Olav K skrev: 10 mar 2017, 21:30 Litt klassikere sånn at Jompa blir glad
Sent fra min SM-G928F via Tapatalk
Takk, Olav.
Likte særlig den XT 550en

Olav K skrev: 10 mar 2017, 21:30 Litt klassikere sånn at Jompa blir glad
Sent fra min SM-G928F via Tapatalk
Var det denne frøkna som satt oppå skuldrene til faren sin på "André Villa Show" i dag?Roargutten skrev: 12 mar 2017, 09:15 Blir en tur på Mcmessa i dag sammen med frøkna i dag. Hvertfall ei som har kledd seg riktig.
![]()
Stemmer bra detJona88 skrev: 12 mar 2017, 14:48Var det denne frøkna som satt oppå skuldrene til faren sin på "André Villa Show" i dag?Roargutten skrev: 12 mar 2017, 09:15 Blir en tur på Mcmessa i dag sammen med frøkna i dag. Hvertfall ei som har kledd seg riktig.
![]()
Syns det var noe kjent med det tøffe antrekketRoargutten skrev: 12 mar 2017, 16:28Stemmer bra detJona88 skrev: 12 mar 2017, 14:48Var det denne frøkna som satt oppå skuldrene til faren sin på "André Villa Show" i dag?Roargutten skrev: 12 mar 2017, 09:15 Blir en tur på Mcmessa i dag sammen med frøkna i dag. Hvertfall ei som har kledd seg riktig.
![]()
Bra at du fikk tatt turen likevel
Måtte prøvesitter R Nine T Racern jeg også, syns den var flott!biker7 skrev: 10 mar 2017, 22:57Tøff sykkel dette. Men jeg prøve-satt den, og for meg så virket det som en MEGET spesiell kjørestilling.. Veldig lang bensintank på denne, og med clip-ons så var det veldig laaangt fram(jeg er da 182cm med nogenlunde normal kroppsfassong). Ble veldig framoverlent, og jeg ble liggende langflat over tanken med nesten helt utstrakte armer
De bruker nok den samme bensintanken som på den vanlige RnineT. Har prøvekjørt denne, og med høyere styre så var det helt grei sittestilling. Men på Racer,n så ble den for meg nesten mere ekstrem enn dagens R-sykler, der styret kommer nærmere deg.. Men for all del, kjempetøff sykkel ellers
![]()
Ja, Tretten er booka og spikra i kalenderen. Tenkte å ta veien om Lunner, så det får vi til!AJ skrev: 12 mar 2017, 17:16Bra at du fikk tatt turen likevel.
Så satser vi på å møtes senere en gang i stedet. Ikkeno' stress med det selvfølgelig :) .
Kanskje sees vi på Tretten i pinsehelga? Slår gjerne følge fra Lunner, jeg.
Det høres helt klart veldig bra utDansekris skrev: 12 mar 2017, 21:09Ja, Tretten er booka og spikra i kalenderen. Tenkte å ta veien om Lunner, så det får vi til!AJ skrev: 12 mar 2017, 17:16Bra at du fikk tatt turen likevel.
Så satser vi på å møtes senere en gang i stedet. Ikkeno' stress med det selvfølgelig :) .
Kanskje sees vi på Tretten i pinsehelga? Slår gjerne følge fra Lunner, jeg.
![]()
Jeg og venninnen min var begge førstegangsbesøkere på messen, og meg vil du i hvert fall se ute på veieneAJ skrev: 13 mar 2017, 17:53 Ny besøksrekord i år:
http://nmcu.org/godt-bes-kt-mc-messe
Et tegn på at interessen for MC er oppadgående?
Skal bli interessant å se hvor mange som dukker opp på veiene i sommer og ikke minst på disse store utfartsdagene som 1. mai... :) .
Er slett ikke så lenge til.