle ha oljebytte ved 6000 km.
Istedenfor å høre på alle som mener noe om Ducati, uten å ha noe annen erfaring enn å ha siklet etter de på gata, ta deg en tur til forhandler og prøvekjør.
Ducati har laget sykler i 90 år og er det merket som har økt salget mest i 2015.
Det er jo litt rart siden "alle" vet at de er upålitelige og har mange feil![]()
Det at BMW troner på toppen av merker med mest feil og mangler ser ut til å være glemt av noen hvis de kan snakke ned andre merker.
PS. Vet om en strøken 1098 som mulig er til salgs
- gsx750_80
- Innlegg: 2212
- Registrert: 24 apr 2010, 19:34
- Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
- Bosted: Trøndelag
- Kontakt:
Re: Erfaring med Ducati 848 eller 899 Panigale?
Det trengs ikke egen erfaring med Ducati for å vite at mange av de er upålitelige og kostbare i drift.simpson skrev:...
Sånn tull som dårlig pålitelighet og annet vas som gsx750_80 kommer med er bare å glemme.
Det finnes mere folk som ikke har peiling på hva de prater om enn de som faktisk har erfaring.
PS. Vet om en strøken 1098 som mulig er til salgs
Du bedriver irrasjonelt føleri. Ganske underholdende. :-)
mvh
-gsx750_80
-gsx750_80
Re: Erfaring med Ducati 848 eller 899 Panigale?
Jo det skal jeg fortelle deg.supersic skrev:.simpson skrev:Har hatt Ducati i mange år og en 1098 nå, samme som 848 men med større motor.
Det er en helt vanvittig sykkel med kompromissløse kjøreegenskaper.
Det som er viktig er å passe på alt alle servicer er fulgt opp. Kan bli kostbart hvis vedlikeholdet ikke er ivaretatt.
Sånn tull som dårlig pålitelighet og annet vas som gsx750_80 kommer med er bare å glemme.
Det finnes mere folk som ikke har peiling på hva de prater om enn de som faktisk har erfaring.
Har ikke kjørt 899, men har hatt en 1199 på lån i en uke. Det er det ultimate du kan på av racing på 2 hjul.
Ducati er helt i verdenstoppen når det gjelder teknikk og egenskaper og er lysår foran alle japser.
De "lærde" drar ofte opp korte serviceintervaller osv som negativt, men faktum er at min Ducati har dobbelt så lang intervall som min forrige Honda, som skulle ha oljebytte ved 6000 km.
Istedenfor å høre på alle som mener noe om Ducati, uten å ha noe annen erfaring enn å ha siklet etter de på gata, ta deg en tur til forhandler og prøvekjør.
Ducati har laget sykler i 90 år og er det merket som har økt salget mest i 2015.
Det er jo litt rart siden "alle" vet at de er upålitelige og har mange feil![]()
Det at BMW troner på toppen av merker med mest feil og mangler ser ut til å være glemt av noen hvis de kan snakke ned andre merker.
PS. Vet om en strøken 1098 som mulig er til salgs
Oljeskift er nå en ting, men hva er intervallene på ventiljustering på ducatien for ikke å snakke om pris på den jobben
Ventiljustering, 24.000 km.
En normal 24.000 service inkl. reimskifte er ca 7-8000 kr hos Løvaas
I dag er det bare 2-3 offisielle Ducativerksteder i Norge, hva de som "skrur masse Ducati" skal ha vet jeg ikke, de får ikke røre min sykkel.
Det er bare Løvaas som har rørt min sykkel med verktøy, og sånn blir det fremover også.
Så er det oljeskift med filter hver 12.000 km
Tror de nye nå har enda lenger intervaller.

Re: Erfaring med Ducati 848 eller 899 Panigale?
Eller kanskje bare jeg har erfaring?gsx750_80 skrev:Det trengs ikke egen erfaring med Ducati for å vite at mange av de er upålitelige og kostbare i drift.simpson skrev:...
Sånn tull som dårlig pålitelighet og annet vas som gsx750_80 kommer med er bare å glemme.
Det finnes mere folk som ikke har peiling på hva de prater om enn de som faktisk har erfaring.
PS. Vet om en strøken 1098 som mulig er til salgs
Du bedriver irrasjonelt føleri. Ganske underholdende. :-)

Eldre Ducatier hadde en del nykker, spesielt kunne det elektriske være i tvilsom tilstand, men du snakker om 20-30 år siden.
Dette er historie men som uvitende dessverre drar med seg videre.
Rart at de som selv har Ducati ikke ser noe til denne påståtte upåliteligheten.
Kostbare i drift? Ja min bruker mer bensin enn bilen, men det er ikke mange kronene året, bruker litt mer bakdekk pga heftig motorbrems, men ikke noe å klage på, servicer er stort sett samme pris som alt annet rask, MEN det KAN bli dyrt om du ikke følger opp vedlikehold og service.
God bedring.
Re: Erfaring med Ducati 848 eller 899 Panigale?
Jeg er med i Ducatiklubben, har ikke hørt noe om noe ekstra problem år for Ducati.EasyRider skrev:Hehe ikke for å strø salt altså men..simpson skrev:Har hatt Ducati i mange år og en 1098 nå, samme som 848 men med større motor.
Det er en helt vanvittig sykkel med kompromissløse kjøreegenskaper.
Det som er viktig er å passe på alt alle servicer er fulgt opp. Kan bli kostbart hvis vedlikeholdet ikke er ivaretatt.
Sånn tull som dårlig pålitelighet og annet vas som gsx750_80 kommer med er bare å glemme.
Det finnes mere folk som ikke har peiling på hva de prater om enn de som faktisk har erfaring.
Har ikke kjørt 899, men har hatt en 1199 på lån i en uke. Det er det ultimate du kan på av racing på 2 hjul.
Ducati er helt i verdenstoppen når det gjelder teknikk og egenskaper og er lysår foran alle japser.
De "lærde" drar ofte opp korte serviceintervaller osv som negativt, men faktum er at min Ducati har dobbelt så lang intervall som min forrige Honda, som skulle ha oljebytte ved 6000 km.
Istedenfor å høre på alle som mener noe om Ducati, uten å ha noe annen erfaring enn å ha siklet etter de på gata, ta deg en tur til forhandler og prøvekjør.
Ducati har laget sykler i 90 år og er det merket som har økt salget mest i 2015.
Det er jo litt rart siden "alle" vet at de er upålitelige og har mange feil![]()
Det at BMW troner på toppen av merker med mest feil og mangler ser ut til å være glemt av noen hvis de kan snakke ned andre merker.
PS. Vet om en strøken 1098 som mulig er til salgs
Jeg jobber nå og da for et MC verksted som skrur en del Ducati.
I fjor var jeg ute å leverte en Ducati hvor eieren hadde en nær relasjon til Ducati klubben i Norge.
Når den personen lurte på om vi kunne forklare hvorfor "det hadde vært så mye trøbbel med ducati syklene i år" eller om det bare var at det var litt mer "fuktig" været som var årsaken. Måte jeg smile.
Påstanden om at Ducati er lysår foran japsene vet jeg ikke om holder vann, vet du hvor laaaaangt et lys år er?
Men jeg vet en ting. Skal du ha Ducati så bør du ha lommebok for service kostnadene.
Skal du følge serviceboka til punkt og prikke, så koster det deg mye penger.
Når det gjelder holdbarhet, så er vel snittet på alle merker som selges i dag bra.
En kan være uheldig, men det kan en med bil også. Følger en service så vil selv en Ducati gi deg mange flotte mil i salen
Hvis du har en gammel Duc, var som sagt ikke det elektriske det beste, men min første Ducati var en 2000 mod aldri noe problem med fuktig vær.
At Ducati og alle andre europeiske merker har parkert japsene med teknologi, ytelse og egenskaper er jo ikke tull, det er maange år siden japsene ledet utviklingen.
Min Ducati for det beste stell og følge serviceboka til punkt og prikke, ikke mange kronene forskjell i forhold til noe annet, dessverre.
Men på ELDRE Ducatier, med korte serviceintervaller kan det bli litt dyrere, men de 10-12 siste årene er ikke det noe forskjell på Ducati og noe annet.