MC-messen Lillestrøm 2017
Re: MC-messen Lillestrøm 2017
Ja:) sett en tid for minitreffet.
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Store muligheter for at madammen og jeg kan bli med på en messeforummiddag, ja :) .
Vi hadde en slik sammenkomst i 2013 på en restaurant ikke langt unna Thon-hotellet vegg-i-vegg med messehallen.
Var jo spesielt artig den gangen med egen MCsiden stand på messa, selv om det kostet en del og gjorde at forumkassa ble ganske skrapa. Dermed kunne jeg ikke spandere restaurantbesøket på forumgjengen som var med å holde liv i standen, selv om jeg hadde veldig lyst til å gjøre det.
De som meldte seg som frivillig til å fronte standen gjorde nemlig en skikkelig bra jobb
!
Her et bilde fra middagen, noe som evike sto i bresjen for og ordnet på en utmerket måte:

Og her noen linker til innlegg med bilder fra standen:
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=154230#p154230
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=154321#p154321
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=154477#p154477
Det var helt klart tre trivelige dager
.
Vi hadde en slik sammenkomst i 2013 på en restaurant ikke langt unna Thon-hotellet vegg-i-vegg med messehallen.
Var jo spesielt artig den gangen med egen MCsiden stand på messa, selv om det kostet en del og gjorde at forumkassa ble ganske skrapa. Dermed kunne jeg ikke spandere restaurantbesøket på forumgjengen som var med å holde liv i standen, selv om jeg hadde veldig lyst til å gjøre det.
De som meldte seg som frivillig til å fronte standen gjorde nemlig en skikkelig bra jobb

Her et bilde fra middagen, noe som evike sto i bresjen for og ordnet på en utmerket måte:
Og her noen linker til innlegg med bilder fra standen:
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=154230#p154230
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=154321#p154321
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=154477#p154477
Det var helt klart tre trivelige dager

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Motorsykkelen din: KTM SUPERDUKE 1290R
JK95 skrev:Det vet du vel ikke før den helga?Kristian1995 skrev:Får se om man tar turen og har tid! :)
Synd at den er så tidlig at man ikke kan kjøre motorsykkel dit..Hvor hadde du kjørt fra, og hva på?
Jeg er ganske sikker på at jeg ikke får kjørt dit, skal bli tidlig vår om jeg kan kjøre så tidlig.
Bor 500 moh oppe i Gudbrandsdalen og, 4 av km er grusvei og noen partier i skygge så tror ikke våren kommer så tidlig i år.
Pleier aldri være fine veier her før ute i Mai, om jeg er heldig.. Får håpe på det beste :)
-
- Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
SkjønnerKristian1995 skrev:JK95 skrev:Det vet du vel ikke før den helga?Kristian1995 skrev:Får se om man tar turen og har tid! :)
Synd at den er så tidlig at man ikke kan kjøre motorsykkel dit..Hvor hadde du kjørt fra, og hva på?
Jeg er ganske sikker på at jeg ikke får kjørt dit, skal bli tidlig vår om jeg kan kjøre så tidlig.
Bor 500 moh oppe i Gudbrandsdalen og, 4 av km er grusvei og noen partier i skygge så tror ikke våren kommer så tidlig i år.
Pleier aldri være fine veier her før ute i Mai, om jeg er heldig.. Får håpe på det beste :)

-
- Motorsykkelen din: KTM SUPERDUKE 1290R
Tok lappen på mellomtung i fjord å da kjøpte jeg Kawa Z800E 2016 mod :)JK95 skrev:SkjønnerKristian1995 skrev:JK95 skrev:Det vet du vel ikke før den helga?Kristian1995 skrev:Får se om man tar turen og har tid! :)
Pleier aldri være fine veier her før ute i Mai, om jeg er heldig.. Får håpe på det beste :)Hvilken sykkel har du?
Ønske mitt var jo Gsxr 600R, men forsikringa ødela litt også følte jeg prisen på dem er litt i drøyeste laget til årsmodell og km.stand så valgte noe litt annerledes.
Håper på til neste år, om jeg ikke starter studier til høsten, at jeg kan kjøpe meg splitter ny Bmw 1000RR om økonomien ligger tilstede :)
Z800E Funker fint den å, men føler jeg mangler et gir til på den.. Skal ha den denne sesongen her også får vi se.
Holder vertfall følge med trafikken ! :)
Sist redigert av Kristian1995 den 15 jan 2017, 19:35, redigert 1 gang totalt.
- Roargutten
- Motorsykkelen din: Yamaha XTZ 700 - 2020
Så moro at dette er noe som kunne falle i smak, da skal jeg sette meg ned og opprette en egen tråd vedrørende messemiddag jeg, så kan vi der diskutere hva og hvor man ønsker å møtes, og også hvilken dag.
2020 - Yamaha Tenerè 700
2014 - Suzuki V-strom 1000 - Til Salgs!
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Veldig bra initiativRoargutten skrev:Så moro at dette er noe som kunne falle i smak, da skal jeg sette meg ned og opprette en egen tråd vedrørende messemiddag jeg, så kan vi der diskutere hva og hvor man ønsker å møtes, og også hvilken dag.

Hva med en poll på hvilken dag som passer flest best?

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Roargutten
- Motorsykkelen din: Yamaha XTZ 700 - 2020
God idè, jeg har nå opprettet en egen tråd med avstemning for hvilken dag som passer.AJ skrev:Veldig bra initiativRoargutten skrev:Så moro at dette er noe som kunne falle i smak, da skal jeg sette meg ned og opprette en egen tråd vedrørende messemiddag jeg, så kan vi der diskutere hva og hvor man ønsker å møtes, og også hvilken dag.!
Hva med en poll på hvilken dag som passer flest best?
2020 - Yamaha Tenerè 700
-
- Motorsykkelen din: Honda Shadow VT1100C2 SE
Jobbehelg for min del.
Var der i 2015 og ble litt skuffet, var på jakt etter handsker og det var et par tusen andre også, område mellom bodene var trange og uoversiktlig. Dro til en forhandler uka etter og fikk messepris.
Var der i 2015 og ble litt skuffet, var på jakt etter handsker og det var et par tusen andre også, område mellom bodene var trange og uoversiktlig. Dro til en forhandler uka etter og fikk messepris.

Da er det 1 mnd igjen til det braker løs da 
EDIT: Det ble feil gitt, til helga så

EDIT: Det ble feil gitt, til helga så