Jalmar skrev:Er det noe som gjør oss giret her på forumet, så er det utvekslingav håpløse ideer.
Ja, men vi må jo hjelpe AJ da ? Ellers får han aldri gearkassa ut av Transiten og inn i Skodaen sin som ikke har gearstang. Almeraen er det bare å høgge tror jeg. Forresten så har jeg hatt en Skoda 120 GL uten revers. Den var ånkli flott men litt krevende å parkere. Ikke hadde den brekk heller. Det gjelder å hive ut ting en ikke trenger sånn som brekk,revers og annet møl som en kan fint leve ute.
Forresten så har jeg en kamerat som fint klarte seg uten forskjerm i 6 måneder. Det gikk helt ypperlig det helt til en illsint Sheriff sparket i forhjulet midt i et lyskryss. Da knakk støtdemperfestet og den lilla kostemalte Sorgentinaen ble helt miserabel. Da Viking kom for å taue den vekk så klarte de å brekke den i 2. Vi skulle ha saksøkt både Sheriffen og Viking for vandalisme !

Siden vi kamperte sammen og gikk på skolen så investerte vi hele studielånet i en 2CV som brakk midt under når vi svingte unna en gæring med 17 i promille som satt fast i en drenerings rist med sin elektriske rullestol. Vi hadde litt mindre promille en gærningen i rullestolen ihvertfall.

Men Sheriffen brøt nesten ut i krampegråt om morgenen da vi avleverte 1 stk rullestolmann,fremdeles godt påseilet. Ikke visste vi hvor han bodde. Og 2CVen fikset vi greit med en h bjelke vi sveiset fast under den og litt lettbetong. Og gearkassa virket like fint den

Neste gang du skal ha bil AJ så stiller vi gjerne opp for deg så du får en karet med ånkli fin gearkasse. Trenger du rullestol får du konsultere Ragnhild, det kan hun alt om-