Kjøp av ny skinndress

... om deler, tilbehør, MCutstyr, renhold, forsikring, kjøreklær til fører og passasjer osv.
AlleBrukernavnErTatt
Motorsykkelen din: StreetTriple RS '17

Re: Kjøp av ny skinndress

Legg inn av AlleBrukernavnErTatt »

må absolutt ha litt skinn ja, og tenker dress hovedsaklig fordi jeg har lyst til å begynne med banekjøring også :)

har skinnjakke og "retro" skinnstøvler med kevlar bukse som jeg kjørte på scrambler. Veldig komfortabelt, men er kanskje ikke frekt nok nei, buksa er ikke litt godkjent for banekjøring.

Takk for bra tips Dansekris! det skal jeg se på! Selvom jeg egentlig hater litt på mc oslo :-k men skal ikke starte mcoslo diskusjonen nå :D
Braaaaaap

Brukeravatar
Dansekris
Motorsykkelen din: T7

Re: Kjøp av ny skinndress

Legg inn av Dansekris »

AlleBrukernavnErTatt skrev: 30 mai 2017, 17:32
Takk for bra tips Dansekris! det skal jeg se på! Selvom jeg egentlig hater litt på mc oslo :-k men skal ikke starte mcoslo diskusjonen nå :D
Jeg gjorde i utgangspunktet også det. Men det viser seg at de faktisk er veldig billige på f.eks originalvisir fra Shoei. MYE billigere enn tyske nettbutikker.

De hadde også en del til min 14 år gamle Honda på lager den dagen jeg var innom. Om man stikker innom FØR de BMW-gutta er ferdige på jobb får man hjelp ganske fort også. Veldig hyggelige folk i butikken er det også.

Svar