Er ute etter lekesykkel med litt bonndrag. Forslag?

Forum for fulleffekt tung-MC
Svar
GhostRider
Innlegg: 25
Registrert: 14 jul 2015, 21:24
Motorsykkelen din: Honda XLR250R 1989

Er ute etter lekesykkel med litt bonndrag. Forslag?

Legg inn av GhostRider »

Eg er for øyeblikket på jakt etter ny sykkel og gjerne då ein litt leken sykkel som man kan kjøre med i et par timer uten å bli heilt gåen (altså ikkje KTM og lignende)
Har satt et slags budsjett på 30-40k og vil helst holde meg innenfor dette.
Har sett på blandt annen VTR1000 og TL1000, men skulle gjerne hatt litt meir forslag til andre morosykler. Forsikring er også et tema ettersom eg har 30% eller kanskje 40% hvis IF er villige til å forsikre sykkelen eg ender opp med, har oppdaget at de opererer med aldersgrenser på nesten alt som er gøy.

Har satt ønskekriterier, men har på ingen måte låst meg til dem:

Relativt rimelig
Ikkje eldre enn midt på 90-tallet
Bonndrag, gjerne V-motor
Akseptabel kjørekomfort originalt eller med montering av "vanlig" styre (populær mod på VTR1000)
Ikkje svindyr å forsikre


Har også kikket på VFR800 selv om dette ikkje er typisk lekesykkel, men den har V4 lyd og er dermed tilgitt for det meste av sine feil.
Veit at eg høres kresen ut, men dette er fordi eg ikkje veit bedre og må irettesettes av ekspertene her inne.
Takker for alle forslag

Brukeravatar
supersic
Innlegg: 458
Registrert: 31 jan 2016, 14:54
Motorsykkelen din: SpeedTriple
Bosted: Skedsmokorset

Re: Er ute etter lekesykkel med litt bonndrag. Forslag?

Legg inn av supersic »

Litt eldre sv 650?

GhostRider
Innlegg: 25
Registrert: 14 jul 2015, 21:24
Motorsykkelen din: Honda XLR250R 1989

Re: Er ute etter lekesykkel med litt bonndrag. Forslag?

Legg inn av GhostRider »

supersic skrev:Litt eldre sv 650?
Er driftssikkerheten ok på disse? Har hørt litt diverse om SV-modellene generelt.

Brukeravatar
supersic
Innlegg: 458
Registrert: 31 jan 2016, 14:54
Motorsykkelen din: SpeedTriple
Bosted: Skedsmokorset

Re: Er ute etter lekesykkel med litt bonndrag. Forslag?

Legg inn av supersic »

GhostRider skrev:
supersic skrev:Litt eldre sv 650?
Er driftssikkerheten ok på disse? Har hørt litt diverse om SV-modellene generelt.
Tviler det er noe galt med driftssikkerheten på 650en, sykkelen har kultstatus verden over

GhostRider
Innlegg: 25
Registrert: 14 jul 2015, 21:24
Motorsykkelen din: Honda XLR250R 1989

Re: Er ute etter lekesykkel med litt bonndrag. Forslag?

Legg inn av GhostRider »

supersic skrev:
GhostRider skrev:
supersic skrev:Litt eldre sv 650?
Er driftssikkerheten ok på disse? Har hørt litt diverse om SV-modellene generelt.
Tviler det er noe galt med driftssikkerheten på 650en, sykkelen har kultstatus verden over

Kordan oppleves den å kjøre i forhold til ein vanlig 600cc rekke-4?
Spør sikkert dumt no, men er visstnok slik man lærer.

Brukeravatar
Alex-68
Innlegg: 131
Registrert: 30 apr 2016, 14:37
Motorsykkelen din: Gixxer R

Re: Er ute etter lekesykkel med litt bonndrag. Forslag?

Legg inn av Alex-68 »

Enkelt, jeg tenkte det samme og ønsket også godt trøkk, at forsikringen ikke skulle ta livet av meg.. Og masse hk.. Og da ble valget enkelt.. Yamaha Yzf 1000R Thunderace. Veldig rimlig og forsikre, går som ett uvær, samt det er den siste Oldschool R sykkelen før de produserte R1. Den er som en Honda Cbr 900R Fireblade og Firebladen scorer mest points på design, mens Thunderace'n har resten. Den har rammen og motoren til Yamaha FzR 1000R Genesis, og har 145hk. Angrer ikke ett sekund, selv om den veier 197kg, men det merker man lite av. Sprek, artig sykkel og en bombesikker motor om man tar vare på den. Det ligger ett par stk på finn, og de kan du lett prute på..
Mc Oslo Suger!

Brukeravatar
supersic
Innlegg: 458
Registrert: 31 jan 2016, 14:54
Motorsykkelen din: SpeedTriple
Bosted: Skedsmokorset

Re: Er ute etter lekesykkel med litt bonndrag. Forslag?

Legg inn av supersic »

Den har mye bedre bunndrag, skjer ting på 5000 omin sammenlignet med en 600 r4

EasyRider
Innlegg: 773
Registrert: 06 mar 2012, 16:57
Motorsykkelen din: Kawa
Bosted: Indre Østfold

Re: Er ute etter lekesykkel med litt bonndrag. Forslag?

Legg inn av EasyRider »

Mulig motor er bombesikker på yamaha.. men gearkasse er ikke det :lol :erte

Fra spøk til alvor.

Sv650 har nok mer i bunn en typisk rekke 4 600.

Men som Alex 68 sier eldre R sykler som blir klassifisert som tour sykler I dag er nok veien å gå. Hvis du skal ha trøkk.
Honda 900 pre 2000.
Har selv eid en 98 Kawasaki zx9r.
En sykkel som er snill mot kroppen, men har punch I motor, og ganske så lett 204 kg med full tank.
Er nokså solide sykler. Min hadde gått 76 000 km når jeg solgte den. Drakk ikke en dråpe olje. Tight og fin I motor og gearkasse.
Men er flere sykler å se på.
Kos deg med jakten. Og forhastede deg ikke. :)
Stallen:
---------------------------
Kawasaki ZZR 1400 Black
--------------------------

GhostRider
Innlegg: 25
Registrert: 14 jul 2015, 21:24
Motorsykkelen din: Honda XLR250R 1989

Re: Er ute etter lekesykkel med litt bonndrag. Forslag?

Legg inn av GhostRider »

Eg har oppdaget at til og med eindel 90-talls 1000 kubikkere er ganske drøye å forsikre, men dette er sikkert fordi eg bare er 24.
Thunderace kostet f.eks over 1000kr i måneden.

Brukeravatar
Alex-68
Innlegg: 131
Registrert: 30 apr 2016, 14:37
Motorsykkelen din: Gixxer R

Re: Er ute etter lekesykkel med litt bonndrag. Forslag?

Legg inn av Alex-68 »

EasyRider skrev:Mulig motor er bombesikker på yamaha.. men gearkasse er ikke det :lol :erte

Fra spøk til alvor.

Sv650 har nok mer i bunn en typisk rekke 4 600.

Men som Alex 68 sier eldre R sykler som blir klassifisert som tour sykler I dag er nok veien å gå. Hvis du skal ha trøkk.
Honda 900 pre 2000.
Har selv eid en 98 Kawasaki zx9r.
En sykkel som er snill mot kroppen, men har punch I motor, og ganske så lett 204 kg med full tank.
Er nokså solide sykler. Min hadde gått 76 000 km når jeg solgte den. Drakk ikke en dråpe olje. Tight og fin I motor og gearkasse.
Men er flere sykler å se på.
Kos deg med jakten. Og forhastede deg ikke. :)
Har aldri hatt problemer med Yamaha, men en god del problemer med Skruzuki, og havarert girkasse.. Men, hva koster deg ansvar på thunderace? Og en zx9r blir ikke katorisert som en touring. Ikke fireblade heller. Faktisk bare Ace'n som gjør det. Selv om jeg måtte diskutere litt med ett par fosikringsgjøker. Helt til jeg traff en på If, som kjører Mc selv.
Mc Oslo Suger!

Brukeravatar
simpson
Innlegg: 2761
Registrert: 09 mar 2011, 14:40
Motorsykkelen din: 2018 Ducati Multistrada 950

Re: Er ute etter lekesykkel med litt bonndrag. Forslag?

Legg inn av simpson »

supersic skrev:
GhostRider skrev:
supersic skrev:Litt eldre sv 650?
Er driftssikkerheten ok på disse? Har hørt litt diverse om SV-modellene generelt.
Tviler det er noe galt med driftssikkerheten på 650en, sykkelen har kultstatus verden over
Kultstaus?

Det er den mest bedritne sykkel jeg noen gang har kjørt.
For det første går det ufattelig dårlig, og bunndraget er mildt sagt fravrende.
Så er kjøreegeskapene i en klasse for seg selv.
Den er tungkjørt, tungsvingt, har dempere som burde vært forbudt på veien.
Så har du bremsene, de er myke og virker svampete og så og si ikke noe effekt.
Han som eide sykkelen var kjempefornøyd med den, helt til vi byttelånte i 10 mil.
Når han kom hjem ble den solgt umiddelbart.
Eneste positivet med den er at den faktisk har ganske fin lyd, men det er alt.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24628
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Er ute etter lekesykkel med litt bonndrag. Forslag?

Legg inn av Bjerknez »

Haha, jeg kan ikke noe for det, men jeg digger slike ærlige tilbakemeldinger. Altså hvis hovedgrunnen er å komme med en ærlig og "rå" tilbakemelding og ikke for å provosere i utgangspunktet. Jeg kan vanskelig forestille meg at alt du sier stemmer, men det skal jeg sjekke ut selv en vakker dag.

Personlig er jeg litt svak for disse syklene og kunne tenkt meg en, men da som nummer to sykkel. Selv har jeg aldri kjørt en SV650, men man må jo ta i betrakning at dette er en rimelig "Inn stegs"-sykkel også.

Sånn vil det vel alltid være. Hvis man går fra en SV650 og rett på en Ducati 1098 (hvis det er den han kjørte?) så sier det seg vel selv at dette bare MÅ bli en opptur. Vi snakker jo om en sykkel som stiller i en helt annen liga her. Vertfall når det kommer til kjøreegenskaper og motor og ikke minst pris.

Det er vel derfor jeg sliter litt når jeg prøver andre sykler også. Så langt har jeg ikke kjørt mange syklene som imponerer meg sammenlignet med S1000R. 1290 SuperDuke R stiller sterkt og det samme tror jeg Speed Triple R gjør. Sikkert flere gode kandidater også, men GSX S1000 var triste saker og startprisen var faktisk også høyere enn S1000R. Motoren var grei, men resten av sykkelen likte jeg ikke.

Brukeravatar
simpson
Innlegg: 2761
Registrert: 09 mar 2011, 14:40
Motorsykkelen din: 2018 Ducati Multistrada 950

Re: Er ute etter lekesykkel med litt bonndrag. Forslag?

Legg inn av simpson »

Dette er 100% ærlig.
Det var ikke 1098, men en 1199 Panigale jeg hadde på lån en uke.
Men uansett, jeg skulle kjøre forbi en bil, og det gikk gjensten galt. HAr kjørt mye forskjellige sykler og normalt smetter du kjapt forbi en bil, men siden den går så dårlig, ble jeg rett og slett lurt og kom meg akkurat forbi tidsnok.
Alle andre forbikjøringer måtte planlegges nøye.
Den er den sykkelen jeg har kjørt som er mest undermotorisert, uten tvil.
I svinger kjentes det ut som ei gummiku som vingla og var ustabil, kan minne om en amerikaner fra 80 tallet.
Myk i fjøring og veldig tung å legge ned, spesielt hvis det gikk litt fort med kjappe høyre-venstre svinger.
Og bremsene må være sykkelverdens dårligste.
Ikke er det noe bitt, du har ikke føling med hendelen, den er sykt myk og det skjer ikke noe mer om du klemmer hardere.
På Ducati bruker jeg kun pekefinger på brems, uansett, men her måtte hele hånda brukes.
Du bør ta den en prøvetur så skal du se.
Hvis du googler litt tror jeg du finner mye negativt om denne sykkelen, desssverre.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24628
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Er ute etter lekesykkel med litt bonndrag. Forslag?

Legg inn av Bjerknez »

Jeg tror man finner mye negativt om de fleste sykler hvis man googler litt. Men jeg kan ikke motsi noe av det du sier da jeg ikke engang har sittet på en. Men det skal som sagt gjøres.

Men å sammenligne denne med en 1199 Panigale er jo bare galskap.

Hvis dette er det kjipeste du har kjørt så må jeg bare spørre. Har du kjørt en Honda CB650F?
Den står vertfall øverst på listen over kjipe sykler jeg har kjørt så langt...

Brukeravatar
simpson
Innlegg: 2761
Registrert: 09 mar 2011, 14:40
Motorsykkelen din: 2018 Ducati Multistrada 950

Re: Er ute etter lekesykkel med litt bonndrag. Forslag?

Legg inn av simpson »

Det er jo ikke noen sammenligning med 1199.
Bare mine erfaringen med en søppelsykkel.
Ja jeg har kjørt CB 650 F.
I forhold til SV er den en drøm, går bedre, er mye stivere og retningsstabil, har MYE bedre bremser.
Det er en budskjettsykkel, uten tvil. Men om du kjøper CB 650 F på Rema finner du SV 650 på Fretex.
CB er jo litt streetracer og du forventer ikke de samme egenskapene av en naken som du gjør av en med mer racingpreg med kåper ol som SV, men der blir du lurt gitt.

Men ærlig talt, du hører jo navnet SV, har det noen gang hvert noe positivt med SV? :D
Sist redigert av simpson den 19 mai 2016, 07:19, redigert 2 ganger totalt.

EasyRider
Innlegg: 773
Registrert: 06 mar 2012, 16:57
Motorsykkelen din: Kawa
Bosted: Indre Østfold

Re: Er ute etter lekesykkel med litt bonndrag. Forslag?

Legg inn av EasyRider »

Alex-68 skrev: Har aldri hatt problemer med Yamaha, men en god del problemer med Skruzuki, og havarert girkasse.. Men, hva koster deg ansvar på thunderace? Og en zx9r blir ikke katorisert som en touring. Ikke fireblade heller. Faktisk bare Ace'n som gjør det. Selv om jeg måtte diskutere litt med ett par fosikringsgjøker. Helt til jeg traff en på If, som kjører Mc selv.
At Yamhaha har hatt dårlig gearkasser over årene vet alle.
Sist var 2015 F1.
Sjekker du bruktguiden til Bike også så står det det der på enkelte yamaha modeller som du bør være ops på.

Men kan jeg spørre hva du betaler i året i forsikring?
Jeg fikk opplyst av forsikringselskapet når jeg spurte på forsikring at zx9r ikke gikk som sport sykkel lengre.
Tydligvis forskjell på selskapene rundt om kring. Beste er nok å ringe rundt å høre.
Stallen:
---------------------------
Kawasaki ZZR 1400 Black
--------------------------

Brukeravatar
simpson
Innlegg: 2761
Registrert: 09 mar 2011, 14:40
Motorsykkelen din: 2018 Ducati Multistrada 950

Re: Er ute etter lekesykkel med litt bonndrag. Forslag?

Legg inn av simpson »

R1 er også kjent for råtne gearkasser.
Min bror kjører roadracing og byttet 2 stk på 1 år.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24628
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Er ute etter lekesykkel med litt bonndrag. Forslag?

Legg inn av Bjerknez »

simpson skrev:Det er jo ikke noen sammenligning med 1199.
Bare mine erfaringen med en søppelsykkel.
Ja jeg har kjørt CB 650 F.
I forhold til SV er den en drøm, går bedre, er mye stivere og retningsstabil, har MYE bedre bremser.
Det er en budskjettsykkel, uten tvil. Men om du kjøper CB 650 F på Rema finner du SV 650 på Fretex.
Haha, hvis CB650F er en drøm i forhold så klarer jeg ikke helt å se for meg hvor elendig denne SV650 må være. jeg kan vanskelig forestille meg at det er så ille som du sier, men som nevnt. Den skal testes en vakker dag :thumleft

EasyRider
Innlegg: 773
Registrert: 06 mar 2012, 16:57
Motorsykkelen din: Kawa
Bosted: Indre Østfold

Re: Er ute etter lekesykkel med litt bonndrag. Forslag?

Legg inn av EasyRider »

simpson skrev:Det er jo ikke noen sammenligning med 1199.
Bare mine erfaringen med en søppelsykkel.
Ja jeg har kjørt CB 650 F.
I forhold til SV er den en drøm, går bedre, er mye stivere og retningsstabil, har MYE bedre bremser.
Det er en budskjettsykkel, uten tvil. Men om du kjøper CB 650 F på Rema finner du SV 650 på Fretex.
Det å sammenligne SV650 mot en 1199 er vel ikke helt rettferdig.
Jeg hadde vel også solgt SV650 tvert om jeg hadde hatt penger til en ny 1199 og det uten å ha prøv den.

Skal en sammenligne bør det jo være sykkel i samme klasse, helst rundt samme års modell.
Men kjører du rundt på en 200 000kr ++++ sykkel til det daglige, så er det uansett vanskelig å holde seg objektiv til en sykkel som koster under halvparten.
Stallen:
---------------------------
Kawasaki ZZR 1400 Black
--------------------------

Brukeravatar
simpson
Innlegg: 2761
Registrert: 09 mar 2011, 14:40
Motorsykkelen din: 2018 Ducati Multistrada 950

Re: Er ute etter lekesykkel med litt bonndrag. Forslag?

Legg inn av simpson »

Som jeg sa DET ER IKKE SAMMELIGNIG med 1098 eller 1199.
Ikke noen andre heller.
Bare en tvers igjennom dårlig sykkel

ATWindsor
Innlegg: 672
Registrert: 06 feb 2015, 17:33
Motorsykkelen din: BMW R1200R

Re: Er ute etter lekesykkel med litt bonndrag. Forslag?

Legg inn av ATWindsor »

simpson skrev:Dette er 100% ærlig.
Det var ikke 1098, men en 1199 Panigale jeg hadde på lån en uke.
Men uansett, jeg skulle kjøre forbi en bil, og det gikk gjensten galt. HAr kjørt mye forskjellige sykler og normalt smetter du kjapt forbi en bil, men siden den går så dårlig, ble jeg rett og slett lurt og kom meg akkurat forbi tidsnok.
Alle andre forbikjøringer måtte planlegges nøye.
Den er den sykkelen jeg har kjørt som er mest undermotorisert, uten tvil.
I svinger kjentes det ut som ei gummiku som vingla og var ustabil, kan minne om en amerikaner fra 80 tallet.
Myk i fjøring og veldig tung å legge ned, spesielt hvis det gikk litt fort med kjappe høyre-venstre svinger.
Og bremsene må være sykkelverdens dårligste.
Ikke er det noe bitt, du har ikke føling med hendelen, den er sykt myk og det skjer ikke noe mer om du klemmer hardere.
På Ducati bruker jeg kun pekefinger på brems, uansett, men her måtte hele hånda brukes.
Du bør ta den en prøvetur så skal du se.
Hvis du googler litt tror jeg du finner mye negativt om denne sykkelen, desssverre.
Hvor mange sykler har du prøvd egentlig? Sykkelverdenes dårligste bremser? Går så dårlig at man ikke kommer seg ordentlig forbi en bil? Den er ikke noe fartsmonster i motorsykkelsammenheng, men går fortsatt fra 0-100 på 3.5, det er mer en godt nok til å ta kjappe forbikjøringer om du ligger i riktig turtall. Den har ca 70 HK, ganske normalt for sykler i den klassen. Fjæringen er ikke spesielt bra, det skal jeg være enig i. Det er en billig innstegssykkel, og det er gjort kompromiss pga det, men det er en populær sykkel, og det er ikke uten grunn.

Brukeravatar
supersic
Innlegg: 458
Registrert: 31 jan 2016, 14:54
Motorsykkelen din: SpeedTriple
Bosted: Skedsmokorset

Re: Er ute etter lekesykkel med litt bonndrag. Forslag?

Legg inn av supersic »

simpson skrev:Som jeg sa DET ER IKKE SAMMELIGNIG med 1098 eller 1199.
Ikke noen andre heller.
Bare en tvers igjennom dårlig sykkel
Sitter på jobb så gidder ikke grave frem X antall tester som sier deg midt i mot.
Men hvis du har problemer med forbikjøring med en SV650 burde du levere inn det du må ha fått utlevert av førerkort.

Så dårlig som dette er en SV650

You know what you're looking for in a standard V-twin machine: light and agile handling, along with willing-and-able engine performance. And that's what the Suzuki SV650 delivers - in spades. Recently named as Cycle World magazine's Best Standard Motorcycle and Motorcyclist magazine's Best Bang for the Buck, the Suzuki SV650 offers its own unique styling and performance. Compared to the SV650S, it has a leaner profile, featuring a single round headlight, tubular handlebars and a more upright riding position. And for 2005, it features a black painted frame and swing arm, along with a stylish new color matched headlight cowl for a bold new look.

One ride on the SV650 and you'll be hooked. It combines crisp, lightweight handling with all-day riding comfort. And the thrills really begin when you tap into its exceptional engine performance. Its fuel-injected V-twin power plant offers crisp throttle response, strong torque and a stunningly wide power band.

So get on a new 2006 Suzuki SV650 - and enjoy a ride you'll never forget.

Brukeravatar
simpson
Innlegg: 2761
Registrert: 09 mar 2011, 14:40
Motorsykkelen din: 2018 Ducati Multistrada 950

Re: Er ute etter lekesykkel med litt bonndrag. Forslag?

Legg inn av simpson »

Har vel kjørt 25-30 sykler.
Nok til å si at SV er desidert det dårligste jeg har prøvd.
Til å ha en V tvin. Som forøvrig 70% av alle mine sykler har vært er forbikjøring som jeg sier noe du må planlegge på forhånd. Det å gire ned med en twin er mildt sagt uvant.
Klart at hvis du pisker den som ei hore går den bedre enn en bil, men litt av det med twin er jo nettopp bånndrag og dreiemoment
Og det er det dessverre veldig lite av. Begge deler.

Brukeravatar
simpson
Innlegg: 2761
Registrert: 09 mar 2011, 14:40
Motorsykkelen din: 2018 Ducati Multistrada 950

Re: Er ute etter lekesykkel med litt bonndrag. Forslag?

Legg inn av simpson »

supersic skrev:
simpson skrev:Som jeg sa DET ER IKKE SAMMELIGNIG med 1098 eller 1199.
Ikke noen andre heller.
Bare en tvers igjennom dårlig sykkel
Sitter på jobb så gidder ikke grave frem X antall tester som sier deg midt i mot.
Men hvis du har problemer med forbikjøring med en SV650 burde du levere inn det du må ha fått utlevert av førerkort.

Så dårlig som dette er en SV650

You know what you're looking for in a standard V-twin machine: light and agile handling, along with willing-and-able engine performance. And that's what the Suzuki SV650 delivers - in spades. Recently named as Cycle World magazine's Best Standard Motorcycle and Motorcyclist magazine's Best Bang for the Buck, the Suzuki SV650 offers its own unique styling and performance. Compared to the SV650S, it has a leaner profile, featuring a single round headlight, tubular handlebars and a more upright riding position. And for 2005, it features a black painted frame and swing arm, along with a stylish new color matched headlight cowl for a bold new look.

One ride on the SV650 and you'll be hooked. It combines crisp, lightweight handling with all-day riding comfort. And the thrills really begin when you tap into its exceptional engine performance. Its fuel-injected V-twin power plant offers crisp throttle response, strong torque and a stunningly wide power band.

So get on a new 2006 Suzuki SV650 - and enjoy a ride you'll never forget.
Rart ikke resten av verden har oppdaget denne fantastiske skapelsen.
Regner med at du har garasjen full av de.
Ønsker deg god bedring

Brukeravatar
supersic
Innlegg: 458
Registrert: 31 jan 2016, 14:54
Motorsykkelen din: SpeedTriple
Bosted: Skedsmokorset

Re: Er ute etter lekesykkel med litt bonndrag. Forslag?

Legg inn av supersic »

simpson skrev:
supersic skrev:
simpson skrev:Som jeg sa DET ER IKKE SAMMELIGNIG med 1098 eller 1199.
Ikke noen andre heller.
Bare en tvers igjennom dårlig sykkel
Sitter på jobb så gidder ikke grave frem X antall tester som sier deg midt i mot.
Men hvis du har problemer med forbikjøring med en SV650 burde du levere inn det du må ha fått utlevert av førerkort.

Så dårlig som dette er en SV650

You know what you're looking for in a standard V-twin machine: light and agile handling, along with willing-and-able engine performance. And that's what the Suzuki SV650 delivers - in spades. Recently named as Cycle World magazine's Best Standard Motorcycle and Motorcyclist magazine's Best Bang for the Buck, the Suzuki SV650 offers its own unique styling and performance. Compared to the SV650S, it has a leaner profile, featuring a single round headlight, tubular handlebars and a more upright riding position. And for 2005, it features a black painted frame and swing arm, along with a stylish new color matched headlight cowl for a bold new look.

One ride on the SV650 and you'll be hooked. It combines crisp, lightweight handling with all-day riding comfort. And the thrills really begin when you tap into its exceptional engine performance. Its fuel-injected V-twin power plant offers crisp throttle response, strong torque and a stunningly wide power band.

So get on a new 2006 Suzuki SV650 - and enjoy a ride you'll never forget.
Rart ikke resten av verden har oppdaget denne fantastiske skapelsen.
Regner med at du har garasjen full av de.
Ønsker deg god bedring
Problemet ditt i denne diskusjonen er at hvis du ser deg litt om på nettet har faktisk folk fått med seg denne skapelsen.
Men i 30 tusenkronersklassen har du vel mange bedre alternativer å komme med?
Monster 600 som har mirakuløst klart å rulle 150000?

Svar