Trenger hjelp til å velge riktig MC-treff

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Trenger hjelp til å velge riktig MC-treff

Legg inn av Ronny »

Kjære venner. Vi trenger hjelp av dere!

Vi trenger noen tips fra dere som har peiling. Vi har skjønt at det er ganske viktig å velge riktig treff, men der har vi heller sparsomme erfaringer.

Treffet bør være et sted i Sør-Norge, sånn at det går an å komme seg hjem i løpet av noen timer på søndagen. Vi har vel heller ikke veldig lyst til å dra på et merketreff for spesiellt interesserte, det bør helst være genrelt glade tur/MC-mennesker der som hygger seg i hop.

Vi er ikke redde for en fest, men har hørt at det går relativt hardt for seg på enkelte treff. Kanskje det ikke er de rette for oss sånn første gangen, hva vet jeg? På den annen side så har vi ikke tenkt å sitte i teltet og bare drikke Imsdal hele helgen heller, så litt fart MÅ det være.

Har dere noen gode forslag til oss :idea:
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Hva med en fest i lokalene til Cruiser Club....det må bli en lørdag.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
fireman
Innlegg: 451
Registrert: 14 jun 2004, 17:41
Motorsykkelen din: Kawa ER5
Sted: Kristiansand
Kontakt:

Legg inn av fireman »

Hehe,... ikke så dum idè Indian, men jeg er redd du kommer til å kreve en del spesialtilbud utover kvelden! :) Kunne nok bli på tale,... men hadde nå kanskje mer sett for meg et mc-treff?

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Ronny »

På den annen side, så er jeg neimen ikke sikker på om vi vil selge noe til deg i det hele tatt. Før vi visste ordet av det så kunne vi risikere å få tilsendt helt andre kroppsdeler, som du hadde kost deg med å kopiere i kopimaskinen din... :shock: YIKES! :lol:


Uansett så er det på treff vi vil, og vi vet at dere har erfaringer på dette. Kom med noen råd da gutter og jenter :D
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

D_Demon
Innlegg: 103
Registrert: 01 aug 2004, 16:59
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Elverum

Legg inn av D_Demon »

Ronny skrev:Før vi visste ordet av det så kunne vi risikere å få tilsendt helt andre kroppsdeler, som du hadde kost deg med å kopiere i kopimaskinen din... :shock: YIKES! :lol:
Indian har da vel aldri gjort noe sånnt :P

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Ronny »

Men, vi trenger ikke hjelp til å diskutere hva Indian er i stand til å gjøre, vi trenger hjelp til å velge et "riktig" treff for oss :wink:

Jeg har kun vært på treff en gang, og det var sånn passe. Føler meg bare ikke som noe treff menneske. Uansett så er det sikkert gøy å dra på treff, men det hadde jo vært utrolig kjedelig å ødelegge alt fordi man dro på feil treff 8)
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Har ikke så lang erfaring med treff, men det hadde vært morro å kunne treffes en gang på et lite og hyggelig treff en plass.
Her får de med lang erfaring på treff-fronten trå til...
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
k2fire
Innlegg: 62
Registrert: 20 jun 2004, 19:18
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Enebakk
Kontakt:

Legg inn av k2fire »

Hmm, Trollrally er jo et flott treff..Det er et stort treff med ca. et par tusen sykler.. Det avholdes i Fyresdal 26-28 august.. Det blir da telt som 'rule'...
XX*SuperBlackbird*XX
http://www.grjotangr.net/

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Ronny »

k2fire skrev:Hmm, Trollrally er jo et flott treff..Det er et stort treff med ca. et par tusen sykler.. Det avholdes i Fyresdal 26-28 august.. Det blir da telt som 'rule'...
Har hørt om det treffet. På den tiden så er vel været fint også. Fyresdal hadde vært midt i blinken, sånn passe avstand også.

Noen som har erfaringer med det treffet? Vil gjerne høre litt fra dere hvordan det arter seg...
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Ronny »

NoName og Indian dere virker til å ha peiling.

Tenk så kult hvis kunne møtes på det treffet alle sammen ;)
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

pelsen
Innlegg: 1275
Registrert: 11 des 2004, 14:08
Motorsykkelen din: ja

Legg inn av pelsen »

Jeg var på Trollrally sistgang i 1987 tror jeg. Det kan nok ha forandret seg litt siden det.

10. til 12 juni er det Classic Racing på Våler, og i den forbindelse er det treff der.
Det kan være litt generende motordur fra banen på dagtid, men på kvelden er det vanlig fest. :D

Brukeravatar
k2fire
Innlegg: 62
Registrert: 20 jun 2004, 19:18
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Enebakk
Kontakt:

Legg inn av k2fire »

Har prøvd å komme meg dit de siste tre åra, men jobben har villet noe annet :(
Har flere kjente som har vært der på treff.. og det er en hærlig plass like ved vannet.. lang badestrand og masse trivelige folk.. Mye liv.. I august så er jo været brukbart.. ifjor hadde de litt regn, men sol mellom bygene..
Trur nok de fleste vil trives der... Plasseringa er jo sånn midt i mellom øst/vest...
XX*SuperBlackbird*XX
http://www.grjotangr.net/

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Har hørt mye om Trollrally, men ikke fått annledningen å ta en tur. Men dette er et stort treff. Har vært på to store treff fra før, Norgestreff i 03 og 04. Synes det blir veldig stort og vanskelig å komme i kontakt med folk. Små treff er det lettere å blande seg og komme i prat med andre.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Ronny »

k2fire: Det med avstanden osv. var jo helt perfekt, ja :wink:

rogg: Men så kjenner du jo oss da! Jeg kan love deg at vi aldri har hatt problemer med å komme i kontakt med folk, om det er mye folk eller ikke ;) Vi skal nok evt. ta oss godt av deg 8)

PS: Har snakket med et par andre som gir Troll Rally gode skussmål.

Men for all del, kanskje det finnes noen andre gøye treff der ute.

:!: Vi er åpne for flere forslag :!:
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Det var godt å høre Ronny
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Svar