Jaja, da var det lekkasje fra gafflene.. Skrudde de av og leverte de i Skien i dag, så håper jeg de kan finne tid mellom slagene til å fikse det for meg!
Benyttet også anledningen til å prøvekjøre litt sykler ettersom det var demodag i dag!
Det var en del forskjellig snacks tilgjengelig, og ikke mye folk
Håpet nye CB1000R skulle være der, men den var på verksted etter en ulykke her om dagen. Så det var leit.
Men det var moro å få kjøre Duke 790, Brutale 800, GSXR1000, CB650F, VFR800 og SV650.
Duke 790 var igrunn veldig 'hoppende', ikke så smooth for å sette ord på følelsen. Dashen var helt nydelig, sittestillingen oppreist og behagelig, men girsjalten kunne vært i mer vinkel. Sykkelen hadde godt med punch, men igjen, gikk ikke så smooth. Men den var super leken i svingene.
Brutale 800 hadde ubrukelig dash, balleknuser sittestilling, men nydelig motor og lyd. Denne hadde også QS som alltid er moro! Denne var også super leken, og gikk meget bra!
Gixxern gikk jo styggfort, som forventet! Men det var helt rått hvordan man bare fløy avgårde, selv uten å være oppe ved rødlinja. Jeg har jo kjørt liter sykler før, men det er en stund siden nå

I svingene var den helt fantastisk, og jeg skjønner gleden med en r-sykkel på svingete veier (gitt at ikke asfalten skaper mye sjøgang). Sittestillingen var jo som forventet ganske ubrukelig
CB650F var igrunn kjedelig. Grei i svingene, enkel å legge over side fra side men sykkelen mangler prikken over i'en. Nesten litt sjelløs. Er vel som Toyota å regne. Den funker, men det er ikke noe spesielt med den. Og rekkefirrer på 650 ccm er og forblir kjedelig.
Viffern var igrunn veldig grei å kjøre! Gikk bra, god i svingene og bra sittestilling. Men igjen, Honda, mangler det spesielle lille ekstra.
Så, sistemann, SV650. Det er rart hvordan Suzuki klarer å lage en så morsom sykkel. Ut av alle disse jeg kjørte i dag, var det SV'n som gav mest glede og smil-faktor. Nå er jeg kanskje litt biased, ettersom jeg er eier av en SV, men de er bare så utrolig morsomme å kjøre. Knall V-twin som skyver fart, enkel å kaste fra side til side, og gir et glis om munnen

Jeg var der i dag med en kamerat som kjører Tracer 900, og har tidligere kjørt v-strom 650, og han var også enig at SV'n imponerte mest over syklene i dag. Fargekombinasjonen med matt-svart og noe ekstra utstyr gjorde seg virkelig!