For egen del var ikke alle gode stjernetegn på samme lag da jeg var ute på en liten ettermiddagsjobb i kveld, hele tre dager etter fredag den 13. ...

Måtte bare skrive ned hva som skjedde:
"En god dag på jobben…
Jo, takk.
Ikke bare var det kaldt, ja, nærmest litt sånn arktisk kaldt da jeg stakk innom som avtalt for å ta en "Bilen min" prat for bilsidene med [navn utelatt] på Roa om hans "Arctic Trucks" Hilux.
Med hendene og favnen fulle av lese- og kjørebriller, fotoapparat og andre journalistiske hjelpemidler måtte det på et eller annet tidspunkt gå galt.
Som regel gjør det ikke det. Men tre dager etter fredag den 13. må astronomistjernene ha kollidert.
Ikke bare mistet jeg kameraet i betonggulvet på verkstedet. Neida, bildene jeg tok ville ikke lagres på grunn av manglende minnekort!? Ikke rart. Dette hadde jo løsnet i kamerafallet. Og ikke nok med det, som det heter.
Jeg fikk verkstedporten på veg ned over neseroten så blodspruten sto! Nåja, riktig så ille var det ikke. Uansett, noen "krigsskader" må man tåle, fikk jeg lirt ut av meg til Jonas, som sørget for papir å tørke utenpånesblodet med.
Så, neida…
Joda, vi kom i mål med prat og bilder. Og "krigsskaden" gikk fort over. Men… en god dag på jobben? Tja…"
Så...? Hva er din "god dag på jobben" opplevelse med en smule negativt fortegn...