Nå mangler vi egentlig bare at det blir høyere temperatur og regn. Da blir kaoset komplett, og stressfaktoren høy nok for selv de mest ihuga vinterentusiastene vil jeg tro.

Kaos i Sandefjord.. http://www.sb.no/article/20091224/NYHET ... 49969/1158Jalmar skrev:Takk, Cheron. God jul til deg også. Og til alle andre også selvfølgelig.![]()
Nå mangler vi egentlig bare at det blir høyere temperatur og regn. Da blir kaoset komplett, og stressfaktoren høy nok for selv de mest ihuga vinterentusiastene vil jeg tro.
Mail er vel gammaldags, Jalmar...Jalmar skrev:Og hva skal de egentlig i stua? Sender de ikke bare en mail til mor og ber om at maten blir servert på rommet, slik at det ikke blir unødvendige avbrudd i dataspillingen?
Seff. Var litt tard når jeg skreiv det der. Ikke lett å være noooooooob vøtt.AJ skrev:Mail er vel gammaldags, Jalmar...Jalmar skrev:Og hva skal de egentlig i stua? Sender de ikke bare en mail til mor og ber om at maten blir servert på rommet, slik at det ikke blir unødvendige avbrudd i dataspillingen?![]()
Det går på meldinger, det vi kalte SMS i "gamledager", dvs. i fjor omtrent... :-
Nei... nettoppJalmar skrev:Seff. Var litt tard når jeg skreiv det der. Ikke lett å være noooooooob vøtt.AJ skrev:Mail er vel gammaldags, Jalmar...Jalmar skrev:Og hva skal de egentlig i stua? Sender de ikke bare en mail til mor og ber om at maten blir servert på rommet, slik at det ikke blir unødvendige avbrudd i dataspillingen?![]()
Det går på meldinger, det vi kalte SMS i "gamledager", dvs. i fjor omtrent... :-