Takk til IF forsikring

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
ATWindsor
Innlegg: 672
Registrert: 06 feb 2015, 17:33
Motorsykkelen din: BMW R1200R

Takk til IF forsikring

Legg inn av ATWindsor »

Jeg må nesten bare rette en takk til IF forsikring, ikke fordi jeg har hatt skadeutbetaling eller noe liknende, men fordi de 1. Støtter kursing på MC, og 2. Har en veldig klar og tydelig regel for hva som er støttet. Dette er veldig betryggende og lett å forholde seg til som sjåfør, og jeg håper flere kan følge etter.

https://www.if.no/privat/forsikring/bil ... anekjoring

Toven

Re: Takk til IF forsikring

Legg inn av Toven »

Så hvis man har kasko og går på en snurr - så dekker forsikringa ny sykkel? :P
Noen krav ser jeg, men veldig bra at de støtter kursing :)

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6968
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: Takk til IF forsikring

Legg inn av kjellv »

Toven skrev:Så hvis man har kasko og går på en snurr - så dekker forsikringa ny sykkel? :P
Noen krav ser jeg, men veldig bra at de støtter kursing :)
Alle forsikringsselskap har jo en grundig gjennomgang i en hver skadesak, og ingen er vel garantert utbetaling uansett! Til det er nok forsikringssvindel alt for vanlig her i landet.
Men av egen erfaring i et par skadesaker, og det jeg har sett av skadesaker vi har hatt på verkstedet hos oss er jeg ikke det minste tvil om at IF er et av de beste å ha i ryggen når uhellet først er ute.
Selv er jeg totalkunde hos IF, og har vært det noen år. Jeg vet jeg hadde spart noen lapper i året om jeg kun jaktet på laveste premie, men det gjør jeg altså ikke.
Jeg er også NMCU medlem, og får 10% på MC forsikring og 8% på bilforsikringen hos IF.. :thumleft

Online
Brukeravatar
FredrikE24
Innlegg: 4732
Registrert: 24 apr 2016, 18:53
Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Sted: Nordre Follo

Re: Takk til IF forsikring

Legg inn av FredrikE24 »

Har selv K1200RSen i IF, som førstegangsforsikrer på noe som helst kjøretøy var det altså en 1200-kubikks tohjuling med mange hestekrefter som ble forsikret på meg, i en alder av 25 år tegnet jeg forsikring på internett rett etter at kontrakten med selger var skrevet under og penger hadde skiftet eier. Så øvelseskjørte jeg hjem på beistet :roll

IF var det eneste selskapet som godtok at jeg tegnet det på en slik måte og 40% startbonus og 154kr pr. måned i forsikring er ikke feil :thumleft

Fortsetter med IF!

Svar