Sent fra min SM-G928F via Tapatalk
Sånn som den på bildet?kjellv skrev: 10 mar 2017, 21:29 Ja kledd slik glir du lett inn i mengden og ikke lett å få øye på
Jeg satser på noe mer iøynefallende. Grå/svart jeans, og MotoGP Yamaha Tech3 fleece teamjakke, svart og neon grønn full av reklamelogoer
Ja den. Stor grønn Monsterlogo på ryggen.Stian87 skrev:Sånn som den på bildet?kjellv skrev: 10 mar 2017, 21:29 Ja kledd slik glir du lett inn i mengden og ikke lett å få øye på [WINKING FACE]
Jeg satser på noe mer iøynefallende. Grå/svart jeans, og MotoGP Yamaha Tech3 fleece teamjakke, svart og neon grønn full av reklamelogoer
Tøff sykkel dette. Men jeg prøve-satt den, og for meg så virket det som en MEGET spesiell kjørestilling.. Veldig lang bensintank på denne, og med clip-ons så var det veldig laaangt fram
Ja, enig, det ble litt væl spes kjørestilling. Sånn sett var den som sto bak bedre, fin den også.biker7 skrev: 10 mar 2017, 22:57Tøff sykkel dette. Men jeg prøve-satt den, og for meg så virket det som en MEGET spesiell kjørestilling.. Veldig lang bensintank på denne, og med clip-ons så var det veldig laaangt fram(jeg er da 182cm med nogenlunde normal kroppsfassong). Ble veldig framoverlent, og jeg ble liggende langflat over tanken med nesten helt utstrakte armer
De bruker nok den samme bensintanken som på den vanlige RnineT. Har prøvekjørt denne, og med høyere styre så var det helt grei sittestilling. Men på Racer,n så ble den for meg nesten mere ekstrem enn dagens R-sykler, der styret kommer nærmere deg.. Men for all del, kjempetøff sykkel ellers
![]()
Og så var det messas ,for meg,mest eksteme: Ducati Superleggera.Brutal sykkel da det gjelder vekt, effekt og et vakkert utseende
Men prisen da: 890000,-kr
![]()
Er det mulig??
Her skal du ha stappfull lommebok og genuin Ducati-interesse altså !
![]()
Olav K skrev: 10 mar 2017, 21:30 Litt klassikere sånn at Jompa blir glad
Sent fra min SM-G928F via Tapatalk
Var det denne frøkna som satt oppå skuldrene til faren sin på "André Villa Show" i dag?Roargutten skrev: 12 mar 2017, 09:15 Blir en tur på Mcmessa i dag sammen med frøkna i dag. Hvertfall ei som har kledd seg riktig.
![]()